- تکمیل مقدمه ای بر Unreal Engine 5 (UE5) از طریق یک دوره آموزشی 2 در 1 با دو پروژه Capstone
- آموزش نحوه ایجاد امواج اقیانوس در زمان واقعی با افزونه داخلی UE5
- ساخت جزایر دقیق با جادوی غیر واقعی عملکرد اسپلاین UE5
- بررسی اصول طراحی Greybox.
- تکمیل یک مبتدی برای تسلط بر ورود به دنیای اسکای باکس ها، ساختن خودتان، و دادن آسمان آبی رویایی و فضای ابری کرکی به بازی خود
- تسلط بر هنر ساخت و ساز دیجیتال با تمرکز بر طراحی شهر و شهر با استفاده از قطعات مدولار
- حرکت قایق ها به صورت واقع بینانه با سیستم شناوری UE5
- دمیدن زندگی در یک بندر مصری با آب های واقعی اقیانوس و حرکات موج
- طراحی یک ورودی طاق نما، پر جمعیت کردن کوچه ها، ساخت عمارت شهری، و پروژه های دیگر در برنامه ریزی شهری در UE5
- طراحی و ترکیب شاخ و برگ برای یک محیط خشک تلطیف شده
- طراحی مش های کوئست سفارشی و یادگیری نحوه ادغام هر تکیه گاه در صحنه خود
- غواصی عمیقتر در UE5، کاوش در پیچیدگیهای آن و یادگیری هنر تخمریزی بازیکنان، ادغام شخصیتها و موارد دیگر
- ایجاد یک نقشه دروازه با کنترل از راه دور، و متحرک کردن اقدامات درب با افزایش تعامل آن
- طراحی طرح نهایی تلاش دهنده
- تنظیم جلوههای نوشتاری ماشین تحریر برای ماموریتها، و هماهنگ کردن همه چیز از پیامها تا حلقههای بازخورد
- اضافه کردن یک بخش پارکور پر آدرنالین به بندر مصری شما پر از پتانسیل برای توسعه بیشتر با شخصیت های قابل بازی بعد از دوره
- زنده کردن یک فانتزی مصری و طراحی شهر بندری رویاهای خود
- با تسلط بر گروهبندیها، پوشهها، طرحهای اولیه و ترکیبهای مش، از قدرت UE5 استفاده کنید و مطمئن شوید که تمام جزئیات شهر شما مطابق با دیدگاه شما است.
- با پلاگین آب UE5، نه تنها مناظر زیبای آب می سازید، بلکه با استفاده از سیستم شناور UE5، پیچیدگی های فیزیک قایق را در زمان واقعی یاد خواهید گرفت.
- با راهاندازی یک اسکایباکس و ایجاد محیطهای منظره، جوهره شهرهای بیابانی غرق آفتاب را در خود محصور خواهید کرد.
- سیستمهایی طراحی کنید که پیامها و اهداف متنی را ارائه میدهند و بازیکنان را به باز کردن قفل و کشف مناطق جدید دنیای بازی شما سوق میدهند.
- با سیستم انتخاب آیتم کاملاً عملیاتی، بازیکنان می توانند کلیدهایی را برای باز کردن قفل درها جستجو کنند و تجربه بازی را افزایش دهند.
آموزش ایجاد بازی سوم شخص و ایجاد محیطهای سبک شده در آنریل انجین
Unreal Engine 5 Third Person Game i Stylized Environment
چیزی که یاد خواهید گرفت :
محیط بخش مهمی از هر بازی است، چه در حال ایجاد یک بازی تیراندازی اول شخص، یک بازی نقش آفرینی یا حتی یک تجربه واقعیت مجازی باشید. این چیزی است که بازیکنان را به خود جذب می کند و آنها را در دنیایی که شما ساخته اید غوطه ور می کند. با این حال، ایجاد یک محیط خیره کننده می تواند یک کار دلهره آور باشد، به خصوص برای کسانی که تازه وارد طراحی بازی هستند یا با Unreal Engine 5 آشنایی ندارند.
اینجاست که دوره جدید ما شروع می شود. این دوره هم برای مبتدیان و هم برای متخصصان طراحی شده است و همه چیزهایی را که در مورد ایجاد محیط های خیره کننده در Unreal Engine 5 باید بدانید را پوشش می دهد. از تنظیمات دارایی گرفته تا نورپردازی و جلوه های ویژه، ما شما را در هر مرحله راهنمایی می کنیم. این فرآیند به شما کمک می کند تا بینش خود را زنده کنید.
این دوره همه چیزهایی را که باید در مورد ایجاد محیطهای سبک خیرهکننده در UE5 بدانید را در بیش از 19 ساعت هنر و طراحی بازیهای سه بعدی به شما آموزش میدهد.
۶ امتیاز برتر «محیط سبک طراحی شده UE5 و طرحهای سوم شخص» ما:
1. ساختمان شهر کارآمد: در طراحی و بهینه سازی ساختارهای مدولار غوطه ور شوید، و ایجاد شهرهای سبک خاص خود را ساده کنید.
2. صحنههای پویا در آب: با آبهای اقیانوس واقعگرایانه، با حرکات تکاندهنده، بندر شیک خود را زنده کنید.
3. ایجاد محیط جوی: بازیکنان را به یک واحه بیابانی مسحورکننده منتقل کنید.
4. چالشهای بازی جذاب: مطمئن شوید که بازیکنان با استفاده از ماموریتهای جذاب به بازی شما علاقه دارند.
5. مکانیک و موانع تعاملی: مکانیسم های پیشرفته درب را در بازی خود بگنجانید و لایه هایی از فتنه را اضافه کنید.
6. چالشهای هیجانانگیز پارکور: طراحی بازی خود را با بخش پارکور پر آدرنالین کنار بگذارید.
به بازیکنان توانایی حرکت در زمینهای چالشبرانگیز، نابود کردن سلاحهای شهر و علامتگذاری پیروزی خود را با به صدا درآوردن زنگ بدهید - همه اینها از طریق ترکیبی از ذرات، کدنویسی نقشههای متخصص و ترتیبدهنده انیمیشن محقق میشوند.
پروژه شما استفاده از مجموعهها و داراییهای مدولار شهر بندری مصر است که در این دوره ارائه شده است تا یک محیط بندرگاه بزرگ را در Unreal Engine 5 بسازید و بسازید. بسته به نیاز و خلاقیت شما در دستان خوبی برای تکمیل پروژه ها یا شهرهای کوچکتر یا بزرگتر خواهد بود.
شما همچنین این گزینه را دارید که به عنوان بخشی از دوره آموزشی خود، پروژه دوم «طراحی بازی اصلی UE5 Stylized Environment & Third-Person Blueprints» را تکمیل کنید. و اجازه دهید به همین جا بسنده نکنیم، میتوانید با Markos ادامه دهید و ایجاد طرح اولیه UE5 را نیز بخشی از پروژه دوره خود کنید. از مهارتهای اولیه کدنویسی برای باز کردن درها استفاده کنید و بیاموزید که چگونه مکانیکهای بازی تعاملی را برای محیط بندر جدید مصری خود بسازید.
البته، میتوانید برای خود چالشی ایجاد کنید و جنبهها یا جزئیات هر پروژه را متنوع کنید، مانند استفاده از داراییهایی که قبلاً از پروژههای دیگر خود دارید. میتوانید طول یا پیچیدگی آنها را تغییر دهید تا با افزایش مهارتهایتان، محیطهای UE5 خود را زندهتر کنید.