هدف از این دوره آموزش دادن به دانشآموزان است که چگونه اصول اولیه را بیاموزند و با سیستمهای سایهزن مبتنی بر Node، چه در موتور Unreal Engine و چه در سایر برنامهها یا موتورهای تکسچر نویسندگی، عادت کنند. آنها مواد و بافت هایی را برای بازی های ویدیویی در Unreal Engine ایجاد می کنند. دانش آموزان یاد خواهند گرفت که مواد را به صورت مدولار ایجاد کنند و در مورد مواد پیشرفته مختلفی که از طریق تولیدات بازی های ویدیویی در صنعت استفاده می شود مانند نقاشی Vertex، Shading شاخ و برگ، سیستم های متریال منظره و سایر سایه زن های پیچیده یاد بگیرند. در پایان دوره، دانش آموزان در مورد چگونگی ایجاد انواع مختلف مواد اصلی مورد استفاده در بسیاری از تیم ها در تولید مانند؛ لوازم، محیط، شخصیتها، FX و نورپردازی/سینما
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
The objective of this course is to teach students how to learn the basics and get accustomed to Node Based shader systems, whether in Unreal Engine or in other Texture Authoring Programs or Engines. They will create materials and textures for video games in Unreal Engine. Students will learn to create materials on a modular basis and learn about various advanced materials used through Video Game productions in the Industry such as Vertex Painting, Foliage Shading, Landscape Material systems and other complex shaders. By the end of the course, students will have knowledge on how to create various types of Master Materials used across many teams in Production like; Props, Environment, Characters, FX and Lighting/Cinematics