- درک جامعی از ویرایشگر مواد در Unreal 5 داشته باشید
- بهترین شیوه ها و گردش کار برای استفاده از توابع و تولید مواد بهینه را بیاموزید
- با اصول ریاضیات مختلف فضاها و برداری آشنا شوید
- نحوه استفاده از ریاضیات به انیمیشن در Unreal 5 را با استفاده از موقعیت جهانی آفست کاوش کنید
آموزش بررسی موقعیت جهانی Offset در مواد در موتور Unreal 5 - پارت 2
Unreal 5 Materials - Part 2 World Position Offset
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
برخی درک اولیه از مدل سازی سه بعدی و آنریل انجین
شرح
به دنبال Unreal 5 Materials Part 1 - Environments، ما به مدت 7 ساعت به بررسی موقعیت جهانی Offset در مواد در موتور Unreal 5 می پردازیم - در این دوره ما اصول اولیه چیستی Offset موقعیت جهانی و نحوه عملکرد آن از نظر فنی و همچنین پوشش را بررسی می کنیم. مثال های زیادی برای اضافه کردن زندگی به صحنه های خود و ایجاد انیمیشن های واقعی شاخ و برگ.
قسمت 1 :
پسزمینه آفست موقعیت جهانی را شامل میشود، از جمله یک تفکیک فنی از نحوه کارکرد آن و نحوه استفاده از بردارهای جهانی، محلی و سفارشی برای کنترل انیمیشنهایمان.
بخش 2 :
مجموعه ای از مثال های ساده است - از زنجیر آویزان گرفته تا پارچه های اصلی، که تئوری قسمت 1 را تقویت می کند، در حالی که چند گردش کار کلیدی را نیز معرفی می کند.
قسمت 3:
نگاهی به سایهزنهای شاخ و برگ میاندازیم - چگونه میتوانیم از پارامترهای Global Wind برای کنترل چندین ماده به طور همزمان استفاده کنیم، و چگونه هر نوع شاخ و برگ به تنظیمات متفاوتی برای موقعیت جهانی نیاز دارد.
بخش 4:
برخی از کاربردهای پیشرفتهتر از آفست موقعیت جهانی را پوشش میدهیم و نگاهی به Reeriving Normals میاندازیم تا اطمینان حاصل کنیم که سایهزنی مدلهای ما هنگام استفاده از جابجایی موقعیت جهانی درست است.
قسمت 5:
نگاهی به برخی از کاربردهای آفست موقعیت جهانی میاندازد که بر جهان کلی تأثیر میگذارند، به جای اشیاء منفرد - ایجاد جهانهای منحنی به راحتی با استفاده از سایهزنها.
WPO یک موضوع فنی عالی است که می تواند به شما کمک کند تا در مورد ریاضیات برداری و نحوه استفاده از Blueprints و Vertex Colors برای کنترل مدل ها و مواد ما بیاموزید.
این دوره برای چه کسانی است:
هر کسی که می خواهد یاد بگیرد که چگونه متریال را در Unreal 5 بسازد