در این دوره معرفی Zbrush، هنرجویان شیوه های بهتری برای جریان های کاری را برای انجام پروژه از A به Z یاد خواهند گرفت و همچنین فرا می گیرند که چگونه از ترکیبی از ابزارهای Zbrush استفاده کنند تا راحت تر کار مورد نیاز را ایجاد کنند. در این مجموعه به بررسی سریع Qmesher ، که میتوان به صورت تعاملی و براحتی به ایجاد مش های proxy/stand-in که در ادامه به ایجاد مش پیچیده تر منجر خواهد شد، می پردازیم .
با GoZ، هنرجویان می توانند از برنامه خاص سه بعدی خود برای سهولت Import / Export مش خود به مدل همراه با Zbrush برای دستیابی به نتایج بهتر استفاده کنند. سایر ویژگی های کلیدی در Zbrush عبارتند از پالت توپولوژی اصلاح شده و ابزارهای انتقال اثر. ما به دنبال ایجاد عناصر جداگانه در Ztools هستیم و سپس هر مش را به یک صحنه واحد برای قطعه نهایی تکمیل می کنیم.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this Intro to Zbrush course, students will learn better practices for workflows to movr a project from A to Z as well as learn how to use a combination of tools within Zbrush to easier create the work needed. Weand#039;ll investigate how quickly Qmesher can interactively, and on the fly, create proxy/stand-in meshes that will later lead to creating more complex meshes. With GoZ, students can use their particular 3D program to directly export/import their meshes to model with in conjunction with Zbrush to achieve better results. Weand#039;ll explore using the layers palette when adding in details as well as the deformeation palette for easy scaling and mirroring. Other key functionalities within Zbrush are the modify topology palette and, especially useful, the transpose action tools. Both have a great number of features to facilitate our workflow and help speed up the process of production. Weand#039;ll look to create separate elements in separate Ztools and then merge each mesh into one single scene for a final completed piece.