کارگاه مهارتهای ضروری برای شروع بافتسازی و سایهزنی در هودینی
Getting Started With Look Development In Houdini
هودینی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از ضروری ترین ابزار برای کل خط تولید فیلم و انیمیشن بلند است. این کارگاه مهارتهای ضروری برای شروع بافتسازی و سایهزنی با استفاده از ابزارهای استاندارد صنعتی Maya، Substance Painter، Substance Designer و Houdini با Redshift را پوشش میدهد. برنت لو بلان، هنرمند بافت و سایه با بیش از 10 سال تجربه در فیلم و انیمیشن بلند، شما را در روند کامل توسعه ظاهر در این کارگاه 2 ساعته راهنمایی می کند. Brent با ایجاد یک کیت توسعه ظاهر قابل استفاده مجدد شروع می کند که برای همه پروژه های آینده شما برای دسترسی آسان به HDRI ها، دوربین ها و نمودار مکبث مفید خواهد بود. سپس او مرحله UV در مایا را توضیح می دهد، که به نظر او سطح اهمیتی دارد که اغلب نادیده گرفته می شود. Substance Designer همچنین معرفی شده است و نشان می دهد که چگونه می تواند ابزارهای سفارشی قدرتمندی را ایجاد کند که می تواند در Substance Painter برای ایجاد مواد هوشمند مورد استفاده قرار گیرد، قبل از اینکه برنت بافت سازی را در Substance Painter نشان دهد و روش های اثبات شده صنعت و غیر مخرب خود را برای پرداخت سریع دارایی ها با ماژولار بالا به اشتراک بگذارد. مونتاژ صحنه به عنوان مرحله بعدی کارگاه دنبال می شود، جایی که برنت چگونگی استفاده از زمینه های مختلف داخل هودینی را که برای توسعه ظاهر ضروری هستند، آشکار می کند. بخش آخر با ایجاد نور و نکات و ترفندهای ضروری دیگر برای رندر در هودینی با استفاده از Redshift به پایان می رسد. این کارگاه تکنیک هایی را ارائه می دهد که بیش از 10 سال به عنوان یک هنرمند حرفه ای بافت سازی و سایه زنی با تاکید بر روند کار رویه ای و غیر مخرب آموخته شده است. همراه با کارگاه، فایلهای پروژه مختلف، از جمله Chest model HI و LO، فایل Painter و ابزار Designer برای کمک به شما در شروع کار موجود است.