در این کارگاه سطح مبتدی تا متوسط، رودریگو برا تکنیک ها و رویکردهای حرفه ای مختلفی را برای ساختن محیط های سبک به اشتراک می گذارد. این راهنمای 5 ساعته موضوعاتی از جمله چگونگی تجزیه و تحلیل یک مفهوم و ایجاد تفکیک را پوشش می دهد. نحوه تنظیم یک صحنه اصلی در Unreal 5. راه های مختلف برای ایجاد انواع دارایی ها، از چمن / شاخ و برگ / درختان تا یک قطعه قهرمان. و همچنین نحوه بافت و ایجاد یک ماده هوشمند مواد قابل استفاده مجدد.
رودریگو از چند گزینه کلیدی نرم افزاری مانند Unreal Engine 5، Blender، ZBrush، Substance Painter، Photoshop، TreeIt و Autodesk FBX Converter استفاده می کند. با استفاده از این ابزار، او دیدگاه یک صنعت را برای مقابله و نزدیک شدن به ایجاد دارایی های سبک برای بازی های حرفه ای ارائه می دهد.
خواهید دید که صحنه نهایی چگونه تنظیم شده است، و رویکرد رودریگو برای نورپردازی، و همچنین چند روش ساده را که او برای ارائه نماهای زیبایی و یک ویدیو برای ارائه استفاده می کند، یاد خواهید گرفت. تکنیک های آموزش داده شده نه تنها برای ایجاد یک صحنه از یک مفهوم مفید خواهد بود، بلکه برای هر محیط سبکی که ممکن است بخواهید ایجاد کنید نیز قابل اجرا خواهد بود.
با تکمیل این کارگاه، درک بهتری از جریان کاری که هنرمندان بازی حرفه ای برای ایجاد محیط های سبک استفاده می کنند، خواهید داشت و راه های مختلفی برای حل مسئله و نزدیک شدن به نتایج مختلف خواهید دانست.
به همراه این کارگاه دو پوشه قابل دانلود وجود دارد. یکی شامل پروژه تکمیل شده Unreal 5 رودریگو شامل تمام دارایی های آن است. پوشه دوم فایل های کاری رودریگو را از بسته های نرم افزاری مختلف مورد استفاده در این کارگاه ارائه می دهد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this beginner-to-intermediate-level workshop, Rodrigo Brea shares various professional techniques and approaches for building stylized environments. This 5-hour guide covers topics including how to analyze a concept and create a breakdown; how to set up a basic scene in Unreal 5; different ways to create a variety of assets, from grass/foliage/trees to a hero piece; as well as how to texture and create a reusable Substance Smart Material.
Rodrigo utilizes a few key software choices, including Unreal Engine 5, Blender, ZBrush, Substance Painter, Photoshop, TreeIt, and Autodesk FBX Converter. Using these tools, he offers an industry-insider’s perspective to tackling and approaching the creation of stylized assets for professional games.
You’ll see how the final scene is set up, and learn Rodrigo’s approach for lighting, as well as a few simple methods he uses to render out beauty shots and a video for presentation. The techniques taught will be not only helpful for creating a scene from a concept, but will also be applicable to any stylized environment you may want to create.
By completing this workshop, you’ll have a better understanding of the workflow professional game artists use for creating stylized environments, and you will know a variety of ways to problem solve and approach different results.
Accompanying this workshop are two downloadable folders; one includes Rodrigo’s completed Unreal 5 Project including all its assets; a second folder offers Rodrigo’s working files from the various software packages utilized in this workshop.