- آموزش تصویری گام به گام 5 ساعت روایت شده
- نمودار SBS
- سایه بان ها
- منابع
- ارجاع
- توت ها
- برگ
- ترکه
- رنگ FX
- آماده سازی بافت شاخه
- طراح مواد پخت
- ایجاد کارت
- ایجاد ساقه
- شاخ و برگ
- ZBrush
- UV ها
- بافت پوست درخت
- بافت سازی
- آماده سازی موتور
- سایه بان
- تابلو تبلیغاتی
- LOD
- جزئیات اضافی
-
Maya
-
Substance Designer
-
ZBrush
-
Substance Painter
-
Photoshop
-
Unreal Engine
آموزش آماده سازی درخت در مایا و آنریل اینجین
Ready Tree Creation from Maya to Unreal
ما از ارائه آموزشی توسط Simon Barle، یک کهنهکار صنعت بازی با تجربه عناوینی مانند Star Wars Battlefront و Battlefield V بسیار هیجانزده هستیم. در این آموزش کاملاً روایتشده، اطلاعاتی در مورد گردش کار AAA او برای ایجاد درختها دریافت خواهید کرد.
Simon با به اشتراک گذاشتن بینش هایی در مورد چگونگی استفاده از فتوگرامتری به عنوان ابزاری برای درک اشکال و سطوح، فرآیند را تجزیه می کند. او تکنیک های مدل سازی پلی بالا خود را برای تنه درخت، توت ها، برگ ها و شاخه ها نشان می دهد. او مجسمه سازی در Zbrush، ایجاد و راه اندازی UV، ایجاد بافت پوست، بافت درخت، آماده سازی مدل برای استفاده از موتور بازی، و ایجاد سایه زن در Unreal را پوشش می دهد.
سایمون همچنین بینش های مهمی را در مورد چگونگی بهینه سازی دارایی ها برای تولید با در نظر گرفتن کیفیت نهایی به اشتراک می گذارد. اگر می خواهید بینش عمیقی در مورد نحوه ایجاد شاخ و برگ برای بازی ها توسط یک حرفه ای کسب کنید، این آموزش برای شماست.
فهرست
وضوح 1080
فصل ها
نرم افزار استفاده شده
پيش نياز
آشنا به نرم افزارهای مورد استفاده