آموزش گردش کاری کامل ایجاد شخصیت بازی - قسمت 1 - مدل سازی
Complete Game Character Workflow 01 - Character Modeling
این دوره یک راه حل کامل برای مدل سازی شخصیت بازی، از مجسمه سازی تا توپولوژی ، UV و Baking را در بر می گیرد. این دوره همچنین راه حل برای ایجاد موی سر ، شبیه سازی پارچه و سایر موارد فنی را به چالش می کشد که در تولید شخصیت جدی برای بازی اتفاق می افتد، به گونه ای طراحی شده است که دانش آموز را در کل جریان کار طی کند و آنها را آماده کند تا بتوانند شخصیت های خود را بسازند. مواردی که در این دوره آموزش داده می شوند، شامل: دانش و مهارت در ایجاد شخصیت های بازی ، درک آناتومی بدن و Porportion ، شناخت توپولوژی انسان ، استادی در ابزارهای مجسمه سازی ZBrush ، نحوه ایجاد لباس با Marvelous Designer ، درک اساسی از Substance Designer و غیره... می باشد. این دوره برای مبتدیان و هنرمندان میانی طراحی شده است و بسیاری از تکنیک های سطح بالا را در بر می گیرد. درک اساسی مایا و ZBrush ترجیح داده می شود.