- طراحی سطح را در Unreal Engine و Unity بیاموزید
- معرفی کامل طراحی سطح
- نگاهی جامع به مقیاس بزرگتر Rational Design
- چگونه یک ترکیب فراگیر در یک سطح بسازیم
- چگونه می توان به طور موثر یک بازیکن را در یک سطح با استفاده از Mise en صحنه هدایت کرد
- استفاده از معماری برای ایجاد یک تجربه جذاب برای بازیکن
- حفظ یک گردش کار کارآمد به عنوان یک طراح سطح
- تمایل به یادگیری هنر طراحی سطح
- بخش 2: مقدمه ای بر طراحی سطح
در این بخش، همانطور که قبلاً گفته شد، به این خواهیم پرداخت که طراح سطح چیست. ما به تفاوت های طراحی بازی و طراحی سطح نگاه می کنیم. سپس تمرکز خود را بر روی نحوه استفاده طراحان سطح از مواد و مکانیک در سطوح خود برای ایجاد یک تجربه گیم پلی قوی تر و شهودی تر و در عین حال رعایت تعادل و سرعت دقیق تر تغییر می دهیم. ما همچنین به انواع مختلف مخاطبانی که در جامعه حضور دارند نگاه خواهیم کرد. در نهایت، ما در مورد مراحل تولید و اینکه چه زمانی یک طراح سطح در این فرآیند جاری خواهد بود صحبت می کنیم. - بخش 3 راه اندازی Unreal Engine
ما شروع به تنظیم خود با Unreal Engine 4 خواهیم کرد. ما به نحوه دانلود و اجرای موتور نگاه می کنیم و نگاهی به نحوه تنظیم موتور می اندازیم. نگاهی کوتاه به طرحبندی درایور و جایی که همه چیز در آن قرار دارد. سپس با استفاده از این موتور اولین سطح خود را بازی خواهیم کرد تا با آن آشنا شویم. ما با چند نکته سریع درباره نحوه و مکان یافتن اطلاعات به پایان میرسانیم. - بخش 4: راه اندازی Unity Engine
ما با یونیتی شروع به راه اندازی خواهیم کرد. ما به نحوه دانلود و راه اندازی موتور نگاه می کنیم و نگاهی به نحوه تنظیم موتور می اندازیم. نگاهی کوتاه به طرحبندی موتور و جایی که همه چیز در آن قرار دارد. سپس با استفاده از این موتور اولین سطح خود را بازی خواهیم کرد تا با آن آشنا شویم. ما با چند نکته سریع درباره نحوه و مکان یافتن اطلاعات به پایان میرسانیم. - بخش 5: گردش کار یک طراح سطح
اکنون وقتی نوبت به گردش کار می رسد، درست مانند ساخت یک سطح، یک راه بسیار موثر برای طراحی سطح شما وجود دارد. در این بخش، به این خواهیم پرداخت که چگونه میتوانیم ایدهای را که داریم، در نظر بگیریم. یک موضوع، مکان و تنظیمات برای آن تعیین کنید و سپس هدف پروژه خود را با آن ایجاد کنید. از آنجا، ما شروع به طراحی ویژگی هایی می کنیم که در پروژه اتفاق می افتد (مکانیک، مواد تشکیل دهنده و ...). پس از آن، ما شروع به جمعآوری منابع برای آنچه میخواهیم طراحی کنیم، میکنیم، بنابراین هدف/تمرکز واضحی از طراحی مورد نظرمان داریم. اگر بخواهیم میتوانیم داستان/سرگذشت بازی خود را در این مرحله بسازیم تا شخصیتهایمان را بیشتر بسازیم و برای بازیکن خود دلبستگی نسبت به ماهیت بازی آنها ایجاد کنیم. - بخش 6: نقشه ها، تفکیک سطح، و سند طراحی
در این بخش به کارهایی که باید برای ساخت یک سطح انجام شود نگاه می کنیم. این فقط پریدن در موتور و بازی کردن نیست. هنگامی که یک منحنی سطح بسیار متمایز تنظیم میشود، و سرعت حرکت تعیین میشود، باید کارهایی برای ایجاد جریان به طور موثر انجام شود. ما به چگونگی دشواری ramping از نظر استفاده از مکانیک، مواد تشکیل دهنده و دشمنان خواهیم پرداخت. نحوه طراحی ضربات گیم پلی برای رسیدن به سطح پایین. ایجاد یک ساختار 3 عملی در داخل سطح ما. چگونه سطح ما در ساختار ضربانسازی قرار میگیرد و همه مواد را با هم مخلوط میکنیم تا سطح بالایی ایجاد کنیم. من چند نمونه طراحی سطح عالی را که در آن نشان داده شده است به نمایش خواهم گذاشت و توضیح خواهم داد که چگونه این روی نحوه ایجاد یک دنباله گیم پلی تأثیر می گذارد. - بخش 7: ترکیب در طراحی سطح
این یکی از بخش های سنگین تئوری در این دوره است. ما نه تنها در مورد نحوه استفاده نظری از لایه ها (پیش زمینه، پس زمینه و مرکز مورد نظر) صحبت خواهیم کرد، بلکه یاد خواهیم گرفت که چگونه پارامترهای مشاهده کلیدی مانند زاویه کم، زاویه مسطح، زاویه بالا و غیره را طراحی کنیم. تمام این نمونه ها را در داخل موتور بازی Unity/ Unreal در عمل ایجاد کنید تا درک بهتری از تأثیر این نوع اجزاء بر روی بازیکن داشته باشید. پس از آن، نحوه توزیع th را یاد می گیریم وزن بصری درون یک صحنه از طریق ترکیب بندی های نامتقارن و متقارن. در نهایت، ما در مورد برخی از جزئیات قابل استفاده و چیزهایی که می تواند نظر یک بازیکن را جلب کند صحبت خواهیم کرد. - بخش 8: هدایت بازیکن
برای هدایت بازیکن، یک طراح سطح باید با دقت سطح خود را بسازد تا آنها را در مسیر درست هدایت کند. گفتن آن آسان تر از انجام دادن است. برخی از این شیوه های اساسی می توانند خطوط باشند. در این بخش، به نحوه استفاده از خطوط افقی، عمودی، مورب و منحنی در طراحی تراز برای ایجاد جهتی میپردازیم که میخواهیم بازیکن را بدون اینکه حتی بدانند عمداً به آن سمت هدایت میشوند، وارد آن شوند. ما از مثالهای درون بازی با Unity/Unreal استفاده میکنیم تا راههای موثر استفاده از این خطوط را به نمایش بگذاریم. همچنین به این خواهیم پرداخت که چگونه مسلطها در یک سطح، نکات مهم راهنمایی برای بازیکن و استفاده از فضا و منطقه مورد نیاز برای انجام این کار هستند. - بخش 9: ساختن سطح سه بعدی ما (وحدت)
در این بخش، میخواهیم کارهایی را که در بخش 6 انجام دادیم برداریم و کل نقشه را در Unity ایجاد کنیم! این بخش جعبه خاکستری کل نقشه را به همراه استفاده از دارایی های فروشگاه یونیتی برای پوشاندن سطح نشان می دهد. - بخش 10: ساختن سطح سه بعدی ما (موتور غیر واقعی)
در این بخش، همان کاری را که در قسمت قبلی انجام دادیم، انجام می دهیم، اما در موتور Unreal Engine! - بخش 11: نفوذ به صنعت
در این بخش، نگاهی به ابزارهایی بیندازید که یک طراح سطح برای ورود به صنعت و شروع حرفه خود بلافاصله پس از اتمام این دوره در اختیار دارد. ما موضوعات زیادی مانند شبکه سازی، ایجاد یک وب سایت، کار نمونه کارها و موارد دیگر را پوشش می دهیم. - طراح سطح
- طراحان بازی
- توسعه دهندگان بازی
کلاس کارشناسی ارشد طراحی سطح : همه در یک دوره کامل
Level Design Master Class: All in One Complete Course
چیزی که یاد خواهید گرفت :
الزامات
شرح :
سری کلاس های کارشناسی ارشد طراحی سطح: دوره کامل همه در یک
چرا این دوره خاص است
این دوره نه تنها اصول اولیه Level Design را پوشش می دهد. اما با نگاهی به اصول کلیدی، بهترین شیوهها و آنچه که یک طراح سطح خوب را که برای صنعت آماده است، بیشتر میکند.
این دوره قرار نیست کسی باشد که بیش از 20 ساعت در مورد نقاط قدرت صحبت کند. مردم باید نظریه را در عمل ببینند. این دوره به دانشجویان امکان دسترسی به طراحان سطح، صحنه های ساختمانی و آموزش را به طور همزمان می دهد و نه تنها تئوری را نشان می دهد، بلکه نحوه نمایش آن را در Unity و Unreal Engine نیز نشان می دهد. همچنین اسناد، تکالیف و آزمون های زیادی در طول دوره وجود دارد.
ساختار دوره :
این دوره تقریباً همه فیلم ها با مقالات مرجع، کتاب ها و فیلم ها است.
پس از اتمام این دوره، من تضمین می کنم که طراح سطح قوی تری خواهید بود و می توانید اصول اساسی را در طرح های خود اعمال کنید.
این دوره در 12 بخش اصلی تشکیل شده است:
این دوره برای چه کسانی است: