- آموزش ایجاد 4 محیط سه بعدی با کیفیت بالا از شروع تا پایان
- آموزش ایجاد بافت های واقعی در Substance Painter
- آموزش مدل سازی سه بعدی در بلندر
- استفاده از ماسک ها و مواد هوشمند در رنگ آمیزی مواد
- طراحی سطح، ترکیب بندی و نورپردازی در Unreal Engine 5
- یاد بگیرید که از تصاویر مرجع دنیای واقعی برای ایجاد مدل های سه بعدی استفاده کنید
- درک اولیه 3D و نرم افزارهای مورد استفاده
- Blender، Substance Painter، Unreal Engine 5
- 4 دوره کامل
- 108 فیلم FHD با بیش از 37 ساعت محتوا
- تمامی فایل های منابع مورد نیاز برای تکمیل دوره شامل مدل ها، پروژه های غیرواقعی، فایل های Substance Painter، Textures، Alphas
آموزش ایجاد 4 محیط سه بعدی با کیفیت بالا از ابتدا تا انتها
The Ultimate Environment Art Bundle - 4 Courses in 1
چیزی که یاد خواهید گرفت :
الزامات
شرح
سلام به همه و به این باندل خوش آمدید که دارای 4 دوره کامل مختلف است که در یک دوره جمع آوری شده است. با بیش از 37 ساعت محتوا، ما 4 محیط مختلف را به طور کامل از ابتدا تا انتها ایجاد خواهیم کرد.
آنچه به دست خواهید آورد:
ما خط لوله کامل ایجاد چندین محیط واقع گرایانه با کیفیت بالا را بررسی خواهیم کرد، که با مدل سازی تمام دارایی ها در blender، بافت سازی در Substance Painter و در نهایت طراحی و ترکیب بندی سطح در Unreal Engine 5 شروع می شود.
این بسته دارای 4 دوره کامل مختلف است که عبارتند از: ایجاد محیط آشپزخانه، ایجاد محیط حرم ژاپنی، ایجاد محیط خیابان و ایجاد ریاد مراکشی. این بسته به شما کمک میکند تا مهارتهای هنری محیط سه بعدی خود را به طور انبوه بهبود بخشید، زیرا هر مرحله را با هم طی میکنیم و تکنیکهای مختلف را یاد میگیریم.
پس از اتمام دوره ها، به راحتی می توانید رندرهای نمایش داده شده در تریلر را ایجاد کنید و همچنین محیط هایی با کیفیت بالا برای خود ایجاد کنید.تمام مراحل این دوره را با هم مرور خواهیم کرد و هیچ چیز از قلم نخواهد افتاد. هیچ یک از دوره ها هیچ نوع تایم لپسی ندارند تا بتوانید هر مرحله را به راحتی دنبال کنید.
ما با جمع آوری برخی از تصاویر مرجع شروع می کنیم تا ایده های اولیه و حال و هوای صحنه خود را به دست آوریم. پس از این به Blender می رویم و مدل سازی دارایی ها را شروع می کنیم. ما با مدلسازی داراییهای اصلی در صحنه خود شروع میکنیم و پس از اتمام کار با آنها، مجموعهای از لوازم مختلف را نیز ایجاد میکنیم تا جزئیات صحنه خود را حتی بیشتر کنیم، کل فرآیند مدلسازی فقط در Blender پوشش داده میشود.
پس از اینکه همه دارایی های اصلی خود را مدل سازی کردیم، آنها را به Substance Painter صادر می کنیم تا فرآیند بافت سازی را آغاز کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که مواد با کیفیت و واقعی و ویژگی های کلیدی Substance Painter مانند ماسک های هوشمند، ژنراتورها، مواد هوشمند و غیره ایجاد کنیم.
پس از این، ما تمام مدل ها و بافت های خود را به Unreal Engine وارد می کنیم و صحنه را در آنجا تنظیم می کنیم. گام بعدی این است که نورپردازی خود را تنظیم کنیم و حال و هوا و فضایی را برای صحنه خود ایجاد کنیم. ما از ویژگیهای جدید Unreal Engine مانند Lumen برای دریافت نور واقعی برای صحنه خود استفاده خواهیم کرد، سپس یک حجم پس از پردازش را تنظیم خواهیم کرد تا جلوههای بصری صحنه خود را بیشتر کنیم.
سپس زمان بیشتری را صرف مدلسازی و بافتسازی بسیاری از وسایل کوچک برای جزئیات بیشتر صحنه خواهیم کرد. ما تمام دوره ها را با تنظیم زوایای مختلف دوربین و گرفتن اسکرین شات با وضوح بالا برای نمونه کارها به همراه مقداری ترکیب بندی به پایان خواهیم رساند.
این دوره برای چه کسانی است:
دانشآموزانی که دانش اولیه مدلسازی، بافتسازی را دارند و میخواهند نحوه ایجاد محیط را بیاموزند. همه چیز در این دوره به طور مفصل توضیح داده می شود، اما برخی از دانش قبلی در مورد نرم افزار مفید خواهد بود.