ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش ایجاد یک محیط اتاق سنتی چینی درآنریل انجین



    Creating a Traditional Chinese Room Environment in Unreal Engine 5

    آموزش ایجاد یک محیط اتاق سنتی چینی درآنریل انجین

    چیزی که یاد خواهید گرفت :

    • آموزش ایجاد یک محیط سه بعدی با کیفیت بالا از شروع تا پایان
    • آموزش مدل سازی سه بعدی در بلندر
    • آموزش ایجاد بافت های واقعی در Substance Painter
    • استفاده از ماسک ها و مواد هوشمند در رنگ آمیزی مواد
    • طراحی سطح، ترکیب بندی و نورپردازی در Unreal Engine 5

    الزامات
    درک اولیه 3D و نرم افزارهای مورد استفاده : Blender، Substance Painter، Unreal Engine 5
    شرح
    سلام به همه و به این دوره جدید خوش آمدید. در این دوره، کل فرآیند ایجاد یک محیط اتاق سنتی چینی با استفاده از Unreal Engine 5، Blender، Substance Painter را مرور خواهیم کرد.

    ما به مدل سازی در Blender، تکسچرینگ با استفاده از Substance Painter و تنظیم صحنه، نورپردازی و مواد در Unreal Engine 5 خواهیم پرداخت.

    دریافت خواهید کرد:

    1. 33 سخنرانی ویدیویی Full HD با بیش از 11 ساعت محتوا و تفسیر صوتی.

    2. کلیه فایل های مربوط به دوره شامل فایل های blend، فایل های پروژه غیر واقعی، فایل های مواد، تصاویر مرجع، بافت ها و غیره.

    نرم افزارهای مورد استفاده - (BLENDER، Substance Painter، Unreal Engine 5):

    تمام مدل‌سازی‌ها در بلندر انجام می‌شود، با این حال، تکنیک‌های مورد استفاده جهانی هستند و می‌توانند در هر بسته مدل‌سازی سه بعدی دیگری تکرار شوند. مواد و بافت ها با استفاده از Substance Painter ایجاد خواهند شد. هنر سطح، نورپردازی و ترکیب بندی در Unreal Engine 5 انجام خواهد شد.

    در این دوره، همه چیزهایی را که برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها می بینید، باید بدانید. همین تکنیک ها را می توان تقریباً برای هر نوع محیطی به کار برد.

    این دوره بیش از 11 ساعت محتوا دارد! (همه ویدیوها دارای تفسیر صوتی هستند)

    ما تمام مراحل این دوره را با هم مرور خواهیم کرد و چیزی از قلم نخواهد افتاد. دوره هیچ نوع تایم لپسی ندارد تا بتوانید هر مرحله را به راحتی دنبال کنید.

    ما با جمع آوری برخی از تصاویر مرجع شروع می کنیم تا ایده های اولیه و حال و هوای صحنه خود را به دست آوریم. ما این تصاویر مرجع را در یک برنامه رایگان به نام Pure Ref ترتیب خواهیم داد. پس از این به Blender می رویم و شروع به مدل سازی دارایی های اصلی خود می کنیم. ما با مدل‌سازی چیزهایی مانند میز تحریر، صندلی‌ها، قفسه‌ها و همه وسایل مختلف در صحنه خود شروع می‌کنیم، کل فرآیند مدل‌سازی فقط در Blender پوشش داده می‌شود.

    پس از اینکه همه دارایی های اصلی خود را مدل سازی کردیم، UV Unwrap را باز می کنیم و آنها را به Substance Painter صادر می کنیم تا فرآیند بافت سازی را شروع کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که مواد با کیفیت بالا و واقعی و ویژگی های کلیدی Substance Painter مانند ماسک های هوشمند، ژنراتورها، مواد هوشمند و غیره ایجاد کنیم.

    پس از این ما تمام مدل ها و بافت های خود را به Unreal Engine وارد می کنیم و صحنه را در آنجا تنظیم می کنیم. گام بعدی این است که نورپردازی خود را تنظیم کنیم و حال و هوا و فضایی را برای صحنه خود ایجاد کنیم. ما از ویژگی‌های جدید Unreal Engine مانند Lumen برای دریافت نور واقعی برای صحنه خود استفاده خواهیم کرد و یک حجم Post-Processing را تنظیم خواهیم کرد تا جلوه‌های بصری صحنه خود را بیشتر کنیم.

    سپس زمان بیشتری را صرف ایجاد وسایل کوچک زیادی برای جزئیات بیشتر صحنه می‌کنیم، مانند گلدان‌ها، لامپ‌ها، قوری‌های چای و غیره. این دوره را با افزودن چند قطعه از Quixel Megascans به پایان می‌رسانیم تا محیط را به پایان برسانیم. لمس، تنظیم زوایای مختلف دوربین و گرفتن اسکرین شات با وضوح بالا برای نمونه کار ما.

    بنابراین، امیدوارم شما را در این دوره ببینم، از شما متشکرم.

    این دوره برای چه کسانی است؟

    دانش‌آموزانی که دانش اولیه مدل‌سازی، بافت‌سازی را دارند و می‌خواهند نحوه ایجاد محیط را بیاموزند. همه چیز در این دوره با جزئیات توضیح داده خواهد شد، اما برخی از دانش قبلی از نرم افزار مفید خواهد بود.

    این دوره برای چه کسانی است:
    دانش‌آموزانی که دانش اولیه مدل‌سازی، بافت‌سازی را دارند و می‌خواهند نحوه ایجاد محیط را بیاموزند. همه چیز در این دوره به طور مفصل توضیح داده می شود، اما برخی از دانش قبلی در مورد نرم افزار مفید خواهد بود.

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn
    Learn to create a High-Quality 3D environment from Start to Finish
    Learn 3D modelling in Blender
    Learn to create realistic textures in Substance Painter
    Using Smart Masks and Materials in Substance Painter
    Level Design, Composition and Lighting in Unreal Engine 5
    Requirements
    Basic understanding of 3D and the softwares used - Blender, Substance Painter, Unreal Engine 5
    Description
    Hello everyone and welcome to this new course. In this course, we will go over the entire process of creating a Traditional Chinese Room Environment using Unreal Engine 5, Blender, Substance Painter.

    We will go over modelling in Blender, texturing using Substance Painter and setting up the scene, lighting, and materials in Unreal Engine 5.

    You will get:

    1. 33 Full HD video lectures with over 11+ hours of content and AUDIO commentary.

    2. All the files related to the course including .blend files, unreal project files, substance files, reference images, textures etc.

    SOFTWARES USED - (BLENDER, Substance Painter, Unreal Engine 5):

    All the modelling will be done in Blender, However, the techniques used are universal and can be replicated in any other 3D modelling package. The materials and textures will be created using Substance Painter. Level art, lighting and composition will be done in Unreal Engine 5.

    In this course, you will learn everything you need to know to create the final results that you see in the images and trailers. The same techniques can be applied to almost any type of environment.

    This course has over 11 hours of content! (All the videos have audio commentary)

    We will go over every step in this course together and nothing will be skipped. The course does not have any kind of timelapse so that you can follow every step easily.

    We will start by gathering some reference images to gain some initial ideas and the mood for our scene. We will arrange these reference images in a free program called Pure Ref. After this we will move on to Blender and start modelling our main assets. We will start by modelling things like the Writing Table, Chairs, Shelfs and all the different props in our scene, the entire process of modelling will be covered in Blender only.

    After we have modeled all our main assets, we will UV Unwrap and export them to Substance Painter to start the texturing process. We will learn to create high quality and realistic materials and the key features of Substance Painter like Smart Masks, generators, smart materials etc.

    After this we will import all our models and textures into Unreal Engine and set up the scene over there. The next step would be to set up our lighting and create a mood and atmosphere for our scene. We will use the new features of Unreal Engine such as Lumen to get realistic lighting for our scene and set up a Post-Processing volume to further enhance our scene's visuals.

    Then we will spend some more time creating a lot of small props to further detail the scene even more like some Vases, Lamps, Tea Pots etc. We will end this course by adding a couple of props from Quixel Megascans to give the environment a finishing touch, setting up different camera angles and taking high resolution screenshots for our portfolio.

    So, I hope to see you there in the course, thank you.

    Who is this course for?

    Students that have basic knowledge of modelling, texturing and want to learn how to create environments. Everything on this course would be explained in detail but some prior knowledge of the software would be helpful.

    Who this course is for:
    Students that have basic knowledge of modelling, texturing and want to learn how to create environments. Everything in this course would be explained in detailed but some prior knowledge of the software would be helpful.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    آموزش ایجاد یک محیط اتاق سنتی چینی درآنریل انجین

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Unreal Engine Blender Substance Painter
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    28/05/2023 - 21:34
    باسلام
    فایل زیرنویس انگلیسی این آموزش رو از لینک زیر دانلود کنید بعد توی نرم افزاری مثل PotPlayer میتونین به صورت خودکار ترجمه کنید  و آموزش رو راحتتر دنبال کنید

    https://mediafile.cc/aeb3e66f2788c8c7
    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :