بیاموزید که چگونه دنیاهای واقع گرایانه برای Real-time 3D بسازید. برنامه ریزی، مدلسازی، مصالح، نورپردازی، پست. با من همراه باشید تا تمام مراحل ساخت این دو صحنه را طی کنم. همه چیز در Unreal Engine 4 ارائه شده است. همه دارایی های 3d از Brushify هستند، هیچ کتابخانه دارایی دیگری استفاده نمی شود.
Brushify یک کتابخانه دارایی آماده برای Unreal Engine 4 است. من تمام دارایی های سه بعدی موجود در بسته های Brushify را مدل سازی و تکسچر کردم. من همچنین سایه بان های قوی برای منظره، شاخ و برگ و لوازم و ویژگی های متعدد برای سرعت بخشیدن به گردش کار موتور غیرواقعی ایجاد کردم.