ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    دوره مستر کلاس Blueprint در Unreal Engine 5 : همه ی آنچه که می خواهید



    Unreal Engine 5 : All in one UE5 master Blueprint course

    دوره مستر کلاس Blueprint  در Unreal Engine 5 : همه ی آنچه که می خواهید

    آنچه خواهید آموخت  :

    01. ما از موارد بسیار ابتدایی مانند:

    • 1. دانلود و نصب Unreal Engine 5
    • 2. ایجاد انواع مختلف پروژه
    • 3. حرکت در اطراف صحنه
    • 4. موقعیت اشیاء را به روش های مختلف تغییر دهید
    • 5. تغییر مقیاس و چرخش
    • 6. درباره فضای جهانی و فضاهای محلی
    • 7. برای آسان‌تر کردن زندگی‌مان از ضربه زدن استفاده کنیم
    • 8. سرعت دوربین و انواع مختلف نمایش
    • 9. درباره طرح کلی، پانل جزئیات و کشو محتوا

    02. سپس با مش استاتیک شروع می کنیم و انواع مختلفی از آنها را از منابع مختلف به Unreal Engine 5 وارد می کنیم.

    • و ما در مورد مشکلات مختلفی صحبت می کنیم که ممکن است هنگام وارد کردن چیزی اتفاق بیفتد

    03. در ادامه با بخش اول بخش مواد این دوره شروع می کنیم

    • در این بخش تمام مواد اولیه در Unreal Engine 5 را یاد می گیریم که باید بدانید تا بتوانید انواع مدل های سه بعدی را به Unreal Engine 5 وارد کنید.

    04. سپس با حالت Game شروع می کنیم

    • ابتدا حالت بازی چیست و چرا در Unreal Engine 5 به آنها نیاز داریم
    • در مرحله بعد، ما برخی از حالت های بازی مانند وسیله نقلیه و حالت بازی اول شخص را بررسی می کنیم
    • پس از آن ما شروع به ایجاد حالت بازی خود به عنوان حالت بازی سوم شخص می کنیم

    05. در بخش بعدی در مورد چگونگی ایجاد شخصیت قابل بازی صحبت می کنیم

    06. بعد در مورد انیمیشن ها صحبت می کنیم

    • برای این بخش مجدداً از موارد بسیار ابتدایی شروع می کنیم تا موارد پیشرفته تر و از آنجایی که این بخش بسیار مهم تر است ، من به دو بخش تقسیم کردم تا در زمان مناسب آنها را تا حد امکان عمیق یاد بگیرید.

    07. در بخش بعدی در مورد BLUEPRINT و آنچه باید در مورد آنها به عنوان شروع کننده بدانید صحبت خواهیم کرد

    08. اکنون که درباره طرح اولیه اطلاعات بیشتری داریم، دوباره به انیمیشن برمی گردیم

    09. بعد به عنوان یک چالش و تمرین با دانشی که یاد می گیریم تا اینجا پرتو لیزر را مانند پرتو لیزر رزیدنت اویل 4 ایجاد می کنیم.

    10. در بخش بعدی با رابط کاربری شروع می کنیم

    11. در بخش بعدی ما از آنچه که از بخش گذشته یاد گرفتیم برای ایجاد خط تیره خود استفاده می کنیم

    • ما در اینجا متوقف نمی‌شویم و برخی از قابلیت‌ها را برای تلاقی خود اضافه می‌کنیم، مانند پخش شدن هنگام شلیک تفنگ یا پریدن

    12. در این مرحله بازی اپیک موتور غیرواقعی 5.1 خود را منتشر می کند و یاد می گیریم که چگونه می توانیم بازی و موتور خود را به آخرین نسخه که در آن زمان 5.1 است به روز کنیم.

    13. پس از آن دوباره به قسمت crosshair و رابط کاربری برمی گردیم تا قابلیت های بیشتری را به بازی خود اضافه کنیم مانند Crosshair Spread با راه رفتن و دویدن پریدن و شلیک با اسلحه و ضربدر هنگام هدف گیری دقیق باشید و برای انجام همه این موارد در مورد برخی موارد یاد می گیریم. گره جدید

    دانستن آنها مهم است مانند:

    • 1. interp چگونه کار می کند و چگونه می توانیم از آنها استفاده کنیم
    • 2. نحوه استفاده از تایمر با رویداد و توابع
    • 3. نحوه استفاده از خط ردیابی
    • 4. yaw و pitch and roll چیست و چگونه می توانیم آنها را محاسبه کنیم
    • 5. انحراف دینامیک و محاسبه آفست زمین

    14. بعد باید در مورد صدا در Unreal Engine 5یاد بگیریم

    15. پس از این باید در مورد صدای متا یاد بگیریم

    15. پس از این باید در مورد صدای متا یاد بگیریم

    16. در مرحله بعد ما از تمام دانش خود که تا اینجا یاد گرفته ایم استفاده می کنیم تا صدا را به بازی خود اضافه کنیم

    • برای بازی دوره ما صدای پا و صدای شلیک سلاح را اضافه می کنیم


    17. اکنون زمان آن است که در مورد مواد بیشتر بیاموزیم، مطالب پیشرفته تری بیاموزیم و در طول دوره به دانش مادی خود نیز اضافه کنیم زیرا برخی از بخش ها باید آن را با مثال عملی یاد بگیریم.

    18. اکنون که اطلاعات کافی در مورد مواد و طرح اولیه داریم، می توانیم سیستم ذرات نیاگارا را درUnreal Engine 5 بیاموزیم.

    19. در بخش بعدی از تمام دانشی که از مواد و بخش نیاگارا یاد می گیریم استفاده می کنیم تا جلوه ای برای پروژه دوره خود ایجاد کنیم.

    20. از آنجا که ما نیاز به ایجاد انواع مختلف گلوله داریم، باید در مورد برخورد و فیزیک در UE 5.1 بیشتر بیاموزیم.

    21. با تمام دانش ما تا به حال 3 نوع گلوله برای پروژه دوره خود ایجاد می کنیم

    22. بعد از آن زمان صحبت در مورد نور و مه است

    23. اکنون که تمام اصول اولیه پوشش داده شده است، زمان ایجاد یک سطح است

    • ما دو سطح ایجاد خواهیم کرد :
      یکی فقط یک شهر کوچک و دیگری یک منظره واقعاً بزرگ 
      اما به عنوان مبتدی باید از یک شهر کوچک شروع کنیم

    24. در بخش بعدی همه چیز را در مورد انواع مختلف ایجاد منظره خواهیم آموخت

    • با Unreal Engine 5 و با Gaea

    25. در مرحله بعد از آنچه یاد می گیریم برای ایجاد چشم انداز برای پروژه دوره خود استفاده می کنیم

    26. اکنون زمان آن است که همه چیز را در مورد ترفندها و نکاتی برای ایجاد مواد برای منظره خود بیاموزیم

    27. در مرحله بعد، ما باید متریال خودکار منظره خود را به روش مدولار ایجاد کنیم تا بتوانیم هر کجا که بخواهیم از آن استفاده کنیم

    28. بعد باید در مورد سیستم شاخ و برگ صحبت کنیم. دو نوع سیستم شاخ و برگ وجود دارد. یکی از آنها بدون برخورد و یکی که چیز نسبتا جدیدی در Unreal Engine 5 است با برخورد است

    29. اکنون زمان صحبت در مورد هوش مصنوعی در ue5.1 است

    30.droid خوب است اما برای کشتن به دشمن بهتری نیاز داریم. به همین دلیل است که ما از زامبی به عنوان دشمن خود استفاده می کنیم

    31. حالا که کاراکتر زامبی ما آماده است، می توانیم هوش مصنوعی برای آن ایجاد کنیم

    32. در مرحله بعد زمان آن است که شخصیت بازیکن خود را با برخی قابلیت ها زیباتر کنیم

    33. بعد از آن زمان صحبت در مورد ویژگی جدید در Unreal Engine 5است که به آن ریگ کنترل می گویند

    34. در مرحله بعد از تمام دانش خود با گره جدیدی استفاده می کنیم که به شما نشان می دهم تا منوی اصلی زیبا ایجاد کنید

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    Description
    01. we start from very basic stuff like:

    1. Downloading and installing unreal engine 5

    2. Create different kind of project

    3. Moving around the scene

    4. Change objects position in different ways

    5. Change scale and rotation

    6. About world space and local spaces

    7. Use snapping to make our life easier

    8. Camera speed and different kind of views

    9. About outliner, detail panel and content drawer

    02. Next, we start with what is static mesh and importing different kind of them into unreal engine from different sources

    03. next we start with first part of material section of this course

    in this section we learn all the basic stuff of material in unreal engine that you should know to be able to import different kind of 3d model into unreal engine

    04. Next, we start with Game mode

    First what is game mode and why we need them in unreal engine 5

    Next, we check some game modes like vehicle and first-person game mode

    After that we start creating our own game mode as third person game mode

    05. In next section we talk about how we can create playable character

    06. next we talk about the animations

    for this section again we start from very basic stuff to more advanced stuff and because this section is much more important, I divided in to two sections so you will learn them as deep as possible in right time


    07. in next section we will talk about BLUEPRINT and what you should know about them as starter

    08. now that we know more about blueprint, we go back to animation again


    09. next as a challenge and an exercise with the knowledge that we learn till here we create laser beam like laser beam of resident evil 4

    10. in next section we start with user interface

    11. in next section we use what ever we learned from last section to create our own crosshair

    We won’t stop there and we populate some functionality for our crosshair like spreading when we shoot our gun or jumping

    12. at this point epic game release its unreal engine 5.1 and we learn how we can update our game and engine to latest version that is 5.1 at the time

    13.after that we go back to crosshair and user interface section again to add more functionality to our game like Crosshair Spread with walking and running jumping and shooting the gun and crosshair be Accurate when aiming, and for doing all of these we learn about some new node

    s that are important to know like:

    1. how interp to work and how we can use them

    2. how to use timers with event and functions

    3. how to use line trace

    4. what is yaw and pitch and roll and how we can calculate them

    5. dynamic yaw and pitch offset calculation

    14. next we should learn about audio in unreal engine


    15.after this we should learn about meta sound


    16. next we use all of our knowledge that learn till here to add sound to our own game

    For our course game we add footstep audio and weapon fire shot audio

    17. now it is time to learn more about materials, learn more advanced stuff and during course we add to our material knowledge as well because some section we should learn it by practical example


    18. now that we know enough about material and blueprint we can learn Niagara particle system in unreal engine 5.1


    19. in the next section we use all the knowledge that we learn from material and Niagara section to create some effect for our course project


    20.because we need to create different kind of bullet, we should learn more about collision and physics in UE 5.1

    21.with all of our knowledge till now we create 3 kind of bullet for our course project

    22. next it is time to talk about lights and fogs

    23. now that all the basics are covered it is time to create some level

    We will create two level

    One just a small town and another one really big landscape

    But as beginner we should start with small town

    24. in next section we will learn all about different kind of creating landscape

    With unreal engine and with Gaea

    25. next we use what we learn to create landscape for our course project


    26. now it is time to learn all about tricks and tips for creating material for our landscape

    27. next we should create our landscape auto material in modular way so we can use it where ever we want

    28. Next we should talk about foliage system. there is two type of foliage system. one of them without collision and one that is fairly new thing in unreal engine is with collision

    29. now it is time to talk about AI in ue5.1

    30.droid is good but we need better enemy to kill. That’s why we choose to use zombie as our enemy

    31. now that our zombie character is ready we can create some AI for it

    32. next it is time to make our player character more beautiful with some functionality

    33. next it is time to talk about new feature in unreal engine that is called control rig


    34. next we use all of our knowledge with some new node that I show you to create beautiful main menu

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Unreal Engine
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :