- آموزش ایجاد یک محیط سه بعدی با کیفیت بالا از شروع تا پایان
- آموزش مدل سازی سه بعدی در بلندر
- آموزش ایجاد بافت های واقعی در Substance Painter
- استفاده از ماسک ها و مواد هوشمند در رنگ آمیزی مواد
- طراحی سطح، ترکیب بندی و نورپردازی در Unreal Engine 5
آموزش ایجاد یک محیط اتاق سنتی چینی درآنریل انجین
Creating a Traditional Chinese Room Environment in Unreal Engine 5
چیزی که یاد خواهید گرفت :
الزامات
درک اولیه 3D و نرم افزارهای مورد استفاده : Blender، Substance Painter، Unreal Engine 5
شرح
سلام به همه و به این دوره جدید خوش آمدید. در این دوره، کل فرآیند ایجاد یک محیط اتاق سنتی چینی با استفاده از Unreal Engine 5، Blender، Substance Painter را مرور خواهیم کرد.
ما به مدل سازی در Blender، تکسچرینگ با استفاده از Substance Painter و تنظیم صحنه، نورپردازی و مواد در Unreal Engine 5 خواهیم پرداخت.
دریافت خواهید کرد:
1. 33 سخنرانی ویدیویی Full HD با بیش از 11 ساعت محتوا و تفسیر صوتی.
2. کلیه فایل های مربوط به دوره شامل فایل های blend، فایل های پروژه غیر واقعی، فایل های مواد، تصاویر مرجع، بافت ها و غیره.
نرم افزارهای مورد استفاده - (BLENDER، Substance Painter، Unreal Engine 5):
تمام مدلسازیها در بلندر انجام میشود، با این حال، تکنیکهای مورد استفاده جهانی هستند و میتوانند در هر بسته مدلسازی سه بعدی دیگری تکرار شوند. مواد و بافت ها با استفاده از Substance Painter ایجاد خواهند شد. هنر سطح، نورپردازی و ترکیب بندی در Unreal Engine 5 انجام خواهد شد.
در این دوره، همه چیزهایی را که برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها می بینید، باید بدانید. همین تکنیک ها را می توان تقریباً برای هر نوع محیطی به کار برد.
این دوره بیش از 11 ساعت محتوا دارد! (همه ویدیوها دارای تفسیر صوتی هستند)
ما تمام مراحل این دوره را با هم مرور خواهیم کرد و چیزی از قلم نخواهد افتاد. دوره هیچ نوع تایم لپسی ندارد تا بتوانید هر مرحله را به راحتی دنبال کنید.
ما با جمع آوری برخی از تصاویر مرجع شروع می کنیم تا ایده های اولیه و حال و هوای صحنه خود را به دست آوریم. ما این تصاویر مرجع را در یک برنامه رایگان به نام Pure Ref ترتیب خواهیم داد. پس از این به Blender می رویم و شروع به مدل سازی دارایی های اصلی خود می کنیم. ما با مدلسازی چیزهایی مانند میز تحریر، صندلیها، قفسهها و همه وسایل مختلف در صحنه خود شروع میکنیم، کل فرآیند مدلسازی فقط در Blender پوشش داده میشود.
پس از اینکه همه دارایی های اصلی خود را مدل سازی کردیم، UV Unwrap را باز می کنیم و آنها را به Substance Painter صادر می کنیم تا فرآیند بافت سازی را شروع کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که مواد با کیفیت بالا و واقعی و ویژگی های کلیدی Substance Painter مانند ماسک های هوشمند، ژنراتورها، مواد هوشمند و غیره ایجاد کنیم.
پس از این ما تمام مدل ها و بافت های خود را به Unreal Engine وارد می کنیم و صحنه را در آنجا تنظیم می کنیم. گام بعدی این است که نورپردازی خود را تنظیم کنیم و حال و هوا و فضایی را برای صحنه خود ایجاد کنیم. ما از ویژگیهای جدید Unreal Engine مانند Lumen برای دریافت نور واقعی برای صحنه خود استفاده خواهیم کرد و یک حجم Post-Processing را تنظیم خواهیم کرد تا جلوههای بصری صحنه خود را بیشتر کنیم.
سپس زمان بیشتری را صرف ایجاد وسایل کوچک زیادی برای جزئیات بیشتر صحنه میکنیم، مانند گلدانها، لامپها، قوریهای چای و غیره. این دوره را با افزودن چند قطعه از Quixel Megascans به پایان میرسانیم تا محیط را به پایان برسانیم. لمس، تنظیم زوایای مختلف دوربین و گرفتن اسکرین شات با وضوح بالا برای نمونه کار ما.
بنابراین، امیدوارم شما را در این دوره ببینم، از شما متشکرم.
این دوره برای چه کسانی است؟
دانشآموزانی که دانش اولیه مدلسازی، بافتسازی را دارند و میخواهند نحوه ایجاد محیط را بیاموزند. همه چیز در این دوره با جزئیات توضیح داده خواهد شد، اما برخی از دانش قبلی از نرم افزار مفید خواهد بود.
این دوره برای چه کسانی است:
دانشآموزانی که دانش اولیه مدلسازی، بافتسازی را دارند و میخواهند نحوه ایجاد محیط را بیاموزند. همه چیز در این دوره به طور مفصل توضیح داده می شود، اما برخی از دانش قبلی در مورد نرم افزار مفید خواهد بود.