- 1. دانلود و نصب Unreal Engine 5
- 2. ایجاد انواع مختلف پروژه
- 3. حرکت در اطراف صحنه
- 4. موقعیت اشیاء را به روش های مختلف تغییر دهید
- 5. تغییر مقیاس و چرخش
- 6. درباره فضای جهانی و فضاهای محلی
- 7. برای آسانتر کردن زندگیمان از ضربه زدن استفاده کنیم
- 8. سرعت دوربین و انواع مختلف نمایش
- 9. درباره طرح کلی، پانل جزئیات و کشو محتوا
- و ما در مورد مشکلات مختلفی صحبت می کنیم که ممکن است هنگام وارد کردن چیزی اتفاق بیفتد
- در این بخش تمام مواد اولیه در Unreal Engine 5 را یاد می گیریم که باید بدانید تا بتوانید انواع مدل های سه بعدی را به Unreal Engine 5 وارد کنید.
- ابتدا حالت بازی چیست و چرا در Unreal Engine 5 به آنها نیاز داریم
- در مرحله بعد، ما برخی از حالت های بازی مانند وسیله نقلیه و حالت بازی اول شخص را بررسی می کنیم
- پس از آن ما شروع به ایجاد حالت بازی خود به عنوان حالت بازی سوم شخص می کنیم
- برای این بخش مجدداً از موارد بسیار ابتدایی شروع می کنیم تا موارد پیشرفته تر و از آنجایی که این بخش بسیار مهم تر است ، من به دو بخش تقسیم کردم تا در زمان مناسب آنها را تا حد امکان عمیق یاد بگیرید.
- ما در اینجا متوقف نمیشویم و برخی از قابلیتها را برای تلاقی خود اضافه میکنیم، مانند پخش شدن هنگام شلیک تفنگ یا پریدن
- 1. interp چگونه کار می کند و چگونه می توانیم از آنها استفاده کنیم
- 2. نحوه استفاده از تایمر با رویداد و توابع
- 3. نحوه استفاده از خط ردیابی
- 4. yaw و pitch and roll چیست و چگونه می توانیم آنها را محاسبه کنیم
- 5. انحراف دینامیک و محاسبه آفست زمین
- برای بازی دوره ما صدای پا و صدای شلیک سلاح را اضافه می کنیم
- ما دو سطح ایجاد خواهیم کرد :
یکی فقط یک شهر کوچک و دیگری یک منظره واقعاً بزرگ
اما به عنوان مبتدی باید از یک شهر کوچک شروع کنیم - با Unreal Engine 5 و با Gaea
دوره مستر کلاس Blueprint در Unreal Engine 5 : همه ی آنچه که می خواهید
Unreal Engine 5 : All in one UE5 master Blueprint course
آنچه خواهید آموخت :
01. ما از موارد بسیار ابتدایی مانند:
02. سپس با مش استاتیک شروع می کنیم و انواع مختلفی از آنها را از منابع مختلف به Unreal Engine 5 وارد می کنیم.
03. در ادامه با بخش اول بخش مواد این دوره شروع می کنیم
04. سپس با حالت Game شروع می کنیم
05. در بخش بعدی در مورد چگونگی ایجاد شخصیت قابل بازی صحبت می کنیم
06. بعد در مورد انیمیشن ها صحبت می کنیم
07. در بخش بعدی در مورد BLUEPRINT و آنچه باید در مورد آنها به عنوان شروع کننده بدانید صحبت خواهیم کرد
08. اکنون که درباره طرح اولیه اطلاعات بیشتری داریم، دوباره به انیمیشن برمی گردیم
09. بعد به عنوان یک چالش و تمرین با دانشی که یاد می گیریم تا اینجا پرتو لیزر را مانند پرتو لیزر رزیدنت اویل 4 ایجاد می کنیم.
10. در بخش بعدی با رابط کاربری شروع می کنیم
11. در بخش بعدی ما از آنچه که از بخش گذشته یاد گرفتیم برای ایجاد خط تیره خود استفاده می کنیم
12. در این مرحله بازی اپیک موتور غیرواقعی 5.1 خود را منتشر می کند و یاد می گیریم که چگونه می توانیم بازی و موتور خود را به آخرین نسخه که در آن زمان 5.1 است به روز کنیم.
13. پس از آن دوباره به قسمت crosshair و رابط کاربری برمی گردیم تا قابلیت های بیشتری را به بازی خود اضافه کنیم مانند Crosshair Spread با راه رفتن و دویدن پریدن و شلیک با اسلحه و ضربدر هنگام هدف گیری دقیق باشید و برای انجام همه این موارد در مورد برخی موارد یاد می گیریم. گره جدید
دانستن آنها مهم است مانند:
14. بعد باید در مورد صدا در Unreal Engine 5یاد بگیریم
15. پس از این باید در مورد صدای متا یاد بگیریم
15. پس از این باید در مورد صدای متا یاد بگیریم
16. در مرحله بعد ما از تمام دانش خود که تا اینجا یاد گرفته ایم استفاده می کنیم تا صدا را به بازی خود اضافه کنیم
17. اکنون زمان آن است که در مورد مواد بیشتر بیاموزیم، مطالب پیشرفته تری بیاموزیم و در طول دوره به دانش مادی خود نیز اضافه کنیم زیرا برخی از بخش ها باید آن را با مثال عملی یاد بگیریم.
18. اکنون که اطلاعات کافی در مورد مواد و طرح اولیه داریم، می توانیم سیستم ذرات نیاگارا را درUnreal Engine 5 بیاموزیم.
19. در بخش بعدی از تمام دانشی که از مواد و بخش نیاگارا یاد می گیریم استفاده می کنیم تا جلوه ای برای پروژه دوره خود ایجاد کنیم.
20. از آنجا که ما نیاز به ایجاد انواع مختلف گلوله داریم، باید در مورد برخورد و فیزیک در UE 5.1 بیشتر بیاموزیم.
21. با تمام دانش ما تا به حال 3 نوع گلوله برای پروژه دوره خود ایجاد می کنیم
22. بعد از آن زمان صحبت در مورد نور و مه است
23. اکنون که تمام اصول اولیه پوشش داده شده است، زمان ایجاد یک سطح است
24. در بخش بعدی همه چیز را در مورد انواع مختلف ایجاد منظره خواهیم آموخت
25. در مرحله بعد از آنچه یاد می گیریم برای ایجاد چشم انداز برای پروژه دوره خود استفاده می کنیم
26. اکنون زمان آن است که همه چیز را در مورد ترفندها و نکاتی برای ایجاد مواد برای منظره خود بیاموزیم
27. در مرحله بعد، ما باید متریال خودکار منظره خود را به روش مدولار ایجاد کنیم تا بتوانیم هر کجا که بخواهیم از آن استفاده کنیم
28. بعد باید در مورد سیستم شاخ و برگ صحبت کنیم. دو نوع سیستم شاخ و برگ وجود دارد. یکی از آنها بدون برخورد و یکی که چیز نسبتا جدیدی در Unreal Engine 5 است با برخورد است
29. اکنون زمان صحبت در مورد هوش مصنوعی در ue5.1 است
30.droid خوب است اما برای کشتن به دشمن بهتری نیاز داریم. به همین دلیل است که ما از زامبی به عنوان دشمن خود استفاده می کنیم
31. حالا که کاراکتر زامبی ما آماده است، می توانیم هوش مصنوعی برای آن ایجاد کنیم
32. در مرحله بعد زمان آن است که شخصیت بازیکن خود را با برخی قابلیت ها زیباتر کنیم
33. بعد از آن زمان صحبت در مورد ویژگی جدید در Unreal Engine 5است که به آن ریگ کنترل می گویند
34. در مرحله بعد از تمام دانش خود با گره جدیدی استفاده می کنیم که به شما نشان می دهم تا منوی اصلی زیبا ایجاد کنید