در این مجموعه پنج قسمتی، مدرس Kem Yaralioglu روند ساخت متریال ها ، شیدرهای زمینی و همچنین برخی از متریال های پیشرفته را در برنامه Unreal Engine آموزش می دهد. با کمک Material Functions هر شیدر کاملاً مقیاس پذیر است و به هنرمند اجازه می دهد foundation را که در طول پروداکشن ایجاد شده را بسازد. در این بخش دوم، Kem مزایای استفاده از توابع Material و نحوه استفاده از آنها و همچنین تنظیم شیدر ها برای کار با Material Incepts را پوشش می دهد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Part 2 – Creating Material Functions and Instances
Course Description
Part 2 of 5. In this five-part series, Kem Yaralioglu breaks down his process for creating master materials, terrain shaders as well as some advanced materials in Unreal Engine. With the help of Material Functions, each shader is fully scalable, allowing the artist to build upon the foundation that they create throughout production. In this second part of a five-part series, Kem covers the advantages of using Material Functions and how to utilize them, as well as setting up shaders to work with Material Instances for faster iteration time.