آموزش اصول ایجاد یک ظاهر دوبعدی استایل شده با مدلها و مواد سه بعدی
Stylized 2D Toon Shader in Blender with Pierre Schiller
این دوره بر یادگیری اصول ایجاد یک ظاهر دوبعدی استایل شده با مدلها و مواد سه بعدی برای نمایش در نمای بلادرنگ EEVEE Blender تمرکز دارد که به گردشهای کاری Guilty Gear برای توسعه یک شخصیت اشاره میکند.
با استفاده از تکنیکهای این دوره آموزشی، میتوانید سایهزنهای دوبعدی سفارشی خود را بررسی و توسعه دهید تا «نگاه انیمه» را برای انیمیشنهای سهبعدی خود سبکسازی کنید. چه یک شخصیت سایه زن Yugioh Style باشد یا شخصیت Mushoku Tensei، می توانید شخصیت های خود را در Blender متحرک و سبک کنید.