The Gnomon Workshop - Environment Modeling and Sculpting for Game Production with Nate Stephens
3.5GB | Software used: Maya, ZBrush, Photoshop
با سلام
در این آموزش Nate Stephens آموزش میدهد که چگونه میتوان با استفاده از دارایی ها به طراحی و ساخت یک محیط سه بعدی برای بازی پرداخت. او در ابتدا عکس های Reference را مورد تحلیل و بررسی قرار میدهد، سپس محیط کلی را ایجاد میکند. در ادامه به ZBrush رفته و قطعات مختلف را در این نرم افزار Sculpt میکند. پس از پایان اسکالپت به Maya برگشته و کار چیدمان را انجام میدهد.
شما میتوانید این فایل را به قیمت 8000 تومان از لینک زیر خرید پستی نمائید .
این آموزش دارای 15 قسمت میباشد.
تصاویر نمونه :
||fullgallery|