- درک جامعی از ویرایشگر مواد در Unreal 5 داشته باشید
- بهترین شیوه ها و گردش کار برای استفاده از توابع و تولید مواد بهینه را بیاموزید
- نحوه استفاده از دادههای جاهای دیگر در موتور برای ساخت مواد پویا را بررسی کنید
- تمام دانش پایه را در نمونه های محیطی مانند مناظر و نقاشی ورتکس اعمال کنید
- مواد اصلی و برخی از بهترین شیوه ها در نحوه ساخت آنها،
- برگردان ها و حالت های مختلف ترکیب آنها - و همچنین جلوه های پیچیده تر مانند پوشش بر اساس زاویه و پاسخ های برگردان سفارشی،
- نقاشی Vertex برای ترکیب بین انواع مواد،
- رویکردهای مختلف برای ساختن متریال های منظره و استفاده از RVT برای ترکیب اشیاء در آنها،
- سیستم جدید مواد لایه ای
- نحوه استفاده از داده های ورودی برای خودکارسازی تغییرات در مواد و ایجاد افکت های مبتنی بر زاویه مانند برف.
آموزش ویرایش گر مواد در آنریل انجین -پارت 1
Unreal 5 Materials - Part 1 Environments
چیزی که یاد خواهید گرفت :
الزامات
برخی درک اولیه از مدل سازی سه بعدی و unreal engine
بخش 1:
این دوره مروری کلی بر ویرایشگر مواد در Unreal 5 را پوشش میدهد - از انواع مواد و حالتهای ترکیبی گرفته تا گرههای ریاضی و دادههای ورودی، که نه تنها بر نحوه انجام کارها، بلکه بر چرایی و نگاه کردن به منطق زیربنایی تمرکز دارد. و ریاضی پشت کاری که موتور انجام می دهد. پوشش چگونگی ایجاد توابع مواد خود و ایجاد آن در گردش کار خود برای تولید مواد قدرتمند و انعطاف پذیر. ما همچنین به بررسی UV ها می پردازیم - اینکه چگونه آنها در موتور کار می کنند و چگونه می توانیم این دانش را دریافت کنیم و جلوه هایی مانند اعوجاج، انیمیشن، و نقشه انسداد پارالکس را تولید کنیم.
سپس قسمت 2 :
این دوره این دانش را می گیرد و آن را در مواد زیست محیطی به کار می گیرد که شامل موارد زیر است:
این دوره برای چه کسانی است:
هر کسی که می خواهد یاد بگیرد که چگونه متریال را در Unreal 5 بسازد