ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش نرم افزار بلندر برای استفاده آن در کارهای سه بعدی و معماری



    Blender 3D Architect Pro (As of 29.03.23)

    آموزش نرم افزار بلندر برای استفاده آن در کارهای سه بعدی و معماری

    تمام محتوای تولید شده برای Blender 3D Architect Pro بر روی Blender و معماری تمرکز دارد. این آموزش ها در فرمت MP4 هستند و شامل فایل های منبع (فایل های Blender، بافت ها یا دارایی ها) هستند که برای تولید محتوا استفاده می شوند.

    در اینجا لیستی با تمام آموزش های موجود وجود دارد:

    • وارد کردن فایل های SketchUp 2022 به Blender
    • مدلسازی دیوارها با BagaPie
    • نحوه تعمیر اصلاح کننده ساده تغییر شکل (دیوارهای خم)
    • مدل‌سازی سطح سخت - صفحات گرد (بیول)
    • معرفی سریع افزونه Bakelab
    • مدل سازی دقیق - ثابت کردن چرخش ها
    • بولی سریع - BagaPie Addon
    • ویرایش بافت ها - افزایش اشباع
    • کپی در طول مسیر - گره های انیمیشن
    • چگونه چندین دارایی را به یک نهاد تبدیل کنیم؟
    • ذخیره پروفایل ها - ابزار Bevel
    • ابزار JMesh - آرایه دایره ای
    • ابزار Bevel - پروفایل های سفارشی برای مدل سازی
    • برش بافت ها و مرورگر دارایی
    • مرورگر دارایی - شروع سریع
    • وضوح بافت PBR
    • چراغ های IES - رنگ و نویز
    • رندر پلان به صورت SVG با دوربین ایزومتریک
    • گزینه‌های مدل‌سازی را در Blender 3.0 بکشید
    • پس زمینه شفاف برای رندرها
    • به روز رسانی FreeStyle در Blender 3.0
    • صادرات از SketchUp به Blender
    • مدیریت کپی های مرتبط
    • استفاده از چندین مانیتور با Blender 3.0
    • نصب پروفایل های رنگی سفارشی در بلندر
    • Add-on برای Blender را تراز و توزیع کنید
    • مدل سازی پله های مارپیچ با اصلاح کننده Array
    • سریع ترین راه برای ساخت دوربین؟
    • Blender 3.0 Beta: ابزار جدید چاقو برای مدل سازی
    • نمایشگر وب IFC.js را امتحان می‌کنید
    • کنترل سایه زن انتشار با گره هندسی
    • نمای محلی برای مدل سازی
    • مدل سازی سقف های چند شیب با بافت
    • واردات مدل مبلمان از انبار سه بعدی
    • کاشی های سقف با نقشه جابجایی
    • Eevee GI - رفع مشکلات رایج
    • مواد پخت و چراغ ها در چرخه ها
    • ایجاد یک صحنه استودیویی برای بلندر
    • بررسی اجمالی UI Cycles X
    • FreeStyle و Dimension Lines
    • مواد کروم برای بلندر
    • کنترل سایه ها و سطوح براق برای هر شی
    • مدل سازی پلان کف (دیوارهای پایه)
    • ایجاد مسیرهای منحنی برای انیمیشن دوربین
    • آماده سازی فایل ها برای کتابخانه های خارجی
    • دیوارهای زاویه دار بر اساس مراجع
    • استفاده از گزینه تغییر نام دسته ای برای مبلمان
    • انیمیشن های متنی برای ویدیو
    • هدف دوربین برای معماری
    • مدل سازی با اصلاح کننده Shrink Wrap (پانل های منحنی)
    • مدلسازی - دیوارهای مبتنی بر منحنی
    • مدلسازی معماری - آرایه قطبی
    • با استفاده از Floor Board Generator
    • اشیاء را با پایتون تراز کنید
    • رندر کردن خطوط ابعاد
    • پراکندگی اجسام با ذرات
    • MeasureIT ARCH - معرفی سریع
    • آموزش مدلسازی - طبقات اتصال رمپ خمیده
    • مواد آب از ابتدا
    • تصحیح دوربین برای معماری
    • حالت ایزوله برای مدل سازی
    • نقشه برداری تصادفی برای بافت ها
    • مواد شیشه ای سفارشی (فرستد)
    • مواد بدون سایه برای چرخه های بلندر
    • مرورگر دارایی Blender 3.0
    • استفاده از بلندر برای اصلاح رنگ
    • انتشار تصاویر پانوراما (360)
    • ترسیم و رندر خطوط ابعاد
    • مدل سازی برای معماری - پنجره های قوسی
    • و......


    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    All the content produced for Blender 3D Architect Pro has a focus on Blender and architecture. The tutorials are in MP4 format, and they include the source files (Blender files, textures, or assets) used to produce the content.

    Here is a list with all available tutorials:

    Importing SketchUp 2022 files to Blender
    Modeling walls with BagaPie
    How to fix the Simple Deform modifier (Bend walls)
    Hard surface Modeling - Rounded planes (Bevel)
    Bakelab Add-on quick intro
    Precision modeling - Fixing rotations
    Quick booleans - BagaPie Addon
    Editing textures - Saturation enhancement
    Copies along path - Animation Nodes
    How to convert multiple assets to a single entity?
    Saving profiles - Bevel tool
    JMesh tools - Circular Array
    Bevel tool - custom profiles for modeling
    Cutout textures and the Asset Browser
    Asset Browser - Quick Start
    PBR Textures resolution
    IES Lights - Color and noise
    Rendering a floor plan in SVG with an isometric camera
    Drag options for modeling in Blender 3.0
    Transparent background for renders
    FreeStyle updates in Blender 3.0
    Exporting from SketchUp to Blender
    Managing linked copies
    Using multiple monitors with Blender 3.0
    Installing custom color profiles in Blender
    Align and distribute Add-on for Blender
    Modeling spiral stairs with the Array modifier
    Fastest way to create cameras?
    Blender 3.0 Beta: New knife tool for modeling
    Trying the IFC.js web viewer
    Controlling the emission shader with a Geometry Node
    Local view for modeling
    Modeling multiple slope roofs with textures
    Importing furntiure models from the 3D Warehouse
    Roofing tiles with displacement maps
    Eevee GI - Fixing common problems
    Baking materials and lights in Cycles
    Creating a studio scene for Blender
    Cycles X UI Overview
    FreeStyle and Dimension Lines
    Chrome material for Blender
    Controling shadows and glossy surfaces for each object
    Floor plan modeling (base walls)
    Making curved paths for camera animation
    Preparing files for external libraries
    Angled walls based on references
    Using the batch rename option for furniture
    Text animations for video
    Camera target for architecture
    Modeling with the Shrink Wrap modifier (Curved panels)
    Modeling - Curve based walls
    Architectural modeling - Polar Array
    Using the Floor Board Generator
    Align objects with Python
    Rendering dimension lines
    Scattering objects with particles
    MeasureIT ARCH - Quick intro
    Modeling tutorial - Curved ramp connecting floors
    Water material from scratch
    Camera correction for architecture
    Isolate Mode for modeling
    Random mapping for textures
    Custom glass material (Frosted)
    Shadeless material for Blender Cycles
    Asset browser of Blender 3.0
    Using Blender for color correction
    Publishing panorama images (360)
    Drawing and rendering dimension lines
    Modeling for architecture - Arch windows
    EEVEE SSGI Updates (#2)
    Area Lights - Beam Shape (2.93 New feature)
    Curtain modeling
    Custom controls for doors - Architectural animations
    Importing DWG files to Blender
    Using Gloss and Reflect maps in Blender
    PBR Textures scaling - Tile size
    Editing PSD files with GIMP and Blender
    Modeling tips - From mesh to curves
    Using

    LuxCore with Blender
    Modeling a curtain wall
    Section planes - Custom controls
    Cycles X - First look
    CAD Transformations (Add-on)
    Using videos as textures
    Exporting SVG files from Blender
    Screen Space GI for EEVEE (Blender 2.93 alpha - custom build)
    Importing SKP files to Blender
    Camera matching with fSpy and Blender
    Architectural animation - Reveal and section planes
    Area lights for interiors
    Profile-based modeling: Plaster molding
    Camera bind for animation
    Add a sky background using the Composite Editor
    Eevee mirror material
    How to save a view in Blender?
    Separating furniture models
    Using external references for architecture (Append and Link)
    Arch symbol: Doors
    Interactive modeling (Blender 2.92 - New feature)
    Rendering a floor plan in Blender
    Render region settings
    Eevee quick settings for interiors
    New snapping options (Perpendicular and center)
    NPR Effect for renders (Outline)
    Sun Light settings - Shadows
    Eevee DoF (Experimental build)
    Equirectangular render for interiors
    How to use displacement maps in materials
    PBR material settings
    HDR visibility controls for exteriors
    How to import SketchUp Files to Blender?
    Using IES Profiles in Cycles
    How to create a true isometric camera in Blender?
    Editing the origin point for furniture models
    Depth of Field effect for interiors
    FOV settings for interiors
    Using cutout textures in Blender
    Architectural modeling - Using feet and inches in Blender
    Editing UV maps and adding textures to furniture models
    Using CAD tools to create walls in Blender
    Lighting methods - Comparing HDR and the BlackBody Node
    Choosing a radius for round shaped walls
    Introduction to Geometry Nodes (2.92 Alpha)

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    Blender
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    28/05/2023 - 21:58
    باسلام
    فایل زیرنویس انگلیسی این آموزش رو از لینک زیر دانلود کنید بعد توی نرم افزاری مثل PotPlayer میتونین به صورت خودکار ترجمه کنید  و آموزش رو راحتتر دنبال کنید

    https://mediafile.cc/bb74a9626cdec8ae

    و

    https://mediafile.cc/930628d49bae337d
    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :