آموزش ساخت قلعه قرون وسطایی در آنریل ینجین 5
Creating a Medieval Castle in Unreal Engine 5
بیاموزید که چگونه با استفاده از تکنیک های به روز صنعت، در Unreal Engine 5 بر محیط های طبیعی مسلط شوید. در این کارگاه 4 ساعته، فیل استولتز، هنرمند ارشد محیطی که در صنعت بازیهای ویدیویی کار میکند، نکات و تکنیکهای خود را برای ایجاد صحنهای از قلعه قرون وسطایی فوتورئالیستی آشکار میکند. فصول این کارگاه به جزئیات خط لوله ایجاد محیط زیست می پردازد. فیل با استفاده از طیف گستردهای از نرمافزارها علاوه بر Unreal، از جمله Maya، ZBrush، Substance Painter و Megascans، بینندگان را در فرآیند تفکر کامل خود راهنمایی میکند و چندین روش مختلف ایجاد محیط را نشان میدهد. از مسدود کردن صحنه تا ساختن جهان، استفاده از طرح ها برای برنامه ریزی همه چیز و نورپردازی صحنه ها با استفاده از سیستم نورپردازی جدید Unreal، Lumen، ادامه دهید. فایل های پروژه موجود با این کارگاه شامل فایل Phil’s Maya، فایل های ZBrush، برد PureRef، کانسپت فتوشاپ و فایل صحنه Unreal او (به استثنای دارایی های خریداری شده از Megascans) می باشد.