آموزش ایجاد چهره های فوتورئالیستی سه بعدی در بلندر - Create 3D
Create 3D Photorealistic Faces
توجه: منابعی مانند بافت های TexturingXYZ مجزا هستند. همچنین، این یک آموزش مبتدی نیست اما چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت.
ابتدا با نگاهی ابتدایی به مدلسازی داخل ZBrush شروع میکنیم، مدل خود را با مدل دیگری برای انتقال بافتها تنظیم میکنیم، سپس به Mari میرویم تا جابجایی و انتقال بافتها را شروع کنیم. پس از آن، در جایی که بیشتر کارها قرار است اتفاق بیفتد، به مایا میرویم، مدل را با متریال خود تنظیم میکنیم، تمام بافتهای بیرون را به هم متصل میکنیم و آن را برای شروع رندر با استفاده از آرنولد رندر آماده میکنیم. هنگامی که رندر خود را داشتیم، آن را صادر می کنیم تا پردازش پست را با استفاده از Nuke و Photoshop شروع کنیم تا آن مراحل کوچک اضافی را اضافه کنیم تا آن را تا جایی که می توانیم خارج از نرم افزار سه بعدی واقعی کنیم.