ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش واقعی صورت سه بعدی کاراکتر زن



    Realistic 3D Female Face

    آموزش واقعی صورت سه بعدی کاراکتر زن

    آنچه شما یاد خواهید گرفت :

    • مرجع alghing در فتوشاپ برای مجسمه سازی
    • یادگیری ساختار آناتومی سر
    • صادرات مدل ها از ZBrush و وارد کردن آنها به Substance Painter
    • راه اندازی ماسک های هوشمند برای گردش کار کارآمد
    • استفاده از ماسک های پخته شده در Substance Painter
    • ساختن نقشه رنگی مرحله به مرحله
    • تهیه نقشه ناهمواری
    • صادرات نقشه ها از Substance Painter
    • صادرات نقشه های جابجایی از ZBrush
    • ایجاد ابرو، مژه و موهای بلند با Xgen برای مایا
    • سایه زدن پوست در آرنولد
    • نحوه استفاده از یک گردش کار تست شده و ساده بافت
    • کار با طراح شگفت انگیز
    • ژاکت و تی شرت بسازید
    • رتوپولوژی در Marvelous Designer
    • واردات به zbrush و جزئیات مجسمه سازی
    • بافت ژاکت در نقاش مواد
    • به برنامه نویس در آرنولد نگاه کنید


    محتوا :

    • 62 فیلم آموزشی
    • فایل های صحنه (مایا)
    • 34 ساعت (محتوای ویدیویی)

    الزامات
    فتوشاپ
    AUTODESK MAYA
    MAXON ZBRUSH
    XGEN برای مایا
    ADOBE SUBSTANCE PINTER

    توضیحات محصول

    در این صورت واقعی زنانه، یاد خواهید گرفت که چگونه یک مش پایه را به صورت واقعی در مایا تبدیل کنید! گردش کار کامل را از اولین حرکت قلم مو در zbrush تا رندر واقعی نهایی در maya بیاموزید. در پایان این دوره، می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های ساده و قدرتمند، شخصیت‌های vfx/game شخصیت‌های خود را از مرجع تا مدل سه‌بعدی کامل بسازید.

    ما روی صورت و لباس شخصیت تمرکز خواهیم کرد، اما به ویژه چهره، زیرا معمولاً پیچیده ترین و مهم ترین بخش است. این به ما این امکان را می دهد که در مورد موضوعاتی مانند آناتومی صورت، جزئیات ریز، رتوپولوژی لباس، و نحوه حل چالش های متداول بافت سازی که در کار خود با آن مواجه می شوید صحبت کنیم.

    مراحل آموزش :

    آناتومی صورت

    سپس مدل خود را در maya آماده می کنیم و zbrush آن را وارد می کنیم و تمام مراحل و تنظیمات خاص را پوشش می دهیم. از آنجا جزئیات پوست کاراکتر را با استفاده از نقشه‌های کاشی‌پذیر در نقشه‌های ترکیبی texturingxyz می‌دهیم، تکنیک‌های قدرتمندی را با استفاده از ماسک‌های هوشمند برای سرعت بخشیدن به بافت‌دهی به میزان قابل توجهی یاد خواهید گرفت. هنگامی که جزئیات پوست ما تمام شد، با استفاده از لایه‌های پر، نقشه رنگ را شروع می‌کنیم و نقشه رنگ را یک لایه در یک زمان ایجاد می‌کنیم. همچنین می‌دانید که چگونه می‌توانید نقشه‌های زبری ساده و قدرتمند ایجاد کنید تا شخصیت‌های خود را برجسته کنید.

    سایه زدن پوست ساده شد

    پس از انجام اولین پاس روی تمام نقشه‌های پایه، بافت‌ها را به آرنولد می‌آوریم، جایی که سایه‌زن پوست را راه‌اندازی می‌کنیم. سایه زدن پوست می‌تواند فرآیندی فوق‌العاده پیچیده باشد، بنابراین ما مطمئن خواهیم شد که آن را ساده و قابل درک می‌کنیم. با انجام اولین گذر از سایه زدن پوست، این مرحله ای است که شخصیت در کنار هم قرار می گیرد. ما همچنین از کیت چشم FlippedNormals استفاده می کنیم تا شخصیت واقعاً زنده باشد.

    گردش کار بافت سازی حرفه ای و آزمایش شده

    شما یک روش حرفه‌ای برای مجسمه‌سازی شبیه‌سازی، صادرات نقشه‌ها در zbrush، بافت‌دهی در مواد نقاش، کار با xgen در ایجاد مو و توسعه ظاهری برای پوست و مو در آرنولد، پوشش دادن بافت‌دهی در Painter و همچنین سایه‌زنی پوست در آرنولد را خواهید آموخت. این یک روش کار سریع و اثبات شده در صنعت است که به شما یک چارچوب محکم برای تمام شخصیت های آینده شما می دهد.

    سطح مهارت

    ایجاد شخصیت برای هنرمندان سه بعدی با درک متوسط از zbrush، Maya و Substance عالی است. و کسانی که علاقه مند هستند طراحی شخصیت خود را به سطح بالاتری ببرند! توصیه می‌کنیم بدانید که چگونه از Substance Painter، Maya و zbrush استفاده کنید، زیرا به جای بررسی ویژگی‌های A-Z بر روی بافت‌دهی و سایه‌زنی جریان‌های کاری تمرکز می‌کنیم.

    نرم افزار مورد استفاده

    • ADOBE PHOTOSHOP
    • AUTODESK MAYA
    • MAXON ZBRUSH
    • XGEN FOR MAYA
    • ADOBE SUBSTANCE PAINTER

    این دوره برای چه کسانی است:

    • حد واسط
      پیشرفته
    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    Requirements
    ADOBE PHOTOSHOP
    AUTODESK MAYA
    MAXON ZBRUSH
    XGEN FOR MAYA
    ADOBE SUBSTANCE PAINTER
    Description


    PRODUCT DESCRIPTION

    In this realistic female face, you’ll learn how to turn a base mesh into a realistic face in maya! Learn the full workflow from the first brush stroke in zbrush to the final realistic render in maya. By the end of this course, you’ll be able create your own characters vfx/game character from reference to finished 3d model, using simple and powerful techniques.

    We'll be focusing on the face and clothing of the character but particularly the face since it's commonly the most complicated and important part. It'll allow us to talk about topics such as facial anatomy, micro detailing, garment retopology, and how to solve common texturing challenges you'll encounter in your work.

    Covering the Full Process

    We’re starting talking about how to align reference in photoshop

    Facial Anatomy

    Then prepping our model in maya and importing it zbrush, covering all specific steps and settings. From there we’ll give the character skin details using tileable maps in combination texturingxyz maps, you’ll learn powerful techniques using Smart Masks to significantly speed up texturing. Once our skin details are done, we’re starting on the color map using fill layers, creating the color map one layer at a time. You’ll also understand how to create simple and powerful roughness maps to make your characters pop.

    Skin Shading Made Simple

    Having done the first pass on all the base maps, we’re bringing the textures into Arnold, where we’ll set up the skin shader. Skin shading can be an incredibly complicated process, so we’ll be sure to make it simple and easy to understand. With a first pass of the skin shading done, this is the step where the character is coming together. We’re also using the FlippedNormals Eye kit, to make the character feel truly alive.

    Professional and Tested Texturing Workflow

    You'll learn a professsional way of sculpting likeness,exporting maps in zbrush, texturing in substance painter, working with xgen in creating hair and look develop for skin and hair in arnold, covering both texturing in Painter as well as skin shading in Arnold. This is a fast and industry-proven way of working, giving you a solid framework for all your future characters.

    Skill Level

    Character Face creation is perfect for 3D artists with an intermediate understanding of zbrush, Maya, and Substance. And who are interested in taking their character design to the next level! We recommend that you know how to use both Substance Painter, Maya and zbrush, as we're focusing on texturing and shading workflows, instead of going through features A-Z.

    What You'll Learn

    Alighing reference in Photoshop for sculpting

    Learning some anatomy structure of the head

    Exporting models from ZBrush and importing them into Substance Painter

    Setting up Smart Masks for an efficient workflow

    Using baked masks in Substance Painter

    Building a color map step by step

    Making a roughness map

    Exporting maps from Substance Painter

    Exporting displacement maps from ZBrush

    Creating eyebrows, eyelashes and long hairs with Xgen for Maya

    Skin shading in Arnold

    How to use a tested and simple texturing workflow

    Working with marvelous Designer

    Create jacket and t-shirt

    Retopology in Marvelous Designer

    Importing to zbrush and sculpting details

    Texturing the jacket in substance painter

    Look dev in Arnold

    62 Video Tutorials

    scene files (Maya)

    34 hours ( video content)

    SOFTWARE USED

    Adobe Photoshop

    Maxon zbrush

    Substance Painter

    Marvelous Designer

    Maya 2019

    Who this course is for:
    INTERMEDIATE
    ADVANCED

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    آموزش واقعی صورت سه بعدی کاراکتر زن

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Autodesk Maya Zbrush Substance Painter Marvelous Designer دیگر آموزش ها
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    7/06/2023 - 14:42
    زیرنویس

    https://mediafile.cc/fb85a89a41db288f
    6/08/2023 - 03:44
    میشه این پک رو بزارید رو سایت اگه ممکنه 
    https://texturing.xyz/pages/discover-uhd-iris
    7/08/2023 - 18:19
    Mehmet,
    سلام  وقتتون بخیر بیزحت نام آموزش یا بافت مورد نظرتان را اعلام کنید.
    16/08/2023 - 02:27
    sozan,
     لینکشو گذاشتم ، اسمشم discover-uhd-iris  هس مال شرکت texturing.xyz 
    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :