بررسی اجمالی سیستم مواد و تکنیک های اساسی و پیشرفته در Unreal Engine 5
Unreal Engine 5 Material System Overview - Fundamental - Advanced Techniques
این کارگاه جامع 8 فصلی که توسط مهندس پروژههای دیجیتال سرب چارلستون سیلورمن تدریس میشود، یک نمای کلی از سیستم مواد Unreal Engine 5 ارائه میدهد. چارلستون با ارائه بینش های ارزشمند در مورد عملکردهای Unrea، l و نشان دادن نحوه استفاده از بسیاری از ویژگی های موجود در سیستم قدرتمند آن، بیننده را از طریق تنظیمات اولیه و پیشرفته که هنرمندان Unreal باید بدانند برای اطمینان از بافت ها و متریال ها راهنمایی می کند. به طور موثر توسط UE5 استفاده می شود. با دنبال کردن این کارگاه، هنرمندان با پایه های مستحکم مورد نیاز برای درک کامل و خلق تقریباً هر ماده ای که می توان تصور کرد، توانمند می شوند.
در طول تقریباً 5 ساعت، چارلستون مجموعه گسترده ای از اطلاعات و تکنیک ها را پوشش می دهد و در مورد همه چیز از تنظیم بافت، مبانی واردات، رابطه بین سایه بان ها، مواد، نمونه ها، و توابع، و اصول ایجاد مواد و استفاده کارآمد از آنها بحث می کند. دستورالعمل کامل او نه تنها نحوه تنظیم درست همه چیز را توضیح می دهد، بلکه اهمیت فرآیندها را نیز توضیح می دهد. آموزش عملی او همچنین شامل تنظیم انواع مواد از جمله Fresnel، Emissive، Color Masking، Vertex Paint، Masked، Translucent، Clear Coat و Parallax Occlusion Mapping است.
این کارگاه همچنین به بسیاری از تکنیک های پیشرفته از جمله تنظیم مجموعه پارامترهای مواد که می تواند از طریق یک توالی یا جدول زمانی کنترل شود، می پردازد و به شما امکان می دهد مواد خود را همراه با سایر سکانس های صحنه خود متحرک کنید.
پروژه Unreal Engine شامل تمامی مطالب ایجاد شده برای این کارگاه به عنوان فایل های پروژه قابل دانلود گنجانده شده است.