- نحوه عملکرد Blueprints را درک کنید
- یک گیم پلی اکشن هیجان انگیز و جالب ایجاد کنید
- با سیستم Cooldown توانایی های منحصر به فرد بازیکن ایجاد کنید
- یک بازی با Blueprints قدرتمند و بهینه ایجاد کنید
- خطاهای رایج در طول برنامه نویسی را شناسایی، بازتولید و رفع کنید
- بازیگری (مثلاً «بازیگردانی به شخصیت سوم شخص»)
- تیک رویداد
- پیوندهای رویداد (در طرحهای ویجت)
- تاخیر انداختن
- همه بازیگران کلاس را دریافت کنید
آموزش بهینه سازی Blueprints در آنریل انجین و ساخت بازی
Unreal Engine Blueprints Optimization
در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Unreal Engine 4/5 بدون نوشتن هیچ خط کد بازی بسازید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از زبان قدرتمند ویژوال اسکریپت نویسی: Blueprints استفاده کنید. هدف این دوره این است که اطمینان حاصل شود که شما نحوه عملکرد هر یک از بخش های Blueprint را درک کنید، بنابراین من هر درس را با جزئیات زیاد و با تکرار زیاد توضیح می دهم. تکنیک هایی که قرار است در این دوره بیاموزید به شما کمک می کند تا اکشن های گیم پلی منحصر به فرد و توانایی های بازیکن خود را برای هر نوع بازی مانند تیراندازی سوم شخص، تیراندازی اول شخص، TopDown، SideScroller، RPG یا هر نوع دیگری بسازید.
پس از اتمام این دوره شما قادر خواهید بود:
در این دوره توضیح خواهم داد که چرا برخی از بلوپرینت های رایج می توانند برای بازی شما مضر باشند، مانند:
شما قرار نیست فقط ویدیوها را دنبال کنید و کارهایی که من انجام میدهم را کپی کنید، بلکه در واقع خواهید فهمید که همه چیز چگونه کار میکند، بنابراین پس از اتمام این دوره میتوانید به تنهایی با Blueprints برنامهنویسی کنید.