ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش ایجاد کاراکتر پیشرفته



    Advanced Character Creation

    آموزش ایجاد کاراکتر پیشرفته


    به بن اردت هنرمند ارشد شخصیت بلیزارد بپیوندید و ساختن شخصیت های پیشرفته برای سینماتیک بازی را یاد بگیرید! شما یاد خواهید گرفت که یک طرح مفهومی را تجزیه و تحلیل کنید، شخصیت خود را در ZBrush مجسمه سازی کنید، موادی را در Painter ایجاد کنید، کار خود را نورپردازی و ارائه دهید، و موارد دیگر.

    پس از اتمام دوره، درک عمیقی از نحوه ایجاد هنر شخصیت در کلاس جهانی خود خواهید داشت.

    جریان کار شخصیت سینمایی
    با شروع ZBrush، بن تکنیک های پیشرفته ای را برای ساختن شخصیت سه بعدی خود از ابتدا به شما آموزش می دهد. هنگام مجسمه‌سازی مفهومی مدل، آناتومی و مش سطح سخت را مسدود می‌کنیم. هنگامی که high-poly انجام شد، ما رندر مش واقعی را با استفاده از توپولوژی تمیز و استاندارد صنعتی، ساخته شده برای انیمیشن و عملکرد می‌سازیم. کل مش رندر با استفاده از UDIMS نگاشت UV است.

    در Painter، ما مواد را مرحله به مرحله ایجاد می کنیم. ما سایه‌بان‌های اولیه را راه‌اندازی می‌کنیم، سلسله مراتب رنگی ایجاد می‌کنیم و با افزودن پیری، فرسودگی و کثیفی به بافت‌ها، بر داستان‌گویی تمرکز می‌کنیم. در نهایت، ما در حال نورپردازی و رندر کردن شخصیت خود هستیم تا یک تصویر نهایی خیره کننده ایجاد کنیم که مفتخرید که در نمونه کار خود قرار دهید.

    مدل سازی سطح سخت
    ما نحوه ساخت لباس و زره کاراکتر را از ابتدا پوشش می دهیم و این دوره را با تکنیک های پیشرفته سطح سخت فراوانی بسته ایم. کل کت و شلوار در Zbrush تا حالت خشن مجسمه سازی می شود و سپس با استفاده از سه تکنیک مختلف تمیز می شود: تمیز کردن دستی با Dynamesh، مجسمه سازی معمولی با استفاده از برس، مدل سازی sub-D با Zremesher و مدل سازی Sub-D در Modo. نتیجه نهایی یک مدل تمیز آماده برای پخت بافت است.

    بافت
    در Substance Painter، ما شخصیت را با استفاده از ترکیبی از نقاشی دستی و تکنیک‌های رویه‌ای بافت می‌دهیم. با پوشاندن هر دو سطح سخت و بافت ارگانیک پوست، نمای کاملی از کل فرآیند بافت دهی خواهید داشت. افزودن سایش، پارگی و کثیفی تمرکز واضحی در طول بافت است و چیزی است که شخصیت را زنده و باورپذیر می کند.

    سطح مهارت توصیه شده
    این دوره برای هنرمندانی با سطح مهارت پیشرفته طراحی شده است که آماده هستند تا هنر شخصیت خود را به حداکثر برسانند. این دوره زمانی را صرف پوشش اصول اولیه نمی کند و دانش کافی در مورد خط لوله و نرم افزارهای دخیل در ایجاد هنر سه بعدی برای بازی ها را فرض می کند. ما دوره را با جریان‌های کاری و تکنیک‌های پیشرفته پر کرده‌ایم، بنابراین اگر می‌خواهید خودتان را تحت فشار بگذارید و از بهترین‌ها بیاموزید، این دوره برای شما مناسب است.

    الزامات

    • نحوه استفاده از نرم افزارهای سه بعدی فهرست شده در زیر را بدانید.
    • مهارت های پیشرفته در بافت، مجسمه سازی، پخت و مدل سازی.
    • برای مبتدیان تا هنر شخصیت توصیه نمی شود.
    • نرم افزار
    • blende 3.3
    • ZBrush 2022.0.5
    • Substance 3D Painter 7.4.3
    • MODO 15.2v1
    • حاوی29 فیلم HD
    • فایل های نقطه شروع Substance Painter

    فهرست فصل
    01 – بحث مفهومی و رفرنس – 37 دقیقه
    02 - مجسمه سازی بدن: 1-4 - 2 ساعت و 22 دقیقه
    03 - زره مجسمه سازی: 1-7 - 6 ساعت و 27 دقیقه
    04 - پاکسازی پلی بالا: 1-4 - 3 ساعت و 25 دقیقه
    05 – رندرمش ساختمان: 1-4 – 2 ساعت و 51 دقیقه
    06 - اشعه ماوراء بنفش و سطح: 1-8 - 6 ساعت و 21 دقیقه
    07 - رندر و ارائه - 49 دقیقه

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    Join senior Blizzard character artist Ben Erdt and learn to build advanced characters for game cinematics! You’ll learn to analyse a concept sketch, sculpt your character in ZBrush, create materials in Painter, light and present your work, and much more.

    After completing the course, you’ll have a deep understanding of how to create your own world-class character art.

    CINEMATIC CHARACTER WORKFLOW
    Starting off in ZBrush, Ben will teach you advanced techniques for building your 3D character from scratch. When concept sculpting the model, we’ll block in both the anatomy and hard surface mesh. Once the high-poly is done, we build the actual render mesh using clean and industry standard topology, built for animation and performance. The entire render mesh is UV mapped using UDIMS.

    In Painter, we’re creating the materials step by step. We’ll set up basic shaders, build a color hierarchy and focus on storytelling by adding aging, wear and tear, and dirt to the textures. Finally, we’re lighting and rendering our character to make a stunning final image you’ll be proud to put in your portfolio.

    HARD SURFACE MODELING
    We’re covering how to build the character suit and armour from scratch, and have packed the course with an abundance of advanced hard surface techniques. The entire suit is sculpted in Zbrush up to a rough state, and then cleaned up using three different techniques: Manual cleaning with Dynamesh, regular sculpting using brushes, sub-D modeling with Zremesher, and sub-D modeling in Modo. The finished result is a clean model ready for texture baking.

    TEXTURING
    In Substance Painter, we’re texturing the character using a combination of hand painting and procedural techniques. Covering both the hard surface and organic skin texturing, you’re getting a full view of the whole texturing process. Adding wear, tear, and grime is clear focus during texturing, and is what makes the character feel alive and believable.

    YOUR TEACHER
    Ben Erdt is a veteran games artist with more than 9 years of experience in the AAA game industry. He’s currently working at Blizzard as a Senior Character and Creature Artist, having previously worked at Guerrilla Games. Ben has worked on games like Diablo IV, Killzone: Shadow Fall, Horizon Zero Dawn and the Netflix show Love, Death & Robots. Safe to say, you’ll be learning from a true master in this course.

    RECOMMENDED SKILL LEVEL
    This course is designed for artists with an advanced skill level who are ready to push their character art to the limit. The course does not spend time covering the basics, and assumes ample knowledge of the pipeline and software involved in creating 3D art for games. We’ve packed the course with advanced workflows and techniques, so if you’re ready to push yourself and learn from the very best, this is the course for you.

    REQUIREMENTS
    Know how to use the 3D software listed below.
    Advanced skills at texturing, sculpting, baking and modeling.
    Not recommended for beginners to character art.
    SOFTWARE
    Blender 3.3
    ZBrush 2022.0.5
    Substance 3D Painter 7.4.3
    MODO 15.2v1
    CONTAINS
    29 HD videos
    Substance Painter starting point files
    CHAPTER LIST
    01 – Concept Talk and Ref – 37 min
    02 – Sculpting Body: 1-4 – 2h 22 min
    03 – Sculpting Armor: 1-7 – 6h 27 min
    04 – High Poly Cleanup: 1-4 – 3h 25 min
    05 – Building Rendermesh: 1-4 – 2h 51 min
    06 – UVs and Surfacing: 1-8 – 6h 21 min
    07 – Rendering and Presentation – 49 min

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    Zbrush Blender Foundry Modo
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :