- نحوه استفاده از نرم افزارهای سه بعدی فهرست شده در زیر را بدانید.
- مهارت های پیشرفته در بافت، مجسمه سازی، پخت و مدل سازی.
- برای مبتدیان تا هنر شخصیت توصیه نمی شود.
- نرم افزار
- blende 3.3
- ZBrush 2022.0.5
- Substance 3D Painter 7.4.3
- MODO 15.2v1
- حاوی29 فیلم HD
- فایل های نقطه شروع Substance Painter
به بن اردت هنرمند ارشد شخصیت بلیزارد بپیوندید و ساختن شخصیت های پیشرفته برای سینماتیک بازی را یاد بگیرید! شما یاد خواهید گرفت که یک طرح مفهومی را تجزیه و تحلیل کنید، شخصیت خود را در ZBrush مجسمه سازی کنید، موادی را در Painter ایجاد کنید، کار خود را نورپردازی و ارائه دهید، و موارد دیگر.
پس از اتمام دوره، درک عمیقی از نحوه ایجاد هنر شخصیت در کلاس جهانی خود خواهید داشت.
جریان کار شخصیت سینمایی
با شروع ZBrush، بن تکنیک های پیشرفته ای را برای ساختن شخصیت سه بعدی خود از ابتدا به شما آموزش می دهد. هنگام مجسمهسازی مفهومی مدل، آناتومی و مش سطح سخت را مسدود میکنیم. هنگامی که high-poly انجام شد، ما رندر مش واقعی را با استفاده از توپولوژی تمیز و استاندارد صنعتی، ساخته شده برای انیمیشن و عملکرد میسازیم. کل مش رندر با استفاده از UDIMS نگاشت UV است.
در Painter، ما مواد را مرحله به مرحله ایجاد می کنیم. ما سایهبانهای اولیه را راهاندازی میکنیم، سلسله مراتب رنگی ایجاد میکنیم و با افزودن پیری، فرسودگی و کثیفی به بافتها، بر داستانگویی تمرکز میکنیم. در نهایت، ما در حال نورپردازی و رندر کردن شخصیت خود هستیم تا یک تصویر نهایی خیره کننده ایجاد کنیم که مفتخرید که در نمونه کار خود قرار دهید.
مدل سازی سطح سخت
ما نحوه ساخت لباس و زره کاراکتر را از ابتدا پوشش می دهیم و این دوره را با تکنیک های پیشرفته سطح سخت فراوانی بسته ایم. کل کت و شلوار در Zbrush تا حالت خشن مجسمه سازی می شود و سپس با استفاده از سه تکنیک مختلف تمیز می شود: تمیز کردن دستی با Dynamesh، مجسمه سازی معمولی با استفاده از برس، مدل سازی sub-D با Zremesher و مدل سازی Sub-D در Modo. نتیجه نهایی یک مدل تمیز آماده برای پخت بافت است.
بافت
در Substance Painter، ما شخصیت را با استفاده از ترکیبی از نقاشی دستی و تکنیکهای رویهای بافت میدهیم. با پوشاندن هر دو سطح سخت و بافت ارگانیک پوست، نمای کاملی از کل فرآیند بافت دهی خواهید داشت. افزودن سایش، پارگی و کثیفی تمرکز واضحی در طول بافت است و چیزی است که شخصیت را زنده و باورپذیر می کند.
سطح مهارت توصیه شده
این دوره برای هنرمندانی با سطح مهارت پیشرفته طراحی شده است که آماده هستند تا هنر شخصیت خود را به حداکثر برسانند. این دوره زمانی را صرف پوشش اصول اولیه نمی کند و دانش کافی در مورد خط لوله و نرم افزارهای دخیل در ایجاد هنر سه بعدی برای بازی ها را فرض می کند. ما دوره را با جریانهای کاری و تکنیکهای پیشرفته پر کردهایم، بنابراین اگر میخواهید خودتان را تحت فشار بگذارید و از بهترینها بیاموزید، این دوره برای شما مناسب است.
الزامات
فهرست فصل
01 – بحث مفهومی و رفرنس – 37 دقیقه
02 - مجسمه سازی بدن: 1-4 - 2 ساعت و 22 دقیقه
03 - زره مجسمه سازی: 1-7 - 6 ساعت و 27 دقیقه
04 - پاکسازی پلی بالا: 1-4 - 3 ساعت و 25 دقیقه
05 – رندرمش ساختمان: 1-4 – 2 ساعت و 51 دقیقه
06 - اشعه ماوراء بنفش و سطح: 1-8 - 6 ساعت و 21 دقیقه
07 - رندر و ارائه - 49 دقیقه