این کارگاه که برای هنرمندان متوسط تا پیشرفته با دانش قبلی SpeedTree، Blender و Unreal Engine طراحی شده است، یک نمای کلی از ایجاد دارایی ارائه می دهد. آدرین با استفاده از فتوگرامتری و عکسهای استریو فوتومتریک، به ایجاد برگها، شاخهها و گلهای با وضوح بالا میپردازد و اطمینان میدهد که تمام جزئیات با دقت ساخته شدهاند.
آدرین نحوه ایجاد یک درخت قهرمان را نشان می دهد که به عنوان طرحی برای ایجاد انواع درختان عمل می کند. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه زمین ها و سنگ های اسکن شده را پردازش کنید و چگونه آنها را به مواد منظره قابل کاشی تبدیل کنید، همراه با برخی نکات کلی فتوگرامتری.
علاوه بر ایجاد دارایی، آدرین نکات با ارزش تولید AAA را برای ساخت مجموعه هایی برای محیط های طبیعی به اشتراک می گذارد. برای پایان دادن به کارگاه، او نشان میدهد که چگونه میتوان تمام داراییهای ایجاد شده را بهطور یکپارچه با هم ترکیب کرد و در نتیجه صحنهای همهجانبه و واقعگرایانه بهعلاوه دیوراما ایجاد کرد.
فایلهای پروژه موجود با این کارگاه شامل فایلهای SpeedTree برای درخت قهرمان، تغییرات درخت، 3 مجموعه بافت پوست و دادههای فتوگرامتری برای تنه قهرمان و زمین است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Designed for intermediate-to-advanced artists with prior knowledge of SpeedTree, Blender, and Unreal Engine, this workshop provides a complete overview of asset creation. Using photogrammetry and photometric stereo captures, Adrien dives into meticulously creating high-resolution leaves, branches, and flowers, ensuring every detail is carefully crafted.
Adrien demonstrates how to create a hero tree, which serves as a blueprint for creating variations of trees. You'll also learn how to process scanned grounds and rocks and how to transform them into tileable landscape materials, along with some general photogrammetry tips.
In addition to asset creation, Adrien shares valuable AAA production tips for building collections for natural environments. To conclude the workshop, he demonstrates how to seamlessly weave together all the assets created, resulting in an immersive and realistic scene plus dioramas.
Project files available with this workshop include SpeedTree files for the hero tree, the tree variations, 3 bark texture sets, and photogrammetry data for the hero trunk and ground.