- هنر دو بعدی را به یک محیط سه بعدی ترجمه کنید
- کتابخانه خود را از دارایی های طبیعت برای هر صحنه در فضای باز مفید بسازید
- کلبه ای بسازید که می توانید آن را برای ساخت خانه های مختلف سفارشی کنید
- توانایی ایجاد صحنه های طبیعت از ابتدا تا انتها
- دانستن اینکه چگونه صحنه خود را با بهترین نور بدرخشید
- استفاده از دوربین برای ارائه صحنه
- مرحله بعدی: ایجاد دنیای حماسی خود در بلندر
آموزش گام به گام در ایجاد یک محیط فانتزی شبح وار در بلندر
ASTRAY Environment Building Workflow in Blender (FIXED)
این دوره آموزشی Blender شما را گام به گام در ایجاد یک محیط فانتزی شبح وار راهنمایی می کند.
ایجاد: سنگ، چمن، درخت، مفید برای هر صحنه در فضای باز.
تمرین: مدل سازی، بافت، سطح بندی، نورپردازی، رندرینگ.
کاوش: کتابخانه دارایی، گره های هندسی.
چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
فصل 1: پیش تولید و ساخت پروکسی
در نگاه اول، تابلویی از ناتان پروفیت (برادر نویسنده دوره) را می بینید. دقیق تر نگاه کنید و دارایی هایی برای دنیای سه بعدی خود پیدا کنید.
آن دارایی ها را فراخوانی کنید و برای یک محیط سه بعدی شبح وار پروکسی بسازید.
فصل 2: ایجاد شاخ و برگ
در این فصل شما صخره ها، درختان و علف ها را ایجاد خواهید کرد. اینها برای هر صحنه فضای باز که در آینده خواهید ساخت، ضروری است.
ما راه خود را به یک کتابخانه کامل از داراییهای فضای باز که آماده ورود به صحنه خود هستند، مدلسازی، بافت و مجسمهسازی خواهیم کرد.
فصل 3: ساختن کلبه ترسناک
در میان چیزی که در غیر این صورت ممکن است پیاده روی در جنگل های رویایی باشد، کلبه ای با غل قوچ است. این یک قدم زدن در پارک خواهد بود تا آن را با هم بسازیم.
به طور جدی، هر چند. ما در تختهها و در، عرشه، پنجرهها، سقف، ایوان و سایبان حفاری میکنیم تا مرکز داستان خود را بسازیم.
فصل 4: به توسعه دهنده نگاه کنید
در اینجا ما به تمام جزئیات کلبه خود، فانوس و منظره خود می پردازیم تا محیط خود را زنده کنیم... یا، مناسب تر، به مرگ.
فصل 5: پانسمان پراکنده و ست
وقت آن است که محیط خود را پر کنیم و صحنه را تنظیم کنیم. ما روی پراکندگی و استفاده از گره raycast برای تصادفی کردن عناصر و داراییهای درون محیط کار خواهیم کرد. البته خیلی عمدی.
فصل 6: رندر و ترکیب
نورپردازی می تواند صحنه شما را بسازد یا خراب کند - و در این فصل، ما صحنه خود را برای کیفیت تئاتر روشن می کنیم.
ما به نورهای جهان و کلید و همچنین پس زمینه و نورهای تاکیدی می پردازیم. چالش: ایجاد یک محیط تاریک که می درخشد.