- توسعه بازی یونیتی 2دی برای یک RPG کشاورزی برای ایجاد سیستم های اصلی برای یک بازی از نوع Stardew Valley.
- دوره سطح متوسط به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با ایجاد اجزای پیچیده یونیتی با استفاده از برنامه نویسی سی شارپ ، یک بازی پیشرفته را بسازید.
- 43 ساعت آموزش عمق و شامل پروژه کامل تکمیل شده با امتیاز ذخیره پس از هر سخنرانی است.
- بازیSet-up the Player را در یک سلسله مراتب چند سطحی تنظیم کنید و حرکت و انیمیشن ها را با استفاده از رویدادها پیاده سازی کنید.
- برای ساختن صحنه های بازی از چندین لایه TileMap استفاده کنید که حس عمق را نشان می دهد.
- از Cinemachine برای ایجاد دوربین برای دنبال کردن بازیکن و ماندن در محدوده صحنه استفاده کنید.
- با استفاده از اشیاء و پیش نویس های قابل دسترسی ، سیستم های جامع و موجودی را بسازید.
- یک UI نوار موجودی بسازید که به بازیکن اجازه میدهد آیتمها را برداشت، رها کند و مرتب کند.
- یک سیستم زمان بازی و UI که رویدادهای مربوط به زمان را ایجاد می کند، پیاده سازی کنید.
- یک مدیر صحنه ایجاد کنید که صحنه ها را با حرکت بازیکن بین آنها بارگیری و تخلیه کند.
- از رابط های سی شارپ برای تعریف خصوصیات و روشهای GameObjects استفاده کنید تا با حرکت بازیکن بین صحنه ها ، وضعیت بازی خود را ذخیره کنید.
- از نقشههای پنهان برای ذخیره ویژگیهای شبکه استفاده کنید، مانند جایی که بازیکن میتواند آیتمها را رها کند یا حفر کند.
- ابزارهای متنوعی را که بازیکن می تواند از آن استفاده کند ، مانند یک حیاط برای حفر زمین و تبر برای خرد کردن درختان پیاده سازی کنید.
- برای استفاده مجدد از اشیاء ، یک استخر شی بسازید.
- یک مدیر VFX ایجاد کنید و جلوه های ذرات بسازید.
- یک سیستم زراعی قابل تنظیم و انعطاف پذیر را پوشش می دهد که کاشت ، رشد و برداشت محصولات زراعی را پوشش می دهد.
- یک منوی مکث ایجاد کنید که یک صفحه نمایش کامل مدیریت موجودی ، ذخیره بازی و ترک گزینه ها را فراهم کند.
- قابلیت ذخیره و بارگیری پیچیده بازی را بسازید که از رابط های سی شارپ و سریال سازی باینری استفاده می کند.
- عملکرد را برای سفارشی کردن کامل شخصیت های بازی خود پیاده سازی کنید.
- مسیریابی پیچیده AStar را برای NPC های بازی و برنامه های حرکتی مبتنی بر زمان ایجاد کنید.
- صداهای پخش کننده ، صداهای محیط و موسیقی بازی را پیاده سازی کنید.
- یک چرخه روشنایی یک روز و شب را برای بازی ایجاد کنید - با استفاده از یک برنامه روشنایی که براساس فصلی قابل تنظیم است.
- مهارت های Intermediate Unity Development - شما باید قبلاً چند نمونه اولیه یا بازی یونیتی ساخته باشید.
- دانش خوب از یونیتی ادیتور ، و نحوه استفاده از ویژگی های اصلی آن.
- دانش خوب از برنامه نویسی سی شارپ و اصول برنامه نویسی شی گرا.
- دانش و درک خوب برخی از کلاسهای اصلی یونیتی API و کلاسهای سیستم سی شارپ.
- تمایل به جستجوی هر چیزی که در کتابچه راهنمای اسکریپت یونیتی یا منابع سی شارپ به صورت آنلاین با آن آشنا نیستید.
- نرم افزار رایگان Unity 3D game engine و Visual Studio Community Edition را نصب کنید.
- کلاینت رایگان SourceTree git را نصب کنید تا به دنبال پروژه Unity تکمیل شده ارائه شده و شاخه های مربوط به سخنرانی های تکمیل شده کمک کنید.
- توسعه دهندگان Intermediate Unity که می خواهند مهارت ها و دانش خود را با استفاده از یک دوره کامل پروژه ای گسترش دهند.
- توسعه دهندگان یونیتی موجود که طرفداران Stardew Valley یا Harvest Moon هستند و می خواهند بازی Farming RPG خود را بسازند.
- یک توسعه دهنده یونیتی که قبلاً چند نمونه اولیه یا بازی ساخته است و می خواهد یک دوره پروژه چالش برانگیز برای ارتقاء مهارت های خود داشته باشد.
آموزش ساخت سیستم های اصلی یک بازی RPG کشاورزی دو بعدی در یونیتی و سی شارپ
Unity 2D Game Developer Course Farming RPG
آنچه یاد خواهید گرفت
الزامات
لطفا اگر یک مبتدی مطلق هستید ، این دوره را خریداری نکنید. این دوره شامل اصول سی شارپ و یونیتی بیسیک نیست ، به عنوان مثال ، ساخت کلیپ های انیمیشن از Sprites و تنظیم کنترل کننده های اساسی انیماتور. آخرین چیزی که من می خواهم این است که شما ناامید شوید زیرا شما دانش اساسی لازم برای پیروی از سخنرانی ها را ندارید. این یک دوره متوسط است و به مهارت های لازم در زیر نیاز دارید. من مطمئناً دوست دارم شما در این دوره ثبت نام کنید ، اما اگر این مهارت ها را ندارید با برخی از دوره های مبتدی شروع کنید و پس از ساختن چند بازی و داشتن سطح خوبی از دانش سی شارپ و یونیتی دوباره برگردید.
شرح
آیا تا به حال خواسته اید RPG کشاورزی خود را ایجاد کنید؟ بازی هایی مانند Stardew Valley و Harvest Moon بسیار موفق بوده اند و شما نیز می توانید بازی خود را با کمک این دوره توسعه دهید. ما توضیح خواهیم داد که چگونه بسیاری از سیستم های اصلی و عملکرد بازی را توسعه دهیم. ما با یک پروژه خالی شروع می کنیم و سپس درس به درس بازی را توسعه می دهیم و تمام کدها و پیکربندی یونیتی را که نیاز دارید را پوشش می دهیم.این دوره با بیش از 44 ساعت فیلم سخنرانی، 99 سخنرانی، بسته دارایی های آغازین و یک پروژه یونیتی کامل است که می توانید دانلود کنید و دنبال کنید. ما حتی پروژه یونیتی دیگری را برای نشان دادن AStar ارائه می کنیم. بنابراین در حالی که خالق Stardew Valley بیش از 4 سال طول کشید تا بازی خود را بسازد، شما می توانید با استفاده از این دوره شروع به کار کنید و به طور بالقوه در زمان توسعه چندین ماه یا حتی سال ها صرفه جویی کنید. این یکی از جامع ترین دوره های متوسط توسعه یونیتی 2دی در Udemy است. ما امیدواریم که شما تصمیم بگیرید که دوره را طی کنید و به هزاران دانش آموز که قبلاً اقدامات بعدی خود را در پیشبرد مهارت های توسعه بازی یونیتی خود با استفاده از یک دوره پیشرفته و مبتنی بر پروژه متوسط انجام داده اند ، بپیوندید. من مشتاقانه منتظر دیدن شما در سخنرانی ها هستم.
این یک دوره متوسط است - لطفاً قبل از گذراندن این دوره ، بخش مورد نیاز را برای تجربه مورد نیاز خود بررسی کنید
این دوره برای چه کسی است: