ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    پلاگین PANORAmake



    PANORAmake - Complete - Accessible AAA-Grade Landscape Texturing for Unreal Engine 4-5

    پلاگین PANORAmake

    PANORA|make یک پروژه تک نفره است که هدف آن در دسترس‌ترین و کامل‌ترین راه‌حل بافت‌سازی منظره برای Unreal Engine است.صرف نظر از گردش کار شما، PANORA|make می‌تواند یک مکمل عالی برای آن باشد. چه مبتدی یا متخصص باشید، از یک گردش کاری خاص پیروی می‌کنید یا نه، این افزونه زمان زیادی صرف می‌کند و تمرکز اصلی را تنها خود ایجاد می‌کند.از یک گردش کار مبتنی بر ماسک غیر مخرب برای رنگ آمیزی خودکار مواد خود استفاده می کند و همچنین به شما امکان می دهد آنها را به صورت دستی رنگ کنید. این ماسک ها توسط شما ساخته شده اند، با استفاده از فیلترها و نویزهایی که می توانید با اضافه کردن، تفریق و ضرب در یکدیگر نتیجه دلخواه را ایجاد کنید.

    در مجوزهای Freelancer & Studio از پیش تنظیمات حاوی چندین Biome وجود دارد که ترکیبی از Auto Material و زیر لایه های قابل رنگ آمیزی آن هستند. شما همچنین به لایه های اصلاحی دسترسی دارید که به شما امکان می دهد مواد را در بالای همه بیوم ها رنگ کنید. بنابراین می توانید برای مثال یک بیابان و یک منطقه جنگلی را نقاشی کنید که هر کدام مجموعه قوانین و ماسک های خاص خود را دارند.اساساً، این یک سازنده متریال خودکار منظره بسیار منعطف و قدرتمند است که متناسب با موارد استفاده تا حد ممکن طراحی شده است.

    ویژگی های شاخص آن عبارتند از:

    • درک آسان گردش کار لایه ای
      PANORA|make از یک جریان کاری مواد لایه‌ای بسیار آسان برای درک استفاده می‌کند که سپس با استفاده از ماسک‌هایی که کاربر ایجاد می‌کند، روی منظره اعمال می‌شود. آنها همچنین می توانند به صورت دستی با ابزارهای پیش فرض نقاشی منظره اعمال شوند. کاربر می‌تواند جلوه‌های پیشرفته‌ای مانند نقشه‌برداری Triplanar، UV Breaking، Parallax Occlusion Mapping، Distance-based UV Scaling را روی خود مواد اعمال کند.
    • رابط سفارشی خود را
      رابط یکی از اجزای اصلی استفاده از PANORA|Make است که به شما امکان می دهد از ویژگی های گسترده آن بدون نیاز به پیمایش صدها خط نمونه استفاده کنید. همچنین یک طرح بسیار ارگونومیک تر و جامع تر همراه با ویژگی های اضافی مانند تبدیل خودکار بافت های وارداتی، امکان وارد کردن از مواد دیگر، راهنمایی کاربر از طریق ایجاد یک نمونه و غیره را فراهم می کند.
    • ماسک ساز و پیوند
      Mask Builder به کاربر این امکان را می دهد که ماسک های خود را بر اساس فیلتر یا نویزها بسازد، که سپس می توان آنها را با هم اضافه / ضرب / تفریق کرد. همچنین امکان شکستن Vertex Masking با یک نقشه معمولی برای به دست آوردن نتیجه طبیعی و تصادفی تر وجود دارد. یکی از فیلترها یک Splatmap Importer است که به کاربر این امکان را می دهد تا به سرعت یک splatmap را از World Machine یا نرم افزارهای دیگر وارد کند و از یکی از کانال های RGB آن به عنوان ماسک استفاده کند.همچنین می‌توان فیلترها را بین لایه‌های فرعی مختلف پیوند داد، نویزها را فقط روی ناحیه‌ای که توسط لایه زیرین دیگر تعریف شده اعمال کرد، ناحیه‌ای را که از ماسک لایه‌های فرعی دیگر تعریف شده است حذف کرد و غیره (مثال: فقط روی یک نویز اعمال شود. شیب های یک زمین و غیره)می توانید پیوند ماسک را به عنوان نقاط لنگر در Substance Painter در نظر بگیرید، اساساً گردش کار یکسان است.
    • سیستم ذخیره سازی ترکیبی
      Landscape از Runtime Virtual Caching پشتیبانی می کند و به کاربر این امکان را می دهد که عملکرد بیشتری از منظره نهایی داشته باشد. اگر به یک ویژگی پویا مانند مقیاس گذاری UV مبتنی بر فاصله در یک لایه فرعی نیاز باشد، می توان آن را از حافظه پنهان حذف کرد.همه چیز به انتخاب و توانایی اجازه دادن به کاربر برای انجام معاوضه های خود بستگی دارد.
    • پشتیبانی کاملا یکپارچه اطلس
      از آنجایی که این ابزار اجازه می دهد چندین Biome (فقط مجوزهای فریلنسر و استودیو)، یک سیستم اطلس به طور کامل یکپارچه شده است تا به کاربر نهایی اجازه دهد تا بافت ها را با هم در یک فایل واحد گروه بندی کند تا تعداد اشیاء بافت مورد استفاده را کاهش دهد (64 حداکثر در Unreal). اطلس ها همچنان می توانند از عملیات UV مانند نقشه برداری Triplanar، Breaking of UVs استفاده کنند، و همچنان mipmaps خود را حفظ کنند، کاربر تنظیماتی برای تغییر نحوه اعمال اطلس ها دارد.
    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     


    PANORA|make is a single-person project aiming to be the most accessible and complete landscape texturing solution for Unreal Engine.

    Regardless of your workflow, PANORA|make can be a great addition to it. Whether you are a beginner or an expert, following a specific workflow or not, this plug-in spares a lot a time leaving only the creation itself as the main focus.

    It uses a non-destructive mask-based workflow to automatically paint its materials as well as allowing you paint them manually. These masks are made by you, by using filters and noises that you can add, subtract, multiply by each other to create the result you want.

    On the Freelancer & Studio licenses there are presets containing multiple Biomes, which are the combinaison of the Auto Material and its paintable Sub-Layers. You also have access to Correction Layers which allows to paint materials on top of all the biomes. So you can for example paint a desert and a forest area, each with their own sets of rules and masks !

    Basically, it's a very flexible and powerful landscape auto-material creator, tailored to suit as much use cases as possible.

    Its flagship features are:

    Easy to understand Layered Workflow
    PANORA|make uses a very easy to understand layered materials workflow, which are then applied on the landscape using masks created by the user. They can also be applied manually with the default Landscape painting tools. The user can apply advanced effects to the materials themselves like Triplanar Mapping, UV Breaking, Parallax Occlusion Mapping, Distance-Based UV Scaling with just a click.

    Its own Custom Interface
    The Interface is a core component of using PANORA|Make, allowing to use its extensive features without having to scroll hundreds of Instance lines. It also allows a much more ergonomic and comprehensive layout along with extra features like the Auto-Converting of the imported textures, the ability to import from other materials, guiding the user through the creation of an Instance, etc.

    Mask Builder & Linking
    The Mask Builder allows the user to make its own masks based on Filter or Noises, which can then be Added/Multiplied/Subtracted together. There is also the possibility of breaking the Vertex Masking with a normalmap to get a more natural and random result. One of the filters is a Splatmap Importer, allowing the user to quickly import a splatmap from World Machine or other software and use one of its RGB channels as a mask.

    It is also possible to link filters between different Sub-Layers, to apply noises only on a zone defined by another Sub-Layer, exclude a zone defined from the mask of another Sub-Layer, etc. (Example : apply a noise only on the slopes of a terrain, etc.)

    You can think of the mask linking as the anchor points in Substance Painter, it is basically the same workflow.

    Hybrid Caching System
    The landscape supports Runtime Virtual Caching, allowing the user to get more performance out of the final landscape. If there is need for a dynamic feature like Distance-Based UV Scaling on one Sub-Layer, it can be excluded from caching.

    It all comes down to choice and the ability to let the user make his own tradeoffs.

    Fully integrated Atlas support
    Since the tool allow for multiple Biomes (Freelancer & Studio licenses only), an atlas system is fully integrated to allow the end user to group textures together on a single file to reduce the number of Texture Objects used (64 Maximum on Unreal.) These atlases can still use UV Operations like Triplanar Mapping, Breaking of the UVs, and still keep their mipmaps, the user has settings to change how the atlasses are applied.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    Unreal Engine پلاگین
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :