ما کل این صحنه را در هودینی از ابتدا ایجاد خواهیم کرد، شامل تمام جلوه ها، هندسه و ترکیب بندی.- ما ابتدا با ایجاد یک زمین، با استفاده از گردش کار ارتفاع شروع می کنیم.
- ما قصد داریم از چندین تکنیک برش برای بدست آوردن قطعات شکسته فقط در جایی که به آنها نیاز داریم استفاده کنیم.
- برای شبیه سازی ما یک بردار سفارشی ایجاد می کنیم که حرکت قطعات ما را هدایت می کند.
- و سپس چند تکه سنگ کوچک ایجاد می کنیم که در بالای شبیه سازی خود اضافه می کنیم تا تنوع و واقع گرایی بیشتری اضافه کنیم.
- برای رعد و برق، هندسه را به روش های مختلف ایجاد می کنیم. ما از ترکیبی از شبیه سازی های POP استفاده خواهیم کرد،
- تکنیک ها را در نقاط کپی کنید و vops را نسبت دهید تا کنترل کاملی بر رعد و برق داشته باشید.
- از قطعات شکسته خود چند پرتو حجمی ایجاد می کنیم تا به رعد و برق اضافه کنیم.
- و در نهایت از هندسه شکسته خود برای ایجاد بقایای دود و لایه دیگری از ذرات استفاده خواهیم کرد.
- اساساً به عنوان خاک عمل خواهد کرد.
- در بخش رندر به این می پردازم که چگونه می توانیم رندرهای مختلف را برای هر لایه که حاوی AOV نیز می باشد تنظیم کنیم.
- تا کنترل کاملی بر هر یک از عناصر خود داشته باشیم.
- در بخش Nuke همه چیز را برای تکمیل نمای نهایی گرد هم می آوریم. این قسمت عادلانه خواهد بود
- ساده، با نکات و ترفندهای گاه به گاه، و برخی از گره های مورد علاقه من که به صورت روزانه استفاده می کنم.
آموزش ایجاد یک صاعقه خیره کننده در هودینی و نیوک
Lightning Strike Destruction - Houdini - Nuke VFX Course
به Advanced Destruction Series: Lightning Strike خوش آمدید .
ایجاد زمین :
Lightning FX و Rays
دود زباله و خاک
رندر و کامپوزیت :