ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    کلاس کارشناسی ارشد طراحی سطح : همه در یک دوره کامل



    Level Design Master Class: All in One Complete Course

    کلاس کارشناسی ارشد طراحی سطح : همه در یک دوره کامل

    چیزی که یاد خواهید گرفت :

    • طراحی سطح را در Unreal Engine و Unity بیاموزید
    • معرفی کامل طراحی سطح
    • نگاهی جامع به مقیاس بزرگتر Rational Design
    • چگونه یک ترکیب فراگیر در یک سطح بسازیم
    • چگونه می توان به طور موثر یک بازیکن را در یک سطح با استفاده از Mise en صحنه هدایت کرد
    • استفاده از معماری برای ایجاد یک تجربه جذاب برای بازیکن
    • حفظ یک گردش کار کارآمد به عنوان یک طراح سطح

    الزامات

    • تمایل به یادگیری هنر طراحی سطح


    شرح :
    سری کلاس های کارشناسی ارشد طراحی سطح: دوره کامل همه در یک

    چرا این دوره خاص است

    این دوره نه تنها اصول اولیه Level Design را پوشش می دهد. اما با نگاهی به اصول کلیدی، بهترین شیوه‌ها و آنچه که یک طراح سطح خوب را که برای صنعت آماده است، بیشتر می‌کند.

    این دوره قرار نیست کسی باشد که بیش از 20 ساعت در مورد نقاط قدرت صحبت کند. مردم باید نظریه را در عمل ببینند. این دوره به دانشجویان امکان دسترسی به طراحان سطح، صحنه های ساختمانی و آموزش را به طور همزمان می دهد و نه تنها تئوری را نشان می دهد، بلکه نحوه نمایش آن را در Unity و Unreal Engine نیز نشان می دهد. همچنین اسناد، تکالیف و آزمون های زیادی در طول دوره وجود دارد.

    ساختار دوره :

    این دوره تقریباً همه فیلم ها با مقالات مرجع، کتاب ها و فیلم ها است.

    پس از اتمام این دوره، من تضمین می کنم که طراح سطح قوی تری خواهید بود و می توانید اصول اساسی را در طرح های خود اعمال کنید.

    این دوره در 12 بخش اصلی تشکیل شده است:

    • بخش 2: مقدمه ای بر طراحی سطح
      در این بخش، همانطور که قبلاً گفته شد، به این خواهیم پرداخت که طراح سطح چیست. ما به تفاوت های طراحی بازی و طراحی سطح نگاه می کنیم. سپس تمرکز خود را بر روی نحوه استفاده طراحان سطح از مواد و مکانیک در سطوح خود برای ایجاد یک تجربه گیم پلی قوی تر و شهودی تر و در عین حال رعایت تعادل و سرعت دقیق تر تغییر می دهیم. ما همچنین به انواع مختلف مخاطبانی که در جامعه حضور دارند نگاه خواهیم کرد. در نهایت، ما در مورد مراحل تولید و اینکه چه زمانی یک طراح سطح در این فرآیند جاری خواهد بود صحبت می کنیم.

    • بخش 3 راه اندازی Unreal Engine
      ما شروع به تنظیم خود با Unreal Engine 4 خواهیم کرد. ما به نحوه دانلود و اجرای موتور نگاه می کنیم و نگاهی به نحوه تنظیم موتور می اندازیم. نگاهی کوتاه به طرح‌بندی درایور و جایی که همه چیز در آن قرار دارد. سپس با استفاده از این موتور اولین سطح خود را بازی خواهیم کرد تا با آن آشنا شویم. ما با چند نکته سریع درباره نحوه و مکان یافتن اطلاعات به پایان می‌رسانیم.

    • بخش 4: راه اندازی Unity Engine
      ما با یونیتی شروع به راه اندازی خواهیم کرد. ما به نحوه دانلود و راه اندازی موتور نگاه می کنیم و نگاهی به نحوه تنظیم موتور می اندازیم. نگاهی کوتاه به طرح‌بندی موتور و جایی که همه چیز در آن قرار دارد. سپس با استفاده از این موتور اولین سطح خود را بازی خواهیم کرد تا با آن آشنا شویم. ما با چند نکته سریع درباره نحوه و مکان یافتن اطلاعات به پایان می‌رسانیم.

    • بخش 5: گردش کار یک طراح سطح
      اکنون وقتی نوبت به گردش کار می رسد، درست مانند ساخت یک سطح، یک راه بسیار موثر برای طراحی سطح شما وجود دارد. در این بخش، به این خواهیم پرداخت که چگونه می‌توانیم ایده‌ای را که داریم، در نظر بگیریم. یک موضوع، مکان و تنظیمات برای آن تعیین کنید و سپس هدف پروژه خود را با آن ایجاد کنید. از آنجا، ما شروع به طراحی ویژگی هایی می کنیم که در پروژه اتفاق می افتد (مکانیک، مواد تشکیل دهنده و ...). پس از آن، ما شروع به جمع‌آوری منابع برای آنچه می‌خواهیم طراحی کنیم، می‌کنیم، بنابراین هدف/تمرکز واضحی از طراحی مورد نظرمان داریم. اگر بخواهیم می‌توانیم داستان/سرگذشت بازی خود را در این مرحله بسازیم تا شخصیت‌هایمان را بیشتر بسازیم و برای بازیکن خود دلبستگی نسبت به ماهیت بازی آنها ایجاد کنیم.

    • بخش 6: نقشه ها، تفکیک سطح، و سند طراحی
      در این بخش به کارهایی که باید برای ساخت یک سطح انجام شود نگاه می کنیم. این فقط پریدن در موتور و بازی کردن نیست. هنگامی که یک منحنی سطح بسیار متمایز تنظیم می‌شود، و سرعت حرکت تعیین می‌شود، باید کارهایی برای ایجاد جریان به طور موثر انجام شود. ما به چگونگی دشواری ramping از نظر استفاده از مکانیک، مواد تشکیل دهنده و دشمنان خواهیم پرداخت. نحوه طراحی ضربات گیم پلی برای رسیدن به سطح پایین. ایجاد یک ساختار 3 عملی در داخل سطح ما. چگونه سطح ما در ساختار ضربان‌سازی قرار می‌گیرد و همه مواد را با هم مخلوط می‌کنیم تا سطح بالایی ایجاد کنیم. من چند نمونه طراحی سطح عالی را که در آن نشان داده شده است به نمایش خواهم گذاشت و توضیح خواهم داد که چگونه این روی نحوه ایجاد یک دنباله گیم پلی تأثیر می گذارد.

    • بخش 7: ترکیب در طراحی سطح
      این یکی از بخش های سنگین تئوری در این دوره است. ما نه تنها در مورد نحوه استفاده نظری از لایه ها (پیش زمینه، پس زمینه و مرکز مورد نظر) صحبت خواهیم کرد، بلکه یاد خواهیم گرفت که چگونه پارامترهای مشاهده کلیدی مانند زاویه کم، زاویه مسطح، زاویه بالا و غیره را طراحی کنیم. تمام این نمونه ها را در داخل موتور بازی Unity/ Unreal در عمل ایجاد کنید تا درک بهتری از تأثیر این نوع اجزاء بر روی بازیکن داشته باشید. پس از آن، نحوه توزیع th را یاد می گیریم وزن بصری درون یک صحنه از طریق ترکیب بندی های نامتقارن و متقارن. در نهایت، ما در مورد برخی از جزئیات قابل استفاده و چیزهایی که می تواند نظر یک بازیکن را جلب کند صحبت خواهیم کرد.

    • بخش 8: هدایت بازیکن
      برای هدایت بازیکن، یک طراح سطح باید با دقت سطح خود را بسازد تا آنها را در مسیر درست هدایت کند. گفتن آن آسان تر از انجام دادن است. برخی از این شیوه های اساسی می توانند خطوط باشند. در این بخش، به نحوه استفاده از خطوط افقی، عمودی، مورب و منحنی در طراحی تراز برای ایجاد جهتی می‌پردازیم که می‌خواهیم بازیکن را بدون اینکه حتی بدانند عمداً به آن سمت هدایت می‌شوند، وارد آن شوند. ما از مثال‌های درون بازی با Unity/Unreal استفاده می‌کنیم تا راه‌های موثر استفاده از این خطوط را به نمایش بگذاریم. همچنین به این خواهیم پرداخت که چگونه مسلط‌ها در یک سطح، نکات مهم راهنمایی برای بازیکن و استفاده از فضا و منطقه مورد نیاز برای انجام این کار هستند.

    • بخش 9: ساختن سطح سه بعدی ما (وحدت)
      در این بخش، می‌خواهیم کارهایی را که در بخش 6 انجام دادیم برداریم و کل نقشه را در Unity ایجاد کنیم! این بخش جعبه خاکستری کل نقشه را به همراه استفاده از دارایی های فروشگاه یونیتی برای پوشاندن سطح نشان می دهد.

    • بخش 10: ساختن سطح سه بعدی ما (موتور غیر واقعی)
      در این بخش، همان کاری را که در قسمت قبلی انجام دادیم، انجام می دهیم، اما در موتور Unreal Engine!

    • بخش 11: نفوذ به صنعت
      در این بخش، نگاهی به ابزارهایی بیندازید که یک طراح سطح برای ورود به صنعت و شروع حرفه خود بلافاصله پس از اتمام این دوره در اختیار دارد. ما موضوعات زیادی مانند شبکه سازی، ایجاد یک وب سایت، کار نمونه کارها و موارد دیگر را پوشش می دهیم.


    این دوره برای چه کسانی است:

    • طراح سطح
    • طراحان بازی
    • توسعه دهندگان بازی


    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    Level Design Master Class
    : All in One Complete Course

    What you'll learn
    Learn Level Design in Unreal Engine and Unity
    Complete Introduction into Level Design
    Comprehensive look at the larger scale of Rational Design
    How to build an Immersive Composition in a Level
    How to effectively guide a player through a Level using Mise en scene
    Using Architecture to create an engaging experience for the Player
    Keeping an efficient workflow as a Level Designer

    Requirements
    Willingness to learn the craft of Level Designing
    Description
    Level Design Master Class Series: All in One Complete Course

    Why this course is special

    This course not only covers the basics of what Level Design is. But it also goes further as we look at Key fundamentals, best practices, and what makes a good level designer that is industry-ready.

    This course isn't going to be someone talking over power points for 20+ hours. People need to see theory in practice. This course will offer students access to level designers, building scenes and teaching at the same time, showcasing not only the theory but how it will be represented in both Unity and Unreal Engine. There are also many Documents, Assignments, and Quizzes throughout the course.

    The Course Structure

    The course is almost all videos with reference articles, books, and videos.

    After you finish this course, I guarantee you will be a stronger level designer and be able to apply essential principles to your designs.

    The course is structured into 12 Main Sections.

    Section 2: Introduction to Level Design

    In this section, as previously stated, we will look at what a level designer is. We look at the differences between game design and level design. We then shift our focus to how level designers use ingredients and mechanics in their levels to create a more robust and intuitive gameplay experience all the while respecting a precise balance and pacing. We will also look at the different types of audiences that are present in the community. Finally, we talk about production phases and when a level designer will be current in the process.

    Section 3 Setting up Unreal Engine

    We will start setting ourselves up with Unreal Engine 4. We look at how to download and run the engine and take a glance at how the Engine is set up. A brief look at an over Layout of the driver and where everything is. We will then play around and build our first level using this engine to get familiar with it. We finish with some quick takeaways about how and where to find information.

    Section 4: Setting up Unity Engine

    We will start setting ourselves up with Unity. We look at how to download and run the engine and take a glance at how the Engine is set up. A brief look at an over Layout of the engine and where everything is. We will then play around and build our first level using this engine to get familiar with it. We finish with some quick takeaways about how and where to find information.

    Section 5: A Level Designer's Workflow

    Now when it comes to workflow, just like building a level, there is a very effective way to design your level. In this section, we will look at how we can take the idea that we have. Set a theme, location, and setting for it and then create our project purpose with it. From there, we start designing the features that will take place in the project(mechanics, ingredients, etc...). After that, we begin collecting references for what we want to design, so we have a clear goal/focus of what our desired design will be. If we want we can create the lore/story of our game at this point to flesh out our characters even more and create an attachment for our player towards the nature of their playing.

    Section 6: Maps, Level Breakdowns, and Design Document

    In this section, we will look at the work that must go into building a level. It's not just jumping in an engine and playing around. When a very distinct level curve is set, and the pacing is determined, some work must be done to create the flow efficiently. We will look at how the ramping difficulty in terms of using mechanics, ingredients, and enemies. How to design gameplay beats to get a fell of the level. Creating a 3 act structure inside our level. How our level fits inside the structure of the pacing and mixing all the ingredients to make a high level. I will showcase some excellent level design examples where this is represented in and explain how this affects how a gameplay sequence is created.

    Section 7: Composition in Level Design

    This is one of the theories heavy sections in the course. We will not only talk about how to theoretically use Layers (foreground, background, and center of interest), but we will also learn how to design key observation parameters such as low angle, flat angle, high angle, etc... We will create all of these examples inside of the Unity/ Unreal game engine in practice, to get a better understanding of how effective these types of components can affect a player. After that, we learn how to distribute th

    e visual weight inside a scene through asymmetric, symmetric compositions. Finally, we will talk about some details that can be used and things that can catch a player's eye.


    Section 8: Guiding the Player

    To guide the player, a level designer must carefully craft his level to lead them in the right direction. It can be easier said than done. Some of these fundamental practices can be lines. In this section, we look at how to use horizontal, vertical, oblique and curved lines in level design to create a direction that we want to player to go in without them even knowing that they are being guided that way intentionally. We will use in-game examples with Unity/Unreal to showcase some effective ways to use these lines. We will also look at how dominants in a level are crucial points of guidance for the player and using the space and area needed to do that.

    Section 9: Building our 3D Level (Unity)

    In this Section, we're going to take the work we did in our Section 6 and create the whole map in Unity! This section will show the grey boxing of the whole map along with using assets from the Unity store to dress out the Level!

    Section 10: Building our 3D Level (Unreal Engine)

    In this Section, we're doing the same thing we did in the previous one, but in Unreal Engine!

    Section 11: Breaking Into the Industry

    In this Section, ee take a look at what tools are at a Level Designer's disposal to break into the industry and start their careers right after finishing this course. We cover lots of topics such as Networking, Creating a Website, Portfolio work and much more!


    My Guarantee

    For every student that joins the course, they will be able to ask questions about their games and how to go about using color to develop them. I will be available to answer all questions for all of my students.

    Certification of completion when finishing this course

    When you complete 100% of the videos in this course, you will be emailed a certificate of completion by Udemy so you can show it as proof of your expertise and that you have completed a certain number of hours of instruction in the course topic.

    Who this course is for:
    Level Designer
    Game Designers
    Game Developers

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Unreal Engine
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :