به دوره آموزشی من Unreal Engine 5 Niagara خوش آمدید - معرفی نیاگارا، اینجا در Udemy. این دوره شما را از مبانی رابط کاربری Niagara و جلوههای قالب مقدماتی، به درک خوبی از همه ماژولهای داخلی موجود برای استفاده، و همچنین پوشش مفاهیم پیشرفتهتر مانند Collisions و Atribute Reader میبرد. در طول 12 ساعت، همه به ویدیوهای 10 تا 15 دقیقهای تقسیم میشوند، همه چیز از رابط کاربری، ماژولها، بردارها و نیروها، انیمیشن، مواد، برخوردها، رابطهای داده و خیلی چیزهای دیگر را پوشش میدهیم.
هر فصل شامل مثالهای زیادی است، مملو از نظرات مفید، و همچنین بسیاری از سخنرانیهای ویدئویی متناظر که با جزئیات کامل توضیح میدهد که چه کاری انجام میشود و چرا انجام میشود - بنابراین شما هم تکنیکهای مورد استفاده را یاد میگیرید و هم پایهای از دانش پسزمینه ایجاد میکنید. اولین مفاهیم اصلی، به شما این امکان را می دهد که در آینده اثرات خود را بسازید.
با روشهای استاندارد صنعت از 15 سال کار من، از جمله 5 سال تدریس هنر بازی در سطح کارشناسی ارشد، این دوره تمام کاربردهای مختلف جلوههای ذرات و رندرها را پوشش میدهد - این دوره به طور کامل شما را برای افزودن برخی از جلوههای بصری به زندگی خود مجهز میکند. صحنه های بیدرنگ در Unreal Engine 5.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Welcome to my Unreal Engine 5 Niagara Course - Introduction to Niagara, here on Udemy. This course will take you from the basics of the Niagara UI and introductory template effects, to a good understanding of all the inbuilt Modules available to use, as well as covering more advanced concepts such as Collisions and the Attribute Reader. Over the course of 12 hours, all broken down into bite size 10-15 min videos, we cover everything from the UI, Modules, Vectors and Forces, Animation, Materials, Collisions, Data Interfaces and much much more.
Each chapter contains many examples, full of handy comments, as well as a many corresponding video lectures that explains in full detail what is being done and why - so you're learning both the techniques being used and building up a base of background knowledge of first principal concepts, allowing you to build up your own effects in future.
With industry standard practices from my 15 year career, including 5 years of teaching Game Art at a Masters Degree level, this course will cover all various uses of Particle effects and Renderers - this course will fully equip you to add some Visual Effects life into your realtime scenes in Unreal Engine 5.