بهینه سازی برای بازی ها: تنظیمات، مواد، بافت ها و دستورات
Optimaization For Games:Setting,Materials,Textures and Commands
به همان اندازه که ایجاد هنر عالی برای یک بازی مهم است، همچنین بسیار مهم است که بازی شما برای یک تجربه بهینه اجرا شود. در این کارگاه 3.5 ساعته، هنرمند محیط زیست، رودریگو برا، تکنیکهای صنعت را برای عیبیابی و بررسی عملکرد و نرخ فریم پروژه بازی شما به اشتراک میگذارد و بسیاری از اصول اولیه و همچنین ابزارهای کلیدی را پوشش میدهد که به شما کمک میکنند تا در حین گسترش، مسائل را نظارت و پیدا کنید. و دارایی ها را به یک پروژه اضافه کنید. کارگاه با بررسی جنبه های مختلف صادرات مش های استاتیک از مایا و همچنین نحوه تنظیم تنظیمات واردات در Unreal Engine آغاز می شود. رودریگو با نگاهی خاص تر به تنظیمات مهم در دارایی ها که به کاهش تأثیر بر عملکرد کمک می کند، دنبال می کند. همین امر در مورد بافتها و متریالها نیز صدق میکند، زیرا همه این عناصر زمانی که داراییهای شما وارد سطوح بازی شما میشوند، بازی میکنند. هنگامی که دارایی ها به طور موثر تنظیم شوند، رودریگو برخی از حالت های مشاهده بهینه سازی مفید را در Unreal نشان می دهد که زندگی شما را آسان تر می کند، از جمله اینکه چگونه به صورت بصری صفحه را "رنگی" کنید تا احساس کنید که چیزها ممکن است خیلی پرهزینه باشند یا به درستی کار نکنند. . او همچنین برخی از دستورات کنسول را نشان می دهد که نتایج فنی بسیار عمیق تری را ارائه می دهند. بخش نهایی کارگاه بیشتر از ابزارهایی را پوشش می دهد که به عملکرد کلی کمک می کنند - به عنوان مثال، حجم های فاصله جمع آوری - و همچنین برخی از نکات آزمایش شده و آزمایش شده او برای پایان دادن به درس ها.
فایل های پروژه Unreal رودریگو همراه با این کارگاه گنجانده شده است، به علاوه بسیاری از دارایی های نشان داده شده را می توان به صورت رایگان از Unreal دانلود کرد. لیستی از دستورات کنسولی که در کارگاه وی ارائه شده است نیز ارائه شده است.