- خط لوله کامل انیمیشن شخصیت های بازی از Blender تا Unreal
- نحوه ساخت مجموعه های انیمیشن آماده بازی کامل حرفه ای برای یک شخصیت در بازی.
- یک ریگ انیمیشن آماده بازی حرفه ای از ابتدا بسازید.
- نکات و ترفندهایی برای ایجاد چرخه های پیاده روی بهتر و استفاده از لایه های انیمیشن برای ایجاد حرکت جذاب.
- نحوه تنظیم نمودارهای انیمیشن، حالت های ترکیبی و موارد دیگر در Unreal engine 5
- یک شخصیت آماده بازی بسازید که می تواند راه برود، بدود، بپرد، درگیری و غیره
- روش صحیح تنظیم ریگ کاراکتر و تنظیمات صادرات و واردات را از Blender به موتور Unreal بیاموزید.
- بدون نیاز به تجربه دنبال کنید و انیمیشن ها را از ابتدا بسازید یا از فایل های انیمیشن موجود استفاده کنید و تئوری ایجاد مجموعه کامل انیمیشن های آماده بازی و نحوه تنظیم آن ها را در نمودار انیمیشن در Unreal Engine 5 بیاموزید.
- تمامی نرم افزارهای مورد نیاز دوره (Blender و Unreal engine 5) را می توان به صورت رایگان دانلود کرد و فایل های متحرک و مش کاراکترها به این معنی است که همه چیز برای تکمیل دوره گنجانده شده است. اگر قبلا هرگز انیمیشن انجام نداده اید، این دوره شما را در هر مرحله، در بخش هایی که به راحتی قابل دنبال کردن هستند، راهنمایی می کند.
آموزش خط لوله کامل انیماتورهای بازی از بلندر تا آنریل
Complete game animators pipeline from Blender to engine
چیزی که یاد خواهید گرفت :
الزامات
شرح
این دوره برای کمک به دانشآموزان یا هر کسی ایجاد شده است که خط لوله کامل انیماتورهای بازی از Blender تا Unreal را بیاموزد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک ریگ انیمیشن سفارشی حرفه ای بسازید و با دست متحرک سازی کنید، مجموعه کاملی از انیمیشن های بیکار، انتقال و حرکت و نحوه صادرات صحیح و آوردن همه آنها به موتور Unreal.
از آنجا می آموزید که چگونه یک نمودار انیمیشن و طرح کاراکتر تنظیم کنید و یک کنترلر کاراکتر سفارشی ایجاد کنید که به شما امکان راه رفتن، دویدن، خم شدن، پریدن و موارد دیگر را می دهد. بدون نیاز به تجربه، فرآیند کامل در مراحلی که به راحتی قابل دنبال کردن هستند، به بخشهای منطقی تقسیم میشوند، هر ساختمان در قسمت آخر، با نکات و ترفندهای زیادی برای اینکه انیمیشنهای شما بهعنوان یک مجموعه کامل به درستی کار کنند، همانطور که در یک بازی مدرن AAA استفاده میشود. .
نیازی به دانش کدنویسی نیست زیرا همه چیز در سیستم نقشهبرداری Unreal با استفاده از گرهها ایجاد میشود، فقط کافی است آن را دنبال کنید و کنترلکننده کاراکتر را ذره ذره بسازید، و در پایان دوره، یک شخصیت کاملاً قابل بازی خواهید داشت که میتواند در اطراف حرکت کند. دنیای بازی، با رضایت و آگاهی که شما همه چیز را از ابتدا خلق کردید.
پس بیایید شروع کنیم!
این دوره برای چه کسانی است:
توسعه دهندگان بازی مبتدی علاقه مند به یادگیری نحوه ایجاد انیمیشن های حرفه ای کاراکتر آماده بازی و نحوه پیاده سازی آنها در موتور بازی هستند.
دانش آموزانی که می خواهند درک بهتری از خط لوله کامل مورد نیاز برای یک انیماتور بازی به دست آورند.
[media=from Blender to engine]