درس 1 : دارایی قهرمان
شما با برنامه ریزی یک دارایی قهرمان برای پروژه خود شروع می کنید، که می تواند هر چیزی باشد، از یک شخصیت گرفته تا وسیله نقلیه و یک تکیه گاه. لوئیس شما را با چندین اصل پیشرفته آشنا می کند تا به شما در ایجاد بهترین طراحی ممکن کمک کند. سپس با استفاده از VR یا نرمافزار سهبعدی دلخواه خود، ایدهتان را مسدود میکنید و آن مدل را در سهبعدی دقیق اصلاح میکنید. علاوه بر نشان دادن تکنیکهای سطح سخت، لویی به نحوه طراحی شخصیتها و لباسها برای دنیای شما میپردازد. در نهایت، دارایی خود را به صورت صفحه گردان سه بعدی ارائه می دهید و طرح های ساده شده ای را برای نشان دادن جنبه های مختلف طراحی ایجاد می کنید.
درس 2 : طراحی مجموعه پیشرفته
در این درس شما چندین صحنه کامل را طراحی خواهید کرد که شامل دارایی قهرمان خود و تعداد زیادی از دارایی های پشتیبانی کننده سفارشی می شود. ابتدا، لوئیس چندین تکنیک ترکیب بندی پیشرفته را دنبال می کند تا طرح های شما را تا حد امکان پویا نگه دارد. شما مرجع جمع آوری می کنید، یک ایده اساسی را مسدود می کنید، و سپس به پالایش ادامه می دهید تا زمانی که صحنه ای کاملاً پرجمعیت، بافت دار و روشن داشته باشید. لویی نحوه ایجاد چندین مجموعه در یک جهان و نحوه استفاده از زوایای دوربین جالب برای ایجاد چندین رندر برای هر مجموعه تمام شده را نشان خواهد داد.
درس 3 : فریم های کلیدی نهایی
در این درس آخر، شما فریم های کلیدی رندر شده خود را با استفاده از اصول طراحی و ترکیب بندی پیشرفته دو درس قبلی برای ایجاد نقاشی های کاملاً صیقلی به فتوشاپ خواهید برد. لویی نحوه منبعیابی و استفاده از عناصر photobash، کنترل مقدار، افزودن پسپردازش و موارد دیگر را نشان میدهد. او همچنین نحوه دستیابی به سطوح مختلف پرداخت را در هنگام ایجاد رنگآمیزی نشان میدهد و حداکثر انعطافپذیری را در شرایطی که مشتریان به یک چرخش سریع نیاز دارند، به شما میدهد. در پایان این درس، شما یک مجموعه کامل از فریم های کلیدی قهرمان، پشتیبانی از نقاشی ها و مطالعات سیاه و سفید خواهید داشت.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Lesson 1
Hero Asset
You'll begin by planning out a hero asset for your project, which can be anything from a character to a vehicle to a prop. Louis will take you through several advanced fundamentals to help you create the best design possible. You will then block out your idea, using either VR or your preferred 3D software, and refine that model further in precision 3D. In addition to showing off hard surface techniques, Louis will go over how to design characters and costumes for your world. Finally, you will present your asset in 3D turntable form, and create simplified line sketches to show off various aspects of the design.
Lesson 2
Advanced Set Design
In this lesson you'll design multiple full scenes which include your hero asset and a slew of custom supporting assets. First, Louis will go through several advanced composition techniques to keep your designs as dynamic as possible. You'll gather reference, block out a basic idea, and then continue refining until you have a fully populated, textured and lit scene. Louis will show how to create multiple sets within the same world, and how to use interesting camera angles to create several renders for each finished set.
Lesson 3
Final Keyframes
In this final lesson, you will take your rendered keyframes into Photoshop, utilizing the advanced design and composition fundamentals of the previous two lessons to create fully polished paintovers. Louis will show how to source and utilize photobash elements, control value, add post-processing and more. He will also demonstrate how to achieve various levels of finish when creating paintovers, giving you maximum flexibility in situations where clients need a fast turnaround. At the end of this lesson, you will have an entire set of hero keyframes, supporting paintovers and black and white studies.