- اجسام عمدتاً کم پلی هستند
- بافت 2k، تصویر jpg حدود 3 مگابایت در هر شی است
- مقیاس دنیای واقعی
- مرورگر دارایی آماده (به عنوان دارایی علامت گذاری شده، + تصاویر کوچک)
- نقشه های رنگ، برآمدگی و زبری
آموزش ایجاد صحنه ترسناک واقع گرایانه در بلندر
Blender, creating realistic horror scene + 37 stone assets
در این آموزش گام به گام سعی می کنیم با استفاده از برنامه Blender، پوشش Dylan Dog را واقعی کنیم. ما در مورد مدل سازی، بافت، نورپردازی، باز کردن، ترکیب بندی، پس پردازش و موارد دیگر صحبت خواهیم کرد.
Dylan Dog یک پلیس سابق اسکاتلند یارد است و به عنوان یک کارآگاه خصوصی کار می کند که رویدادهای ماوراء الطبیعه را بررسی می کند. خیلی وقت پیش، وقتی داشتم کتاب های کمیک جمع می کردم، مخصوصا این جلد را به یاد دارم.
من راه خود را برای ایجاد یک چهره واقعی انسان در Blender به شما نشان خواهم داد که در غیر این صورت کار بسیار دشواری است. ما همچنین بانوی سیاه پوش و البته قلعه و تمام جزئیاتی را که در این رندر می بینید ایجاد خواهیم کرد.
آموزش به صورت گام به گام و مناسب برای مبتدیان Blender می باشد که فایل نهاییBlender و تمامی منابع در آن گنجانده شده است. من همچنین بسته دارایی شهر سنگی را با شما به اشتراک خواهم گذاشت. بسته دارایی شامل فتوسکن، عمدتاً از دیوارهای سنگی قدیمی، خانههای زمین، کلیساها و ساختمانهای مشابه، حدود 40 دارایی آماده برای مرورگر دارایی است.
بسته دارایی شامل 37 مدل عکس اسکن شده است که اکثراً اشیاء سنگی هستند.
Stone City یک بسته دارایی است که شامل 37 دارایی، عمدتاً دیوارهای سنگی، خانهها، کلیساها، کفها و همچنین اشیاء کوچکتر است که در محیط اطراف قرار میگیرند.