- راس کوهن، مدیر محصول در Move از Fellowship بازدید می کند تا یک نمای کلی از محصولات خود و یک نمایش زنده از نحوه استفاده از آن، پردازش انیمیشن و استفاده از آن در Unreal ارائه دهد.
- با استفاده از محصولات ردیابی حرکت XSens و Live Link Face درباره دادههای پخش زنده برای تجسم همزمان بیاموزید.
- یاد بگیرید که از مفاهیم طرح انیمیشن Unreal Engine برای ترکیب انیمیشن ها با فیزیک و دارایی های برخورد استفاده کنید.
- ریچارد بویزورت، هنرمند سینمای بیدرنگ در Dreambeast Media، به انجمن میرود تا راهنماییهای خود را برای ساخت فیلمهای غیرواقعی با استفاده از کتابخانههای انیمیشن، سیستمها و گردشهای کاری به اشتراک بگذارد.
- ناتان گلمبوسکی، انیماتور ارشد در Survios، تجربه خود را از انیمیشن در Maya vs Unreal به اشتراک می گذارد.
- اصول و بهترین روشهای موکاپ صورت به اشتراک گذاشته شده با استفاده از MetaHuman Animator و Live Link Face
- با هدف قرار دادن مجدد انیمیشن ها با Unreal Engine، در زمان و تلاش خود هنگام کار با مش ها و اسکلت های مختلف صرفه جویی کنید. بیاموزید که با ترکیب هدفگیری مجدد با سیستم ناوبری هوش مصنوعی، جمعیتهای پسزمینه متنوع ایجاد کنید.
- اصول و بهترین روش های موکاپ صورت
- دستکاری داده های موکاپ می تواند دست و پا گیر و گاهی خسته کننده باشد. در این کلاس، Fellows یاد میگیرد که چگونه دادهها را با تراکهای لایه افزودنی و تکنیکهای ویرایشگر منحنی پیشرفته دستکاری کند که عملکرد شخصیت شما را دقیقاً به آنچه در Sequencer میخواهید اصلاح کند.
شرح:
1. موکاپ بدن با Move AI
2. موکاپ بدن با XSens
3. طرح های انیمیشن، مونتاژها، فضاهای ترکیبی، ضبط کننده
4. سخنران مهمان - ریچارد بویزورت
5. سخنران مهمان - ناتان گلمبوسکی
6. درک حرکت چهره
7. انیمیشن IK Retargeting
8. سخنران مهمان: کریس لندرث
9. انیمیشن / Mocap Layering و Advanced Curve Editor