کامپوننت ها و انواع اولیه - نسخه 2.0
رویکرد منحصربهفرد هودینی به هندسه زیربنای هر کاری است که با آن انجام میدهید - VFX، مدلسازی مستقیم، مدلسازی رویهای، UVs، چیدمان صحنه - همه چیز از اینجا شروع میشود. این دوره جایی است که ما شروع به ایجاد بهترین پایه ها برای هر چیزی در آینده می کنیم.
در پایان این دوره، شما درک عمیقی از موارد زیر خواهید داشت:
- اجزای هندسه هودینی - نقاط، رئوس، ابتدایی ها، لبه ها و نقاط شکست
- چگونه هندسه در هودینی با اتصال نقاط ساخته می شود
- اهمیت و قدرت رئوس در کنترل اتصال
- مفاهیم، نظریه ها و کاربردهای عملی انواع ابتدایی هودینی - چند ضلعی، نورب، بزیر، مش، پلی سوپ و نمونه های اولیه درجه دوم
- چگونه به راحتی از یک نوع اولیه به نوع دیگر تبدیل کنیم - به علاوه اینکه چه زمانی و چرا می خواهید
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Components & Primitive Types - Version 2.0
Houdini’s unique approach to geometry underpins everything you’ll end up doing with it – VFX, direct modelling, procedural modelling, UVs, scene layout – it all starts here. This course is where we begin laying the best foundations for everything ahead.
By the end of this course, you’ll have a deep understanding of:
- Houdini’s geometry components – points, vertices, primitives, edges and breakpoints
- How geometry is constructed in Houdini by connecting points
- The importance and power of vertices in controlling connectivity
- The concepts, theories and practical uses of Houdini’s primitive types – polygons, nurbs, beziers, meshes, polysoups and quadratic primitives
- How to easily convert from one primitive type to another – plus when and why you’d want to