- بررسی اجمالی برای هر نور جداگانه
- چگونه روشنایی بسازیم و از اشتباهات رایج جلوگیری کنیم
- نحوه استفاده از مه و سایر اثرات جوی
- مبانی استفاده از حجم های پس از فرآیند
- نحوه نورپردازی کامل یک صحنه در چند سبک مختلف
آموزش روشنایی مبتدی، مه، و پردازش پست در آنریل اینجین
Unreal Engine 5 - Learn Lighting, Fog, and Post Processing
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
درک اولیه UE4 یا 5 مفید خواهد بود، اما لازم نیست
شرح
اگر شما یک توسعه دهنده بازی هستید که به دنبال ارتقای توانایی های نورپردازی خود در Unreal Engine 5 هستید، پس در جای مناسبی هستید.در این دوره، همه چیزهایی را که برای شروع نورپردازی صحنه های زیبا نیاز دارید، با بهره گیری از انواع مختلف نور، و همچنین اصول اولیه پس پردازش و مه را به شما آموزش می دهم.
اگر تجربه ای در Unreal Engine 4 یا 5 ندارید، من شما را تحت پوشش قرار داده ام! بخشی از این دوره را به آموزش دانش اولیه مورد نیاز برای تکمیل این دوره اختصاص داده ام. شما یاد خواهید گرفت که چگونه موتور را نصب کنید، چگونه اشیاء را به پروژه های جدید خود اضافه کنید، و حتی چگونه موتور را هدایت کنید و سطوح را ویرایش کنید!
هنگامی که اصول اولیه را یاد گرفتید، یا اگر قبلاً تجربه ای دارید، ما به یادگیری همه ابزارهای نورپردازی UE5s خواهیم پرداخت! من تنظیمات اولیه روشنایی جهانی را که باید برای همه پروژه های خود بدانید را به شما آموزش می دهم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از روشهای روشنایی جهانی استفاده کنید، و چگونه بین روشهای مختلف مانند Lumen و ray tracing سوئیچ کنید. من هر نوع نور جداگانه را توضیح می دهم تا بتوانید تنظیمات منحصر به فرد هر عملکرد را ببینید. علاوه بر نورپردازی اولیه، به برخی از بخشهای مهم دیگر نورپردازی صحنه شما، مانند نورپردازی ساختمان، و نحوه جلوگیری از خطاهای رایج، خواهم پرداخت.
پس از یادگیری آن ابزارها، ما به یادگیری اصول مه نمایی ارتفاع و افکت های پس از پردازش می پردازیم که می توانیم از آنها برای خوشرنگ کردن صحنه های خود استفاده کنیم. و در نهایت، با تمام دانشی که در طول دوره کسب کردید، نشان خواهم داد که چگونه میتوانیم همه این ابزارها را با نورپردازی دو صحنه از ابتدا کنار هم قرار دهیم!
اگر به نظر شما چیزی است که به آن علاقه دارید، مشتاقانه منتظر آموزش اصول اولیه صحنه های نورپردازی در Unreal Engine 5 هستم.
این دوره برای چه کسانی است:
توسعه دهندگان بازی مبتدی که می خواهند مهارت های نورپردازی خود را ارتقا دهند