در این سری از آموزشها، نحوه ایجاد و دستکاری مواد در Unreal Engine 4 را مورد بحث قرار میدهیم. ما با یک نمای کلی از فرآیند ایجاد مواد شروع میکنیم. سپس به تئوری ایجاد مواد مبتنی بر فیزیکی خواهیم پرداخت. در اینجا ما در مورد خواص کلیدی یک ماده صحبت خواهیم کرد که تعیین می کند مواد شما در موتور چگونه به نظر می رسد. سپس با بحث در مورد حالتهای مختلف ترکیبی و مدلهای روشنایی عمیقتر به این ویژگیهای حیاتی خواهیم پرداخت. سپس در مورد هر ورودی مواد و چگونگی تأثیر آنها بر مواد و کاربردهای احتمالی آنها بحث خواهیم کرد. پس از آن، ما در مورد عبارات و توابع مواد، بلوک های سازنده برای ایجاد مواد با ظاهر باورنکردنی، یاد خواهیم گرفت. در نهایت، آنچه را که یاد گرفتهایم میگیریم و مجموعهای از مواد را برای یک پایه بازی در Unreal Engine 4 ایجاد میکنیم.