آموزش مناظر سه بعدی با هودینی و ایجاد ساختمان محیطی کلاریس
3D Landscapes With Houdini And Clarisse
در این آموزش ، جیمز میلر ، كلیست ، نگاهی عمیق به طراحی ، نورپردازی و تركیب یك محیط منظره از ابتدا تا انتها دارد. او با شروع از ابزارهای زمینی Houdini ، منظره ای متناسب با تشکیلات طبیعی دلخواه گرفته شده از منبع عکس ایجاد می کند. به دنبال این ، او این دارایی را به Clarisse وارد می کند و نگاهی به ساخت پروژه ، ساخت مصالح و واردات دارایی می اندازد. پس از تنظیم این ، او با راه اندازی و روشن کردن شات ، ایجاد و متحرک سازی یک دوربین و بررسی روش های مختلفی که می توانیم عکس خود را در بسته مشاهده کنیم ، ادامه می دهد. قبل از بازگشت به Clarisse برای تهیه این دارایی های جدید برای رندر ، برای حجم های ابر ، جیمز دوباره به Houdini بازمی گردد و Volume VOPS را پوشش می دهد تا به ایجاد جو کمک کند. سپس رندر به Nuke برده می شود ، جایی که او با استفاده از AOV ، ایجاد gizmos ، ساخت skydome و نصب و استفاده از ابزار p_world برای کار مات ، در مورد نورپردازی استفاده می کند.
هدف از این آموزش این است که شما را در تمام مراحل مربوط به ایجاد یک محیط بزرگ در یک چشم انداز کوهستانی و نحوه پیوند همه آنها با یکدیگر طی کند ، بنابراین شما می توانید از ابتدا تا انتها آزمایش کنید ، بازی کنید و لذت ببرید.