در این مجموعه پنج قسمتی، مدرس Kem Yaralioglu روند ساخت متریال ها ، شیدرهای زمینی و همچنین برخی از متریال های پیشرفته را در برنامه Unreal Engine آموزش می دهد. با کمک Material Functions هر شیدر کاملاً مقیاس پذیر است و به هنرمند اجازه می دهد foundation را که در طول پروداکشن ایجاد شده را بسازد. در این بخش اول، Kem تمام دانش مورد نیاز برای navigate و کار با ویرایشگر متریال UE4 را آموزش می دهد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Part 1 – Introduction to the UE4 Material Editor
Course Description
Part 1 of 5. In this five-part series, Kem Yaralioglu breaks down his process for creating master materials, terrain shaders as well as some advanced materials in Unreal Engine. With the help of Material Functions, each shader is fully scalable, allowing the artist to build upon the foundation that they create throughout production. In this first part of a five-part series, Kem covers all of the necessary knowledge required to navigate and work with the UE4 Material Editor.