چیزی که یاد خواهید گرفت
- مدل سازی یک جت اولیه
- مجسمه سازی با جزئیات بالا
- رتوپولوژی باز کردن UV ها
- نقاشی و سایه زنی
- متحرک سازی جت
- ساختن آسمان و ابر
- رندر کردن انیمیشن ها
ما با مروری بر موضوعاتی که برای دوره پوشش خواهیم داد شروع می کنیم. سپس ما مدل سازی را شروع می کنیم و ابزارها و نکات عالی برای شروع مدل های خود را به شما نشان می دهم. ما یک نسخه پلی بالا از آن مدل میسازیم تا با جزئیات آن را مجسمهسازی کنیم و سپس مدل را دوباره توپولوژی میکنیم. سپس مدل را باز می کنیم تا نقاشی در بافت ها و همچنین با استفاده از سایه بان های منحصر به فرد آماده شود. پس از آن، ما اصول متحرک سازی، ایجاد حجم، و یکی از ابزارهای جدیدتر Blender، Geometry Nodes را بررسی خواهیم کرد. در نهایت به اصول رندر و ایجاد تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا از کار خود می پردازیم.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
What you'll learn
Modelling a basic Jet
Sculpting high detail
Retopology
Unwrapping UVs
Painting and shading
Animating the jet
Making the sky and the clouds
Rendering animations
We will start with an overview of the topics we will cover for the course. Then we will begin modelling and I’ll show you great tools and tips to get started on your own models. We will make a high poly version of that model to sculpt in detail, and afterwards retopologize the model. Then we’ll unwrap the model to prepare painting in textures, as well as using unique shaders. After that we will cover the basics of animating, creating volumes, and go over one of the more newer tools of Blender, Geometry Nodes. Finally, we will go over the basics of rendering and creating high quality images and videos from our work.