- مبتدیانی که دوره های قبلی این مجموعه را گذرانده
- اند و تجربه استفاده از نرم افزار را کسب کرده اند.
- هنرمندان متوسط و پیشرفته که دانش قبلی در مورد نرم افزار مورد استفاده دارند.
- هنرمندان VFX پیشرفته که میخواهند به بازیها منتقل شوند.
آموزش بهینه سازی کاراکتر در زمان واقعی - از فیلم تا بازی
Real-Time Character Optimization – From Film to Games
در این دوره آنلاین، بینندگان ملزومات ایجاد شخصیتهای آماده بازی، همراه با تکنیکهای تبدیل شبکه VFX برای استفاده در زمان واقعی را خواهند آموخت. با استفاده از کاراکتر دورههای قبلی ما به عنوان مثال، دانشآموزان یک مش بیدرنگ ایجاد میکنند که آماده وارد کردن به یک موتور بلادرنگ است. آنها از نرم افزارهای استاندارد صنعتی مانند Maya، Zbrush، Substance 3D Painter و Marmoset Toolbag برای ارائه استفاده خواهند کرد.
دانشآموزان درک کاملی از عناصر کلیدی مورد نیاز برای ایجاد یک شبکه آماده بازی، از جمله نحوه کاهش چند ضلعیها در حین حفظ UVs، و نحوه ایجاد بافتهای بهینه که در زمان واقعی کار میکنند، به دست خواهند آورد. در پایان دوره، آنها یک مجموعه مهارت قوی ایجاد خواهند کرد که می تواند در پروژه های خود و مطالعات بیشتر در توسعه بازی یا VFX اعمال شود.
این دوره عمدتاً برای موارد زیر طراحی شده است:
این دوره به هفت فصل تقسیم شده است که هر فصل به موضوعات ضروری مانند تفاوت های بین VFX و بازی ها، retopology، UVs، بافت ها و پخت بهینه شده، و lookdev و نورپردازی در Marmoset Toolbag می پردازد.