Auto-Rig Pro چیست؟
Auto-Rig Pro افزودنی برای Blender است تا شخصیت ها را ریگ کند ، انیمیشن ها را دوباره هدف قرار دهد و صادرات Fbx را برای Unity و Unreal Engine فراهم کند. من برای اولین بار به عنوان ابزار rig داخلی خودم توسعه یافتم ، چند سال پیش آن را منتشر کردم و به لطف پشتیبانی زیاد جامعه به سرعت گسترش یافت! با قابلیت Smart سریع مرتب شوید برای نویسه های انسان نما ، ویژگی Smart می تواند پس از افزودن نشانگرهای سبز ، استخوان ها را برای تسریع روند کار قرار دهد. نتیجه قابل ویرایش است. شخصیت های غیر انسان نما نیز می توانند بدون ویژگی Smart ، به صورت دستی (اسب ، سگ ...) rig شوند. بر اساس گردش کار غیر مخرب ، دکل نهایی در هر زمان و پس از تولید به راحتی قابل ویرایش است.
مثالهای شخصیت:
مایک (رایگان) ، آنا ، کوین ، نینا و الکس
نکته مهم در مورد پوست اندازی:
در صورت امکان ، از هندسه ای با آب مناسب برای بهترین نتایج پوست اندازی خودکار استفاده کنید. دانستن پایه ابزارهای پوست کن بلندر ، نقاشی با وزنه ، برای اصلاح خوب تأثیرات استخوان توصیه می شود.
مدولار تعریف دکل را با چند کلیک سفارشی کنید:
انگشتان ، بال ها ، انگشتان پا ، استخوان های ستون فقرات ، چندین استخوان گردن ، دم ، سینه ها ، گوش ها و موارد دیگر. اندام ها را به عنکبوت های دکل ، سنتاورها ... یا هر چیز دیگری کپی یا حذف کنید! آموزش تصویری ، یک سانتاور را با ویژگی چند اندام دکل کنید: Centaur Rig اندام بال برای دکل های پیشرفته پر: طناب انداختن IK به طناب های دکل ، شاخک ها ، ستون فقرات IK ... ابزاری بصری برای ویرایش اشکال استخوان ، با آینه
رابط کاربر قابل تنظیم: طرح کاملاً قابل ویرایش ، موقعیت دکمه ها ، رنگ ها ، تصاویر پس زمینه ... صفحه انتخابگر به صورت پویا به روز می شود ، بنابراین می توانید به راحتی هر استخوانی را از صفحه جداگانه انتخاب کنید.