Digital Tutors - Designing a Sea Creature in ZBrush
7h 8m | 6.54 GB | Project Files: Included | Software used: ZBrush 4r5, Maya, photoshop, Keyshot
با سلام
در این آموزش Gordon Goane نحوه توسعه یک کاراکتر را آموزش میدهد. او آموزش میدهد که چه اقداماتی باید انجام شود تا یک مدل به مرحله نهایی جهت تولید برسد.او در این دوره آموزشی ابتدا به مدلسازی و رندر در ZBrush و Maya میپردازد، سپس به Keyshot و بعد از آن به Photoshop رفته تا مراحل رندر نهایی را انجام دهد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Throughout this ZBrush tutorial we'll gain the knowledge and understanding of character development using a digital pipeline. We'll cover conceptualization and what steps should be taken to finalize a model for production purposes.
The course consists of designing and modeling a character, then rendering it using ZBrush and Maya. We will use KeyShot and Photoshop along our pipeline as well. Our final model in this ZBrush training will be capable of rigging for animation in film, games and also prepared for 3D printing.