دوره
در این دوره آموزشی مدل سازی، من قصد دارم شما را از ابتدا تا انتها چندین مدل را به شما معرفی کنم و همچنین شما را با یک سری تکنیک های مدل سازی که Blender ارائه می کند آشنا می کنم. ما با کمی ترکیبی بین سطح ارگانیک و سخت، وسایل را مدلسازی خواهیم کرد. اگر هنر محیطی و وسایل را دوست دارید، عالی است. اگر بیشتر یک هنرمند شخصیت هستید، این ممکن است همچنان در بخشهای خاصی از آن به شما کمک کند. این آموزش به طور کلی درباره مدلسازی است و تکنیکهایی که یاد میگیرید بدون توجه به صنعتی که در آن هستید یا سعی میکنید وارد آن شوید، مفید خواهند بود. این در زمان واقعی همراه با تفسیر در سراسر، با چند قسمت تسریع شده است.
فصل ها
معرفی سریع بلندر با مرور UI و ناوبری، بنابراین اگر اولین بار است که در Blender وارد میشوید، کمی با مسیر خود آشنا میشوید. تکنیک های مدل سازی تقریباً یک ساعت و نیم با تکنیکها و ابزارهای مختلف مدلسازی مرور میکنیم تا شما را با آنچه در طول آموزش استفاده خواهیم کرد و موارد دیگر آشنا کنیم. مدلسازی یک فانوس سنگی از ابتدا تا انتها، فانوسای که در گالری دیده میشود، با علامت A. چیزی برای شروع آسان است. مدل سازی یک تسوبا (نگهبان دستی کاتانا) از ابتدا تا انتها، با علامت 1 در گالری. پیچیده تر شدن، استفاده بیشتر از آنچه که Blender ارائه می دهد. مدل سازی یک تسوبا از ابتدا تا انتها، با علامت 5 در گالری. با پیچیدهتر شدن، میخواهیم از یکی از ابزارهای مورد علاقه من در بلندر استفاده کنیم - مداد گریس، تا اشکال پیچیدهتری را ترسیم کنیم. مدل سازی بقیه کاتانا. اکنون که چند محافظ دستی داریم، بقیه کاتانا را درست می کنیم. دوباره از ابتدا تا انتها، همه جزئیات را از ابتدا ایجاد خواهیم کرد. فصل پاداش. من از طریق بقیه مدلهایی که در گالری دیده میشوند (2، 3، 4 و B، C) صحبت میکنم و اینکه چرا آنها به آموزش وارد نشدهاند، و همچنین افکار عمومی در مورد نزدیک شدن به مدلهای مختلف.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
THE COURSE In this modeling course, I’m going to take you through several models from start to finish, as well as introduce you to a bunch of modeling techniques that Blender has to offer. We will be modeling props, with a bit of a mix between organic and hard surface. If you like environment art and props, that’s great! If you’re more of a character artist, this may still help you with certain parts of that. This tutorial is about modeling in general and the techniques you’ll learn will be useful no matter the industry you’re in or trying to get into. It’s in real time with commentary all throughout, with a couple of parts sped up. CHAPTERS Quick intro to Blender. Going through the UI and navigation, so if it’s your first time in Blender, you’ll get to know your way around a little. Modeling techniques. Almost an hour and a half of going through different modeling techniques and tools to introduce you to what we’ll be using throughout the tutorial and much more. Modeling a stone lantern from start to finish, the one seen in the gallery, marked A. Something easy to start with. Modeling a tsuba (hand guard of katana) from start to finish, marked 1 in the gallery. Getting more complex, using more of what Blender has to offer. Modeling a tsuba from start to finish, marked 5 in the gallery. Getting more complicated, we’re going to use one of my favorite tools in Blender - the grease pencil, to draw out more complex shapes. Modeling the rest of the katana. Now that we have a few hand guards, we’ll be making the rest of the katana. Again from start to finish, we’ll create every detail from scratch. Bonus chapter. I’ll be talking through the rest of the models seen in the gallery (2, 3, 4 and B, C) and why they didn’t make it into the tutorial, as well as general thoughts about approaching different models.