چیزی که یاد خواهید گرفت :
- بهترین شیوه های استاندارد صنعت را برای مواد پس از فرآیند در Unreal 5 بیاموزید
- اجزای مختلف گره Scene Texture و بافرهای موجود را بدانید
- کتابخانه ای از تاری ها و اعوجاج های بیدرنگ بسازید تا جلوه های عکاسی دنیای واقعی را تکرار کنید
- چندین افکت دنیای واقعی مانند سایه بان های زیر آب و دید در شب را تکرار کنید
الزامات:
- مقداری تجربه از ویرایشگر مواد Unreal 5
شرح
به قسمت 4 از دوره کامل مواد Unreal Engine 5 من در اینجا در Udemy خوش آمدید. در ادامه قسمت 1 - مواد محیطی و قسمت 2 - مواد شاخ و برگ متحرک با افست موقعیت جهانی و قسمت 3 - مواد جلوه های بصری، این دوره به بررسی مواد پس از فرآیند - با استفاده از بافت های صحنه برای ایجاد جلوه های تمام صفحه برای صحنه های شما می پردازد. در طول 4 ساعت، همه به ویدیوهای 10 تا 15 دقیقهای تقسیم میشوند، همه چیز را پوشش میدهیم، از اصول اولیه Post Process، بافتهای صحنه، جلوههای مبتنی بر عمق و مواد نمونه کامل برای مواردی مانند زیر آب، دید در شب و طراحی با دست. سایه بان ها
هر فصل شامل نمونههای کار شده بسیار، پر از نظرات مفید، و همچنین یک سخنرانی ویدیویی مربوطه است که با جزئیات توضیح میدهد که چه کاری انجام میشود و چرا - بنابراین شما هم تکنیکها را یاد میگیرید و هم پایهای از دانش پسزمینه مفاهیم اولیه را ایجاد میکنید. ، به شما این امکان را می دهد که در آینده شیدرهای خود را بسازید.
این دوره کاربردهای مختلفی از مواد پس از فرآیند - مبانی، عمق صحنه، تاری و اعوجاج، جلوههای مواد، زیر آب، دید در شب را پوشش میدهد. ، تشخیص لبه سوبل، نورپردازی جعلی و جلوه های طراحی شده با دست.
این دوره برای چه کسانی است:
هر کسی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایه زن های Realtime Post Process است
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
What you'll learn
Learn industry standard best practices for Post Process Materials in Unreal 5
Understand the different components of the Scene Texture node and what buffers are available
Build up a library of Realtime Blurs and Distortions to replicate real world photography effects
Replicate multiple real world effects, such as Underwater and Night Vision shaders
Requirements
Some Experience of the Unreal 5 Material Editor
Description
Welcome to Part 4 of my complete Unreal Engine 5 Materials Course, here on Udemy. Following on from Part 1 - Environmental Materials and Part 2 - Animated Foliage Materials with World Position Offset and Part 3 - Visual Effects Materials, this course looks at Post Process Materials - using Scene Textures to create full screen effects for your scenes. Over the course of 4 hours, all broken down into bite size 10-15 min videos, we cover everything from the basics of Post Process, Scene Textures, Depth based Effects and full example Materials for things like Underwater, Night Vision and Stylised Hand Drawn shaders.
Each chapter contains many worked examples, full of handy comments, as well as a corresponding video lecture that explains in detail what is being done and why - so you're learning both the techniques and building up a base of background knowledge of first principal concepts, allowing you to build up your own shaders in future.
With industry standard practices from my 15 year career, including 5 years of teaching Game Art at a Masters Degree level, this course will cover various uses of Post Process Materials - Basics, Scene Depth, Blurs and Distortions, Material Effects, Underwater, Night Vision, Sobel Edge Detection, Fake Lighting and Stylised Hand Drawn effects.
Who this course is for:
Any one looking to learn more about Realtime Post Process shaders