الزامات :
- برخی از دانش اولیه Zbrush، Blender و Painter3D
شرح :
در این آموزش ما بر روی مراحل مفهومی، بلوک کردن و اکتشاف تمرکز خواهیم کرد و بعداً بر روی ایجاد سریع شبکه با وضوح کم و تولید UV در ZBrush تمرکز خواهیم کرد. این آموزش برای مبتدیان/متوسط دوستانه است، زیرا تکنیک ها در زمان واقعی در ویدیوهای اضافی توضیح داده شده اند. برای حفظ جریان، ویدیوی اصلی با افزایش سرعت در قسمتهای تکراری، اما با استفاده از زمان واقعی در هنگام اطلاعات جدید و مهم ویرایش میشود. برای ایجاد بافت ها از مواد سه بعدی و در نهایت از Blender برای انجام رندرهای چرخشی نهایی استفاده می کنیم. من میخواستم این پروژه را آزاد و سرگرمکننده نگه دارم، تمام هدف آن همین است، بنابراین با وجود اینکه برنامهریزی زمان زیادی از من گرفت، خود پروژه میتواند تنها در چند روز تکمیل شود. اگر این برای شما جالب به نظر می رسد، لطفاً پیوندهای زیر را دنبال کنید تا آن را دانلود کنید، و بیایید شروع کنیم! اگر سؤال، نظر یا بازخوردی دارید، لطفاً در نظرات زیر با من در میان بگذارید.
محتوا:
- ترفندها، نکات و تکنیک های مبتدیان
- ایجاد ربات کوچک
- مفهوم و ایده های اولیه
- مسدود کردن Zbrush
- Zbrush Low Res و UVs
- نقاش مواد 3D Texturing
- میز گردان بلندر
- افکار نهایی و تنوع بافت
- اضافی
- رابط کاربری استفاده شده در ویدیو
- کلیدهای میانبر استفاده شده در ویدیو
- براش های استفاده شده در ویدئو
- برخی از نقشه های آلفا
این دوره برای چه کسانی است:
- کاربران مبتدی/متوسط Zbrush، Painter 3d و Blender
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
What you'll learn
Working quickly in Zbrush
Concepting and thinking about mechanical design
Texturing in Substance Painter
Rendering in Blender
Requirements
Some basic knowledge of Zbrush, Blender and Painter3D
Description
Hey everyone! In this tutorial we will focus on concept, block-out and exploration stages and later on going through quick low res mesh creation and UV generation all within ZBrush. This tutorial is beginner/intermediate friendly, as the techniques are explained real-time in extra videos. To keep things flowing the main video is edited by speeding up during repetitive parts, but using real time during new and important information. We will use substance painter 3D in order to create the textures and finally Blender to do the final turn-around renders. I wanted to keep this project loose and fun, that's the whole point of it, so even though planning took me a long time, the project itself can be completed in just a few days. If this sounds interesting to you, please follow the links below to download it, and let's get started!If you have any questions, comments or feedback, please let me know in the comments below.
Programs used:
Zbrush
Substance 3D Painter
Blender
Content:
Beginners tricks, tips and techniques
Mini Robot Creation
Concept and Initial Ideas
Zbrush Blockout
Zbrush Low Res and UVs
Substance Painter 3D Texturing
Blender Turn-table
Final Thoughts and Texture Variation
Extra
UI used in the video
Hotkeys used in the video
Brushes used in the video
Some alphas maps
Who this course is for:
Beginner/Intermediate users of Zbrush, Painter 3d and Blender