هدف این کلاس درک خلق شخصیت برای سینماتیک فیلم و بازی از نظر مشخصات شخصیت ها و هدف نهایی آن در یک ترکیب یا روایت است. هر هفته بر جنبههای متفاوتی از ساخت شخصیت تمرکز میکنیم و راههای فنی مونتاژ یک شخصیت نهایی را بررسی میکنیم. ما با تجزیه و تحلیل و ارزیابی مواد مرجع مختلف قبل از مجسمه سازی اولیه شروع خواهیم کرد. سپس کلاس به ساخت اجزای سطح سخت، لباس، و سایر لوازم جانبی مورد نیاز برای تکمیل/براق کردن یک دارایی با پلی بالا می پردازد. از آنجا، تأکید بر روی سطح کاراکتر شما با استفاده از تکنیکهای رنگآمیزی و سایهزنی پیشرفته تغییر میکند. اینها شامل توسعه ظاهری پوست، فلز، و سایر شیدرهای مواد قبل از خروجی رندرهای نهایی است. در نهایت، ما دوره را با بحث و تظاهرات در مورد تئوری رنگ، دستکاری رندر و پردازش پس از پایان پایان خواهیم داد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
The objective of this class is to understand character creation for film and game cinematics in terms of a characters profile, and its ultimate purpose in a composition or narrative. Each week we will focus on a different aspect of character construction and explore the technical ways of assembling a final character. We will begin by analyzing and assessing various reference materials prior to initial sculpting. Then the class will dive into the fabrication of hard surface components, clothing, and other accessories needed to finish out/polish a high-poly asset. From there, the emphasis will then switch over to surfacing your character using advance painting and shading techniques. These will include look-development of skin, metal, and various other material shaders prior to outputting final renders. Finally, we will end the course with discussions on and demonstrations about color theory, render manipulation, and post processing.