بیاموزید که چگونه یک هنرمند نورپرداز حرفه ای هنگام ایجاد نور و خلق و خوی نه تنها برای محیط های بزرگ و باز، بلکه برای همه چیز، از تئوری نورپردازی اولیه و مفاهیم فنی گرفته تا نمونه کارها، رندرهایی با ترکیب بندی عالی و ارائه تمیز کار می کند.
تمام کارها با استفاده از آخرین پیشرفتهای فناوری در نورپردازی بلادرنگ انجام میشود، از استفاده از ردیابی پرتو تا نوردهی جهانی پویا در مقیاس بزرگ در داخل Unreal Engine 5
در این دوره، همه چیزهایی را که برای درک اصول اولیه و همچنین مفاهیم پیچیده آنچه که نورپردازی عالی میسازد، باید بدانید، زیرا شیطان اغلب در جزئیات است.
این مفاهیم ضروری هستند و از تئوری دوربین و نوردهی گرفته تا طرز تفکر صحیح در هنگام نزدیک شدن به چیزهایی که در ابتدا دلهره آور به نظر می رسند را شامل می شود.
این دوره شامل بیش از 16 ساعت محتوا است - شما می توانید هر مرحله را دنبال کنید - زیرا این مفاهیم نشان داده شده اساساً برای هر شکلی از محتوا قابل استفاده هستند.
ما با مروری بر برخی مفاهیم اساسی که اغلب فراموش شدهاند، شروع میکنیم که به شما کمک میکنند بفهمید چگونه به روشی جدید به نورپردازی نزدیک شوید.
پس از پایان یافتن اصول اولیه، ما تعدادی دارایی، وسایل نقلیه، طبیعت، ماشینهای اسپورت، و حتی رندرهای شخصیتی با وفاداری بالا ایجاد خواهیم کرد که میتواند به شما کمک کند تا کارتان را در بهترین نور بدرخشید!
آخرین اما نه کماهمیتترین، ما به یک صحنه بزرگ جهان باز، از جمله فضای داخلی غذاخوری زیبا و دنج میپردازیم، تا مطمئن شویم که میتوانیم چیزی را ایجاد کنیم که از مقیاس ماکرو تا خرد به روشی سازگار و دلپذیر کار کند و در عین حال از کاوش در سناریوهای مختلف نورپردازی لذت ببریم. .
سطح مهارت
این دوره بدون توجه به سطح مهارت، باید برای همه چیزهایی داشته باشد، اما قطعاً برای اینکه به تازه واردان پایگاهی عالی برای ساختن و همچنین داشتن جواهری کوچک در اینجا و آنجا برای همه کسانی که قبلاً چندین سال کارهای مشابه انجام داده اند، مناسب است. بخش ارائه پروپوزال قطعاً افزودنی عالی برای هر محیط یا مجموعه مهارت های هنرمندان است، زیرا ساختن یک نمونه کار قوی این روزها ارزش غیر قابل اندازه گیری دارد.
ابزارهای مورد استفاده
- فتوشاپ
- Unreal Engine 5
- فایل های منبع
این دوره با هیچ فایل منبعی همراه نیست. این به این دلیل است که ما حق چاپ محیط ها و وسایل را نداریم. اما میتوانید مهارتهای آموختهشده در این دوره را در هر وسیله یا محیطی به کار ببرید.
RealBiomes هستند Dekogon به اندازه کافی مهربان بودند تا محیط های خود را برای ما به عنوان مثال ارائه کنند. میتوانید پیوند این محصولات را در یک سند متنی که با فایلهای منبع ارائه میشود، پیدا کنید.
فصل مرتب سازی
در مجموع 24 ویدیو وجود دارد که به بخش های مختلف تقسیم شده اند که بر روی یکدیگر ساخته می شوند.
همه ویدیوها نامگذاری منطقی دارند و شماره گذاری می شوند تا به راحتی بتوان دقیقاً ویدیوهایی را که می خواهید دنبال کنید پیدا کنید.
زیرنویس ها
زیرنویس این آموزش به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و چینی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که زیرنویس ها به صورت خودکار تولید می شوند و ممکن است همیشه 100٪ دقیق نباشند.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Learn how a professional lighting artist works when creating lighting and mood for not only large and open environments but everything, from basic lighting theory and technical concepts to elevating portfolio, renders with great composition and clean presentation!
All the work will be done using the latest technological advancements in real-time lighting, from utilizing raytracing to lumens large-scale dynamic global illumination inside Unreal Engine 5
In this course, you will learn everything you need to know to understand the basics and also complex concepts of what makes great lighting, as the devil is often in the details.
These concepts are essential and range from camera and exposure theory to the right way of thinking when approaching things that initially seem daunting.
This course contains over 16+ hours of content – You can follow along with every single step – as these concepts shown are essentially applicable to any shape of content.
We will start by going over some often missed out basic concepts that will help you understand how to approach lighting in a new way.
After the fundamentals are out of the way, we will create some high-fidelity assets, vehicles, nature, sports cars, and even character renderings that can help you make your work shine in the best light ever!
Last but not least, we will tackle a big open-world scene, including a nice and cozy diner interior, to make sure we can establish something that works from macro to micro scale in a consistent and pleasing way while having fun exploring different lighting scenarios.
SKILL LEVEL
This course should have something for everyone, no matter the skill level, but it is definitely well suited to give newcomers a great base to build on while also having a little gem here and there for everyone who has done similar things for years already. The prop presentation section is definitely a great addition to every environment or prop artist's skill set, as building a strong portfolio is of unmeasurable value these days.
TOOLS USED
Photoshop
Unreal Engine 5
SOURCE FILES
This course does not come with any source files. This is due to us not owning the copyright to the environments and props. But you can apply the skills learned in this course to any prop or environment.
RealBiomes are Dekogon were kind enough to supply their environments for us to use as an example. You can find the link to these products in a text document delivered with the source files.
CHAPTER SORTING
There’s a total of 24 videos split into different sections that build on one another.
All the videos will have logical naming and are numbered to make it easy to find exactly the ones you want to follow.
SUBTITLES
Subtitles are offered for this tutorial in English, Spanish, and Chinese.
Please note the subtitles are auto-generated and might not always be 100% accurate.