ایجاد وسایل بسیار دقیق همیشه یک چالش است اما امکان قصه گویی بی نهایت هنری را فراهم می کند. در این آموزش Dylan Abernethy ، مزایای استفاده از Zbrush را در ترکیب با مایا (یا موارد مشابه) برای ایجاد مدل های سطح سخت همراه با روند اضافه کردن شخصیت و داستان به مدل خود از طریق فرآیند ساخت داخل Substance Painter ، نشان می دهد.
این که آیا شما یک هنرمند ، دانشجو ، سرگرمی یا کسی هستید که تازه کار خود را شروع کرده اید ، این آموزش را بخوانید و یک جریان کار اساسی را بیاموزید که به شما امکان می دهد سریعتر و کارآمدتر کار کنید. امروز به ذهن خلاق خود سوخت دهید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Creating Detailed Props for Games
Creating highly detailed props is always a challenge but one that allows for infinite artistic storytelling. In this tutorial Dylan Abernethy, will demonstrate the advantages of using Zbrush in combination with Maya (or similar) to create hard surface models along with the process of adding character and a story to your model through the texturing process inside Substance Painter.
Whether you’re a seasoned artist, student, hobbyist or someone just starting out, grab this tutorial and learn an essential workflow that will allow you to work faster and more efficiently. Fuel your Creative Mind today.